O1 ASV

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
sosko

Re: O1 ASV

Příspěvek od sosko »

Z uvedenych by som sa riadil cenou, ani s jednym nespravis chybu a splnaju takmer rovnake normy.
Ale, 10W-40 by som daval iba v pripade dlhych jazd a malo studenych startov. :wink:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: O1 ASV

Příspěvek od Pitris »

to jardaper: Z těch Tebou uvedených asi Eni-i-sint; protože je na bázi Agip-Esterové technologie ve spojení s novým syntetickým základovým olejem PIO (Polyinternal Olefins) » lepší mazání a ochrana motoru....
Ale jak zmínil sosko - když by převažovaly časté starty a krátké popojížďky, byla by vhodnější 5w40.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
jardaper

Re: O1 ASV

Příspěvek od jardaper »

nad 5w ješte uvažuji ale mam strach že to začne žrát víc oleje
měním olej po 10tis. a mezi výměnama dolejvám tak 1litr 10w
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: O1 ASV

Příspěvek od Pitris »

Když je vyšší spotřeba oleje - ale litr na 10tkm je v poho - tak je potřeba "zvednout letní" číslo oleje - aby byl viskóznější ("hustší") při provozní teplotě motoru - lépe vymezí již větší vůle. Tip: Mobil1 5w50 :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět