olej do 2.0 tfsi (5w50vs.10w60
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9841
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: olej do 2.0 tfsi (5w50vs.10w60
Mobil 1 Peak Life (Rally Formula) 5W-50 bude naprosto dostačující.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: olej do 2.0 tfsi (5w50vs.10w60
MillersOils 5W-40 CFS NT tento motor umaže s prehľadom pri akomkoľvek zaobchádzaní a prevádzkovaní.. neviem si predstaviť, čo iné by to už malo bezpečne a s rezervou umazať, ak nie toto
Mimo to, že tento olej s prehľadom maže cca 75tkm môj 2.0TSI v sérii 155kw (reálne na brzde 170kw ), + momentálne 195kw po istých HW úpravách a ladeným softom..., poznám osobne aj golf5 GTI s predošlým 2.0TFSI 147kw (remeňový rozvod) upravený na 200kw a výkon je aj využívany.. taktiež motor pracuje bez problémov a hladko.
Pri zvýšenej spotrebe oleja, je zo skúseností osvedčený u tohto motora 5w-50
Mimo to, že tento olej s prehľadom maže cca 75tkm môj 2.0TSI v sérii 155kw (reálne na brzde 170kw ), + momentálne 195kw po istých HW úpravách a ladeným softom..., poznám osobne aj golf5 GTI s predošlým 2.0TFSI 147kw (remeňový rozvod) upravený na 200kw a výkon je aj využívany.. taktiež motor pracuje bez problémov a hladko.
Pri zvýšenej spotrebe oleja, je zo skúseností osvedčený u tohto motora 5w-50
Re: olej do 2.0 tfsi (5w50vs.10w60
Diky moc za rady ted jen vybrat..bud Mobil 1 Peak Life (Rally Formula) 5W-50 a nebo MillersOils 5W-40 CFS NT....priklanim se pro millera..ale zas si rikam jestli to neni az zbytecny pro ty moje jizdy ve meste a obcasne vylety ke hranicim otacek..
Re: olej do 2.0 tfsi (5w50vs.10w60
Ten Mobil1 5w50 je taky hodně "gut" olej (a má už i benzinovou VW normu), ale jestli chceš "milera",
tak pro "jizdy ve meste a obcasne vylety ke hranicim otacek" se dá i Millers EE 5w40 nebo XF 5w50*)
*) XF 5w50 má sice "jen" VW505.00, ale je to nástupce oleje MO XFS 5w50, který benzinové VWnormy měl....
tak pro "jizdy ve meste a obcasne vylety ke hranicim otacek" se dá i Millers EE 5w40 nebo XF 5w50*)
*) XF 5w50 má sice "jen" VW505.00, ale je to nástupce oleje MO XFS 5w50, který benzinové VWnormy měl....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: olej do 2.0 tfsi (5w50vs.10w60
Zdravim...resim stejny problem...mam taky ed30 169kw..s castrolem 5w30..jezdeno spise jen ve meste + nejake to protahnuti na dalnici ..... jen nvm jestli mam prejit na Mobil 1 0W-40 nebo Mobil 5W-50 dekuji za rady
Re: olej do 2.0 tfsi (5w50vs.10w60
Jestli bude víc startů a kratších jízd tak 0w40, když bude převažovat vyšší tepelné zatížení, dej 5w50 »
» a měň po 10-ti tkm ...."jezdeno spise jen ve meste + nejake to protahnuti na dalnici".... tady asi spíš 0w40
» a měň po 10-ti tkm ...."jezdeno spise jen ve meste + nejake to protahnuti na dalnici".... tady asi spíš 0w40
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: olej do 2.0 tfsi (5w50vs.10w60
Diky za radu...mam posledni otazku..musim udelat vyplach motoru z castrolu 5w30 na mobil 1 (0w40,0w50) je to nutny ??
- Colommbo
- Příspěvky: 9841
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: olej do 2.0 tfsi (5w50vs.10w60
Předpokládám, že tvůj motor není z hlediska olejového hospodářství zanedbávaný, tož dělat proplach není vůbec nutné.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: olej do 2.0 tfsi (5w50vs.10w60
Jestli tam ten Castrol (ale to by u jakéhokoliv oleje) nebyl 30tkm a měnil se včas, tak není vůbec potřeba.
Edit: mě Colommbo předjel
Edit: mě Colommbo předjel
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: olej do 2.0 tfsi (5w50vs.10w60
A jak si představuješ provedení výplachu? Jaký použiješ olej?Ed30 píše:Diky za radu...mam posledni otazku..musim udelat vyplach motoru z castrolu 5w30 na mobil 1 (0w40,0w50) je to nutny ??
Re: olej do 2.0 tfsi (5w50vs.10w60
asi by nalial do naplne nejaky cistic oil systemu
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: olej do 2.0 tfsi (5w50vs.10w60
Taky bych si dovolil otázku. Zatím jsem jezdil s tímto motorem ve verzi BYD (169kW série) taky 5W40, nejdříve MOTUL 8100 X-CESS 5W-40, poslední asi 1,5 roku Millers Oils CFS 5W-40 NT. Spotřeba byla cca 1l/7tis km, měnil jsem tak 8-11tis. Vychází mi to na 2-3 výměny ročně. Jsem teď po GO motoru (upálil jsem dle všeho kroužky a píst díky chudé směsi) a jelikož jsem lehce přes sérii (něco pod 300kW) a někdy to ženu, tak uvažuju přejít na xW50. Nejsem si jist, jestli řešení 5W50 je vhodné, je to přece jenom velký rozsah, tak jsem uvažoval, že bych na zimu používal 5W40 jako doteď a po zimě nasadil 10W50. Nemám garáž a sice parkuju většinou v Praze, kde zima není zima, tak přeci jenom 10W50 celoročně se mi taky nezdá.
Co by jste mi doporučili?
Děkuji.
Co by jste mi doporučili?
Děkuji.
Re: olej do 2.0 tfsi (5w50vs.10w60
Série 169kW a teď "lehce přes sérii" něco pod 300kW - hezky napsáno Snad k tomu máš i brzdy a podvozek a "staráš" se i o převodovku, kam bych se vůbec nebál v případě manuálu dát i 75w140
Jinak k dotazu: ten Millers CFS (a CFS NT) je špička a pokud si ochotný za ten olej dát jeho vyšší cenu, moc lepších olejů asi nenajdeš. Dá se celoročně použít olej 5w50 - tam bych doporučil buď Mobil1 Peak Life nebo Yacco Galaxie GT, ale máš pravdu v tom že čím vyšší viskozitní rozsah, tím rychlejší (a zvlášť při velké zátěži) jeho oxidace. Ale tomu se dá předejít včasnější výměnou, kterou bych - v případě že těch víc jak 300kobylek z dvoulitru proháníš častěji, zkrátil na 5tkm. A v tom případě bych se i přiklonil k variantě na zimu 5w40 a na léto 10w50, kde je v obou těchto SAE ten Millers CFS NT už k dispozici
Jinak k dotazu: ten Millers CFS (a CFS NT) je špička a pokud si ochotný za ten olej dát jeho vyšší cenu, moc lepších olejů asi nenajdeš. Dá se celoročně použít olej 5w50 - tam bych doporučil buď Mobil1 Peak Life nebo Yacco Galaxie GT, ale máš pravdu v tom že čím vyšší viskozitní rozsah, tím rychlejší (a zvlášť při velké zátěži) jeho oxidace. Ale tomu se dá předejít včasnější výměnou, kterou bych - v případě že těch víc jak 300kobylek z dvoulitru proháníš častěji, zkrátil na 5tkm. A v tom případě bych se i přiklonil k variantě na zimu 5w40 a na léto 10w50, kde je v obou těchto SAE ten Millers CFS NT už k dispozici
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: olej do 2.0 tfsi (5w50vs.10w60
No, napsal jsem to tak, protože s tím nejsem spokojen (do mé spokojenosti schází cca 19kW), takže pořád to beru jen jako "lehkou" úpravu Jinak ano, i brzdy mám taky (370mm+310mm), ač, brzdy brzdí hmotnost a ne výkon, takže pokud jezdím jako důchodce, byla by jich škoda . Je to DSG, tam s olejem nic nenadělám kromě zkrácení intervalu.
K těm olejům díky, je to asi jak jsem čekal. Ty 5W50, co jsi postunul, mají i rozumnou cenu, takže těch cca 5tis km na výměnu by šlo akceptovat.
PS: Jo a kobylek není 300, ale cca 380
K těm olejům díky, je to asi jak jsem čekal. Ty 5W50, co jsi postunul, mají i rozumnou cenu, takže těch cca 5tis km na výměnu by šlo akceptovat.
PS: Jo a kobylek není 300, ale cca 380
Re: olej do 2.0 tfsi (5w50vs.10w60
Já napsal "víc jak 300kobylek" A s DSG oilem asi fakt nic neuděláš....
Jinak mě v 5w50 napadl i ještě jeden oil - Redline, ale ten je u nás těžko k sehnání....
Jinak mě v 5w50 napadl i ještě jeden oil - Redline, ale ten je u nás těžko k sehnání....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF