..toto by som ale nebral za nejake merítko a to ani ako obrazne povedané.. To ako sa bude olej v motore zahrievať, či už pri pianko jazde alebo hlavne pod plynom, nieje naviazané len na výkon motora, minimálne rovnaký vplyv má aj konštrukcia motora, použité materiály.. Aj prdítko motor, môže olej nepekne prepaľovať pri svojich hraničných výkonových hodnotách, hoci by to u neho nikto nepovedal..e1H píše: Každopádne tá 40-ka bude úplne postačujúca. Bežne sa tie oleje lejú do motorov Porsche 911 a nemajú problém, tak nejaká 2.0 TSI...
Tým teraz ale nechcem povedať, že daný TSI motor týmto trpí.. píšem to len vo všeobecnosti. Osobne mám tiež za to, že tento konštrukčne novší 2.0TSI, nepotrebuje letnú 50tku, snáď jedine s výnimkou ozaj "brutálneho" využívania výkonu alebo keď to niekto jazdí v Nemecku na dialnici vkuse cez 5000ot.min Tieto novšie 2.0TSI nepotrebuju viskóznejšiu letnú 50tku ani z hľadiska dotesnenia vôli,.. týmto netrpia pokiaľ majú od nova (hlavne v zábehu) dobrý servis a rozumného šoféra, čo to netočí a nedupe kým motor nieje plne zahriaty atď.
P.S samozrejme ale, 50ka tomu motoru neublíži