Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
Re: Aktuální ceny PHM
jj, někdo to najede za 4-7let a někdo za celej život To srovnání u dnešních a starších aut je už opravdu jinde. Když ukážeš tvrdohlavému ropákovi spotřebu dnešních benzínů tak kroutí hlavou že to není možný a leckdy ho nepřesvědčí ani reál Se servisem souhlasím s Fahrer, taky mohu porovnat. Nejezdím do aut. servisu, třeba jen olej od hrnce by mě tam vyšel na 3tkč bez pár pětek
Re: Aktuální ceny PHM
Staniž seColommbo píše:....doufám, že to Pitris případně přesune....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Colombo: Já taky zůstávám u starého osvědčeného..Koupil jsem AUDI 80 za 20 tis.kč,dalších 20 tis.kč jsem do ní nasypal za díly a mám to komplet v cajku a hlavně bez koroze..Spotřebu 8-9 litrů benálu neřeším,když je to dvoulitr..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Aktuální ceny PHM
To je hodně dobrý motor a zaplaťpánbů že se někdo vydal jinou cestou, než oturbit "šicí stroj"Jan Nowak píše:Dvoulitr Skyactive od Mazdy....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
No jo kluci,dokud nepřestanou lidi požadovat auta s těmi zázračnými spotřebami,tak to bude pokračovat dál.Já jsem jen tak ze zvědavosti koukal Citroen Cactus a nejsilnější benzínový motor je 1.2 s turbem o výkonu 110 k a spotřebou v městě 5.8 l mimo město 4.0 l. Co jsem stačil zaregistrovat na fóru Citroen,tak někteří,co si koupili auta s těmi motory 1.2 Pure Tech už prozřeli a je jim jasné,že se na tu spotřebu při normálním způsobu ježdění nikdy nedostanou. Pak je druhá skupina,která jezdí s autem dle doporučení výrobce(na hudlana)a ti se budou pravděpodobně brzo divit. Já jen doufám,že než se rozhoupu ,tak nenahradí v C4 Picassu mou oblíbenou 1.6 VTI tímhle zázrakem také. To bych si pak nechal navždy asi to mé co mám.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Aktuální ceny PHM
De fakto, benzinový 2Lmotor u Mazdy, je ten samý jako mám já v Mondeu, jen s tím rozdílem, že u Mazdy je naladěn na 103Kw a u Fordu na 107Kw. Normálním ježděním průměrně za město, okrsky a dálnici se i s tímto motorem a 1500kg v základu kombajnu dostanu i naložený v pohodě pod 8L/100km. Když pojedu úsporně, nebo se chci svést, tak ropztyl je max. 2L, což u oturbovaných Babet to je 4L/100km i více. Ta přectava, že oturbované Babetě již nakládám od 1500 ot. , tak si dovedu představit, jaké tlaky na klice jsou v závislosti na životnosti. Ten, kdo chce životnost zachránit, tak musí motor točit a jsme zase u spotřeby, ta bude vyšší, než u víceoběmové klasiky, nebo spotřebou udávanou v manuálu.Pitris píše:To je hodně dobrý motor a zaplaťpánbů že se někdo vydal jinou cestou, než oturbit "šicí stroj"Jan Nowak píše:Dvoulitr Skyactive od Mazdy....
Za nějaký čas budu před otázkou, co za další auto a v tom mě stávají hrůzou vlasy na hlavě, víceoběmové motory vymírají a do babet se dvěma turbama se mě nechce. Nemíním po dojezdu další půl hodiny kontrolovat tlaky a teploty na turbech, aby se vše řádně dochladilo.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Jaké auto?
Koupíš si tenhle https://www.youtube.com/watch?v=1RSVaL-905g
Možná se mýlím,ale to dochlazování turba po jízdě se týkalo naftových motorů,ne benzínových.
Možná se mýlím,ale to dochlazování turba po jízdě se týkalo naftových motorů,ne benzínových.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Jaké auto?
Turbo jako turbo, jestli to je benzín nebo nafta, jsou na tom stejně. Jelikož nové jsou vyhozené love tak zase by to byla nějaká ojetina. V merku mám opět Mondeo z posledních typů, co vyjely s motorem V6
Základem je starý vylepšený a spolehlivý agregát, který jede, spotřebu má dle jak tomu naložím a nemá ještě tolik ekologických kurvítek. Několik kámošů tento motor má, a spotřeba navýš oproti 2,0Lnení závratná. Jestli dovedu jezdit do 8L s dvoulitrem tak nějaký litr na 100km navíc- 35Kč je zanedbatelný.
Základem je starý vylepšený a spolehlivý agregát, který jede, spotřebu má dle jak tomu naložím a nemá ještě tolik ekologických kurvítek. Několik kámošů tento motor má, a spotřeba navýš oproti 2,0Lnení závratná. Jestli dovedu jezdit do 8L s dvoulitrem tak nějaký litr na 100km navíc- 35Kč je zanedbatelný.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Jaké auto?
ktore V6 konkretne myslis.? ST.?
mne zase by sa pacil nejaky 2liter a 2 turba v nom
mne zase by sa pacil nejaky 2liter a 2 turba v nom
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Jaké auto?
Můj sen je 3,0L, ale na to musím manželku minimálně rok připravovat. Když přijde ze slepičárny z práce, tak to je jasný, tá ho má, couvat bych s ním uměla i já , barvu koupíme k mé kabelce a spotřeba jen 4L , je nový a ne jak naše popelnice 14 let stará a již mě omývají.
Nedovede pochopit, že když vezmu kalkulačku a začnu počítat servisní intervaly u nového auta a jejich ceny /amortizaci/, tak na takovou sumu s dobrou ojetinou se nededostanu za tři roky, i kdyby ten nový bral jen půlku mé spotřeby.
Nedovede pochopit, že když vezmu kalkulačku a začnu počítat servisní intervaly u nového auta a jejich ceny /amortizaci/, tak na takovou sumu s dobrou ojetinou se nededostanu za tři roky, i kdyby ten nový bral jen půlku mé spotřeby.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Jaké auto?
Hombre: Tak tohle jsme si s manželkou hned na začátku ujasnili,já jí nekecám do výběru ložního prádla a ona mě do auta. Asi jí to vyhovuje,protože když jsem nedávno přednesl,že si do důchodu koupíme nějakého prcka na ježdění na chatu,tak mi řekla,že bude raději jezdit vlakem.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Jaké auto?
To by se mi taky líbilo. Legend 3,7 V6 Ale to spím, a ještě po flámuHombre píše:Můj sen je 3,0L....
Můj sen byl Accord 2.4 i-VTEC 148kW ale kvůli okolostojičnostem jsem vzal "jen" dvoulitr, ale je
Když si báječnou ženskou vezme báječnej chlaplengy60 píše:....já jí nekecám do výběru ložního prádla a ona mě do auta....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Pitris: Tak taky byla podrobena 10 let zátěžovým testům.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Jaké auto?
Hombre: Ona ta spolupráce Mazdy s Fordem je obecně hodně mytizovaná... Ale to není podstatné.
Skyactive není jen motor, ale kompletní koncept auta včetně karoserie. Kluci na fóru, co mají 3-ky s tímhle motorem jezdí reálné mezi 5,5 - 6 litru a ti, co mají 6-ky jezdí kolem 6,5 - 7.
Když pominu, že moje srdcovka jsou benzínové motory do V a vrátím se do reality, kdy (u mě Bohužel) jsou provozní náklady nejvyšší důležitostí, tak musím konstatovat, že současné benzínové Mazdy jsou opravdu velice rozumnou volbou.
Skyactive není jen motor, ale kompletní koncept auta včetně karoserie. Kluci na fóru, co mají 3-ky s tímhle motorem jezdí reálné mezi 5,5 - 6 litru a ti, co mají 6-ky jezdí kolem 6,5 - 7.
Když pominu, že moje srdcovka jsou benzínové motory do V a vrátím se do reality, kdy (u mě Bohužel) jsou provozní náklady nejvyšší důležitostí, tak musím konstatovat, že současné benzínové Mazdy jsou opravdu velice rozumnou volbou.
Re: Jaké auto?
Nechápu zdejší averzi vůči malým benzinovým turbomotorům. Jel jste někdo např. s novým EcoBoostem třeba ve Focusu? Ve srovnání TopGearu, a to podotýkám anglické redakce, porazil Focus i Golf např. tu Mazdu Skyactive 1.5, doslovně psali, že motor je vůči "evropanům" mrtvý a podvozek prkenný. I to odlehčení u Mazdy je vidět např. na dveřích, interiéru...
Třeba ten EcoBoost byl od počátku vyvíjen jako tříválec, má jinak řešené rozvody, vodou chlazené turbo (to je pro Hombreho) a výfukové svody. A že je údajně počítaná životnost 250 tkm? Za prvé, kdybych si to auto kupoval, při takovém nájezdu už bych ho dávno neměl, a za druhé, opravdu myslíte, že jiní výrobci navrhují dnes auta jinak?
Třeba ten EcoBoost byl od počátku vyvíjen jako tříválec, má jinak řešené rozvody, vodou chlazené turbo (to je pro Hombreho) a výfukové svody. A že je údajně počítaná životnost 250 tkm? Za prvé, kdybych si to auto kupoval, při takovém nájezdu už bych ho dávno neměl, a za druhé, opravdu myslíte, že jiní výrobci navrhují dnes auta jinak?
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16