Bohužel míň EURO taky znamená značně provětranou peněženku za ekodaň, která by se při vhodném nastavení motoru vůbec neměla platit. Přepočet jsem chtěl právě spíš kvůli staršímu motoru s euro 0-2, ne kvůli euro 4.PePe píše:čim méně euro,tím líp,pro motor.
"Pochváľte" sa hodnotami z STK a EK
Moderátor: Colommbo
Re: "Pochváľte" sa hodnotami z STK a EK
Re: "Pochváľte" sa hodnotami z STK a EK
Jo ale jen 1x.
Můj současnej plecháč má 1/4 emisních hodnot než povoluje výrobce a dané euro.
A je mi to k čemu?
snížej eko daň?
Kulový.
Kdyby bylo po mym,vyhodim z toho i kat. Ale protože celý výf.systém je ještě původní,třeba to nebude dlouho trvat. A rozhodně,pokud to pobere řj,což si zjistim,výfuk vyměnim, ale spoustu tis kč za novej kat,nehrozí.
Můj současnej plecháč má 1/4 emisních hodnot než povoluje výrobce a dané euro.
A je mi to k čemu?
snížej eko daň?
Kulový.
Kdyby bylo po mym,vyhodim z toho i kat. Ale protože celý výf.systém je ještě původní,třeba to nebude dlouho trvat. A rozhodně,pokud to pobere řj,což si zjistim,výfuk vyměnim, ale spoustu tis kč za novej kat,nehrozí.
Re: "Pochváľte" sa hodnotami z STK a EK
Současný update, 4 roky uběhly jak voda a tak s Yarisem - auto převážně městské...bouchy píše:Moje hodnoty:
Na dnešním protokolu právě usychá inkoust
Komentář:
Stav tachometru poctivých 83 tis. km, 2011 bylo asi 53t. km
Na STK závady 0/0/0.
Na ME, aby se mu spustilo měření = zapalovačem ohřát sondu teploty oleje
Hodnoty ME - v pohodě, viz odkaz. Jen jsou zajímavé "trendy" v hodnotách HC, v r. 2011 nízké->zvýšené ot. = vzrůst, 2013 pokles. Vrásky mi to nedělá, na netu píšou limit asi 500ppm . Taky obsah CO vykazuje zvláštnosti, 2011 byla zvýšená 0,19 (taky vyrostla), 2013 jen 0,034 (taky klesla). Skoro těch 0,19 považuju za překlep softwaru v protokolu, nebo chybku měřidla, předtím bylo to "itronové", tentokrát to bylo na displeji PC. Tak co - zajíždí se ten motor dobře? Nebo už bude končit Teď jsem přečet pár duchařských historek o HC a v pravdě, olej má svou roli, jednak z filtrboxu, kde mám vyvedený "odtah" z olej. vany, druhak při vůlích motoru, očividně Byl tam 10W40 (polo)syntetika, nyní 5W30 (prosím žádné kamení ) Osobně si myslím, že do úplné smrti motoru, kdy už nebude mít cenu jej generálkovat, je ještě daleko, ale stačí jedno potkání pístu, porucha řemene rozvodu, vodní pumpy, ol. čerpadla,... a končím stejně Zanedlouho mě budou čekat brzdy (a to nejezdím nijak brzda-plyn-styl), tlumiče, olej do převodovky,... no to zas bude peněz...
Komentář:
Najeto asi 18500 km, olej starší Fuchs 5W-40 (budu měnit), tentokrát sondu teploty oleje nebylo nutno žhavit zapalovačem, sonda nebyla Když technik viděl, jak pozorně sleduju displej, ptal se: "Copak, máte strach, že to neprojde?" "Ne," povídám, "to auto je jak nový, pravidelná (zatím jedna) výměna oleje, tak co...". No prej, že má rekord 6000km najeto (záruka) a zákazník neudělal emise starší kmet a měl údajně VW Povídám, tak to záleží jakej je pán podtáčeč, co olej, jak dlouhý trasy,.." Prý je to špatnou kvalitou elektroniky a čidel, a to se prý jízdou nedá ovlivnit, ale Japonci maj elektriku dobrou... Osobně si na "elektroniku" u vozidel Škoda/VW nemohu stěžovat (krom záruční výměny jednoho přepínače pásu, co fungoval, ale křičel), zatím OK jako asi většina majitelů...jasně, obecně spolehlivost je (poněkud) nižší než u Porsche, ale kolik oni vyrobí vozidel, jakou kvalitu si mohou vzhledem k ceně dovolit...Takže přeji hodně nezakouřených kilometrů všem!
PS: Rozhodující bitva bude v červnu, takové menší tajemství...
PS2: Pitrisovy hodnoty z motorky mě vyděsily (str. 1) Ale jak by mi asi každý motocyklista řekl - není zrovna nutné, aby ta motorka čistila vzduch okolo Btw koukám, nová Honda, update/upgrade?
Re: "Pochváľte" sa hodnotami z STK a EK
ad PS2: o motorce tam je psáno jen závady 3x nula - ostatní se týká auta z roku 1998.
A motorka vzduch čistit nemusí - ona nemusí ani na emise
update/upgrade: ano - ze Civica 1.5 na Accorda 2.0
A motorka vzduch čistit nemusí - ona nemusí ani na emise
update/upgrade: ano - ze Civica 1.5 na Accorda 2.0
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: "Pochváľte" sa hodnotami z STK a EK
Poprosil mě Hombre, abych sem dal hodnoty jeho Fordu Mondeo
Hombre píše:Zdar, komentář ani nemusím dávat, jsou to dvě poslední EMISE , další mě čeká za 2 měsíce v dubnu . Motor 2.0 16V benzín 107 Kw , jediná věc , jsou odmontované vířivé klapky v sání, kdy taky bylo hodně odpůrců že neprojdu emisema a auto nepojede, bude žrat . Letní průměrnou spotřebu mám 7,3L/100km , nynější zimní 7,9L/100km. Emise z roku 2010 byla dělána již s olejem 5W-30 A3/B3 a ta v roce 2012 s olejem 5W-40 A3/B3. Jak je zřejmé na hodnotách, tak se nebude nikdo divit, že technik to pokaždé dělal na dvakrát, protože hodnoty se mu nezdáli, že měl asi špatně zasunutou sondu do výfuku. V roce 2010 si myslel, že mám daný nový motor. Podstatou je, že každých 15 tis. km udělám výměnu oleje s filtrem a motor udržuji v čistotě.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: "Pochváľte" sa hodnotami z STK a EK
Hodnoty jsou to skvělé, přesto je podle nárůstu HC patrné, že katalyzátor stárne.
Re: "Pochváľte" sa hodnotami z STK a EK
Díky Pitris za nahození tabulek.
Své emise jsem sem dal z důvodu všech blábolů psaných v manuálech Ford. Jedině olej 5W-30 A1/B1 , A5/B5, jinak motor zničíte, zvýší se vám spotřeba, špatně to bude v zimě startovat, při startu mazat, a hlavně neuznáme záruku. Moje výsledky jsou důkazem , že zde je opravdu ekoteroristická zvůle, jak na úkor prodejnosti, že splňuje normu, jsou schopni nechat motor mazat na hraně.
To zvýšené HC uvidíme v dubnu, jaké budou výsledky , na tachu mám 197850 km , tak klidně tam pak může na formuláři být 200 000 km . Ono je dle mého rozdíl, když přijedeš se zahřátým autem , katík je natemperován a měří se emise. Jesli jsem čekal hodinu , předběhli mě známosti, a pak něco měřili, tak to nemusí být to pravé ořechové. Spíše bych se přikláněl k zvýšenému HC složením oleje Q8 5W-40 . Mám v plánu jít na STK a emise ve vaně s jiným olejem a nahodím sem , nebo spíše Pitris tu dubnovou tabulku emisí. Pak mohu porovnat chování motoru na ten nebo onen olej a zároveň podložený vše tabulkou emisí. To se členům bible- manuálové určitě zamlouvat nebude.
Své emise jsem sem dal z důvodu všech blábolů psaných v manuálech Ford. Jedině olej 5W-30 A1/B1 , A5/B5, jinak motor zničíte, zvýší se vám spotřeba, špatně to bude v zimě startovat, při startu mazat, a hlavně neuznáme záruku. Moje výsledky jsou důkazem , že zde je opravdu ekoteroristická zvůle, jak na úkor prodejnosti, že splňuje normu, jsou schopni nechat motor mazat na hraně.
To zvýšené HC uvidíme v dubnu, jaké budou výsledky , na tachu mám 197850 km , tak klidně tam pak může na formuláři být 200 000 km . Ono je dle mého rozdíl, když přijedeš se zahřátým autem , katík je natemperován a měří se emise. Jesli jsem čekal hodinu , předběhli mě známosti, a pak něco měřili, tak to nemusí být to pravé ořechové. Spíše bych se přikláněl k zvýšenému HC složením oleje Q8 5W-40 . Mám v plánu jít na STK a emise ve vaně s jiným olejem a nahodím sem , nebo spíše Pitris tu dubnovou tabulku emisí. Pak mohu porovnat chování motoru na ten nebo onen olej a zároveň podložený vše tabulkou emisí. To se členům bible- manuálové určitě zamlouvat nebude.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50