Jaké pneu?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké pneu?
Nebudeme si nic nalhávat, každý si hájí a vychvaluje ten "svůj" píseček
Re: Jaké pneu?
No faktem je,že málokdo přizná,že šlápl vedle. To už musí být něco hodně špatně,že to člověka nasere a pak vyjde z barvou ven.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Jaké pneu?
V tomto si dovolím nesouhlasit i já - tedy pokud si ochoten uvěřit testu z AutoBildu - je to sic už staršího data, ale jestli si pamatuji dobře, tak tehdy byla nejlepší na suchu při brždění Good-Yearka s nějakými 37-i metry ze stovky a nejhorší Wanli, která zastavila po 60-ti metrech. Ano, je to extrém ale zde je i jiný test pro porovnání brzdné dráhy http://www.testpneumatik.eu/letni-autob ... 195-65-R15Hombre píše:Že ta, či ona letní guma zabrzdí o 15m dříve....to mohou valit šruby do hlav debilům, je to jen marketingový trik pro kšeft a lidi to žerou a žerou....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké pneu?
Dayton patří pod Bridgestonelengy60 píše:Včera jsem byl v práci a jezdil s Rapidem na zimních pneumatikách Dayton a pohodička.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9846
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké pneu?
Gumy dnes (po dvou týdnech od objednání ) konečně dorazily, nechal jsem je hned nazout na disky a uložil do přítmí se stálou nevysokou teplotou (sklep.) Krásné čtyři podélné drážky Made in Russia, už se těším, až přijde jejich čas...Colommbo píše:Objednány Nokian(y). Mají o jednu drážku víc (jsem na ty podélný směrový drážky nějak zatíženej ), tož snad budou čtyři i v tomto rozměru...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké pneu?
Jirko neříkej,že jsi je dal k vůli té teplotě na 7 schod nebo který to v tom filmu zmiňovali.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
- Colommbo
- Příspěvky: 9846
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké pneu?
https://www.youtube.com/watch?v=de9IW7QyDMc Kdybych je nechal na sedmém schodě, už bych kolem neprošel s uhlím ke kotli, jsou uložené až vzadu v temném koutě...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké pneu?
Len ci sa znesu tie ruske gumy s nemeckym automColommbo píše:Krásné čtyři podélné drážky Made in Russia, už se těším, až přijde jejich čas...
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Jaké pneu?
Otázkou je,zda není německý jen ten název.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Jaké pneu?
A nyní si zkontroluj testy té samé gumy tady.Pitris píše:V tomto si dovolím nesouhlasit i já - tedy pokud si ochoten uvěřit testu z AutoBildu - je to sic už staršího data, ale jestli si pamatuji dobře, tak tehdy byla nejlepší na suchu při brždění Good-Yearka s nějakými 37-i metry ze stovky a nejhorší Wanli, která zastavila po 60-ti metrech. Ano, je to extrém ale zde je i jiný test pro porovnání brzdné dráhy http://www.testpneumatik.eu/letni-autob ... 195-65-R15Hombre píše:Že ta, či ona letní guma zabrzdí o 15m dříve....to mohou valit šruby do hlav debilům, je to jen marketingový trik pro kšeft a lidi to žerou a žerou....
http://www.pneunet.cz/testy-pneumatik/
Nemám důvod nějakým zprofanovaným testům věřit. Kdybych ty špičkové a ty šmejdy neměl jeté, abych mohl porovnat. Ano rozdíl tam je, ale 100% ne takový, aby ze 100km/hod to udělalo 20 m rozdíl. Jediný opravdu markantní rozdíl tam je , ale jen v ceně.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Jaké pneu?
Hombre, srovnáváš absolutní naměřené hodnoty se známkami o neznámé váze (v tom smyslu, že nevíme, zda nejhorší v daném testu dostává za 5 a nejlepší za 1, nebo se vychází z nějaké jiné "normy" nastavení známkování)? To ale není korektní!
Re: Jaké pneu?
Připomnělo mi to již časově poměrně vzdálenou návštěvu výcvikového polygonu TCS, kde se učilo "správné brzdění" - jak na brzdy bez ABS/s ABS, na rovině/v zatáčce, na suchu/na mokru, na suchu pod levými koly a mokru pod pravými aj. Do cvičného úseku se najízdělo rychlostí 60 km/h (měřeno radarem s velkým displejem) a cílem zdokonalování bylo zabrzdit na co nejkratší dráze. Konkrétní hodnoty brzdných drah si již nevybavuji, nicméně si dobře pamatuji, že nejhorší žáci zpočátku dobržďovali ve 2/3 délky cvičného úseku a nejlepší "učedníci" končili výcvik v 1/3 jeho délky. Cvičné vozy poskytl TCS, v každém seděl na místě spolujezdce instruktor. Na závěr měl každý, kdo chtěl, příležitost si to vyzkoušet se svým vozem. Já tam byl služebně, tedy jsem vzal služební vůz a rozradostněn předchozím půldenním "hraním si" jsem celý ten testovací úsek přeletěl bez šance na něm zabrzdit. A proč? Inu ty gumy...Hombre píše:... Ano rozdíl tam je, ale 100% ne takový, aby ze 100km/hod to udělalo 20 m rozdíl. ...
Re: Jaké pneu?
Omlouvám se za neúplnost napsaného mého myšlenkového pochodu, ale v tomto případě jsem neměl na mysli nějaké hodnoty v tabulce vycucané z palcu dle nějakých propozic /zdarma obutí aut redakce atd/. Jen to následné pořadí pneumatik viz od 1 místa......... mě dojímá k smíchu. Jen je třeba porovnat na kterém místě v jednotlivých tabulkách jsou, ale aby se od sebe lišili o 4 místa. A to mohou být nastaveny testy jak chtějí vždy v tom čase pro všechny gumy musí být stejné. Viz proměřování pneuměřiče tlaku o +0,2Bar, když o tu samou hodnotou nahustím všechny kola a pak je přeměřím cejchovaným , budou mít jinou hodnotu ale zase u všech stejnou. To samé je u měření brzdné dráhy a to se budu do krve hádat, že rozdíl 20 m je pi..vina na entou, maximálně z této rychlosti beru rozdíl do 5 m.
PS: když to vezmu z jiné strany mince, když jsou ty gumy tak nebezpečné, proč, ještě jednou, proč je povolen jejich prodej schválením homologace do provozu. Nebo jen ty z načkové kopou na všechny strany pro odliv zákazníků. Když je něco nebezpečné tak ČOI okamžitě nechá výrobek ztahnout z prodeje, tak proč není činěno i v rámci gum, nebo je to jinak a něco zde smrdí nekalou konkurencí.
PS: když to vezmu z jiné strany mince, když jsou ty gumy tak nebezpečné, proč, ještě jednou, proč je povolen jejich prodej schválením homologace do provozu. Nebo jen ty z načkové kopou na všechny strany pro odliv zákazníků. Když je něco nebezpečné tak ČOI okamžitě nechá výrobek ztahnout z prodeje, tak proč není činěno i v rámci gum, nebo je to jinak a něco zde smrdí nekalou konkurencí.
Naposledy upravil(a) Hombre dne čtv bře 05, 2015 7:33, celkem upraveno 2 x.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Jaké pneu?
Pokud se nebudou dělat testy na pneumatikách,řekněme 1-2 roky starými a s najetými 5-10 tis km,tak jsou ty testy k prdu.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW