Tak je to Tvé auto, Tvrdit,že Mobil je horší než Yacco je tedy hodně odvážné,ale nikomu jeho názor neberu. Nicméně výstup z tohoto obsáhlého vlákna je ten,že nejvhodnější olej pro tyto motory je olej bez jakýchkoli C-něco.Koukám,že mi to kolega už vzal z huby.renal píše:Asi tak, hlavně že to je 40ka ta 0 už je jenom bonus a určitě to bude o dost lepší olej, než Mobil X1 3000...já chci pro auto co možná ten nejlepší olej a Mobil X1 3000 (HC) mezi ně určitě nepatří...lengy60 píše:No mně spíš nejde do hlavy,proč chceš dávat na léto nulku? Rozuměl bych tomu,kdybys dal na léto 5W-40 místo té 5W-30,třeba tenhle http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... 1-5W-40-5l Za předpokladu,že auto jezdí po dálnici nebo z motoru olej v létě mizí.Pokud tomu tak není,tak bych nechal tu 5W-30,která je v motoru nyní.
Peugeot/Citroen B71 2290
Moderátor: Colommbo
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Což je mimochodem nemlich to samé jako ten Mobil,probírali jsme to pár stránek zpátky.renal píše:To už bych dal radši:
http://www.sunoco.cz/upload/technicke-l ... D_5W40.pdf
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
No to právě není...Mobil X1 3000 není Mobil1 a to sunoco má o dost lepší parametry a krom toho je to FULL SAPSlengy60 píše:Což je mimochodem nemlich to samé jako ten Mobil,probírali jsme to pár stránek zpátky.renal píše:To už bych dal radši:
http://www.sunoco.cz/upload/technicke-l ... D_5W40.pdf
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Já tady někde píšu,že Mobil Super 3000 X1 je to samé jako Mobil 1? A v čem má Sunoco lepší parametry než Mobil prosím ? A navíc je FULL SAPS rovněž.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Ta "40" je v pohodě ale s tou "0w" to není zase až tak úplně jednoduché. Samozřejmě použitelný je, ale jeho plná výhoda se zcela projeví "až / jen" při velkém mrazu a častých startech při hodně nízkých venkovních teplotách - jinak dobře vyhoví i ta 5w40, protože: cituji Většinou platí, že čím je rozdíl zimního a letního čísla větší, tím má olej vyšší viskozitní index. Ten udává jak se mění viskozita oleje s teplotou. Větší rozdíl a vyšší viskozitní index znamená, že změna viskozity s teplotou bude menší. V praxi se u některých spotřebitelů vžil dojem, že čím je tento rozdíl větší, tím je olej lepší, protože lépe maže. Naopak, výroba takového oleje znamená, že se musí použít větší množství polymerních modifikátorů viskozity, které při provozu oleje degradují (střihová nestabilita) a zhoršují se viskozitní vlastnosti olejerenal píše:Asi tak, hlavně že to je 40ka ta 0 už je jenom bonus ....
Pro motor je lepší použít i levnější olej a častěji ho měnit než dávat "super"olej a přejíždět ho....renal píše:....já chci pro auto co možná ten nejlepší olej....
Což u Tebe ale při výměnách po 10-ti tkm nehrozí.... Jinak ve své SAE jsou Mobil1 0w40 i Yacco Galaxie RS 0w40 mezi těmi hóóódně dobrými, ale jestli nepotřebuješ olej pro filtr pevných částic, je lepší buď olej bez ACEA C3, nebo když už s ACEA C3, tak s C3-10 nebo 12 (rok schválení).
A jestli "nejlepší" v 5w40, tak např. (ale hore nejen kvalitou, ale i cenou) Millers CFS NT nebo CFS, nebo Motul 300V, ale svůj "úkol" v motoru dobře splní i jiné renomované značky olejů s normou PSA....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
-
- Příspěvky: 674
- Registrován: ned úno 01, 2009 8:57
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Domníváš se, že se ten olej vyrábí stále stejně, podle 8 let staré formulace? To, že to schvalovali v roce 2007 dle tehdejší jediné platné nejvyšší normy C3-07 neznamená, že jí to nepřekračovalo v ochraně více, než požaduje současná "božská" C3-10.....Colommbo píše: Tož proč tam cpeš ACEA C3-07...
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Má pravdu předsedo ale každopádně by to měl uvést výrobce na svých webovkách, jestli je tomu tak ...jinak je to pro kupujícího pořád 8 let stará formulace....alfi166silver píše:Domníváš se, že se ten olej vyrábí stále stejně, podle 8 let staré formulace? To, že to schvalovali v roce 2007 dle tehdejší jediné platné nejvyšší normy C3-07 neznamená, že jí to nepřekračovalo v ochraně více, než požaduje současná "božská" C3-10.....Colommbo píše: Tož proč tam cpeš ACEA C3-07...
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Na jiném vlákně....
....jenom se divím že si to alfi na stránkách ještě neopravilalfi166silver píše:Yacco Galaxie RS 0W40 doesn’t comply with ACEA C3-10. We are planning to up-grade the formula in order to be in accordance with the latest ACEA A3/B4-12.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Mně je venkoncem úplně jedno, jak se věci kolem Cx mají, jen prostě neshledávám důvod dávat takový olej do benzínového motoru, pokud jsou i jiné možnosti.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Nějak tak A když se mění včas, je úplně jedno ACEA C nebo ACEA neC....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Ja som ale drahá pracovná sila.alfi166silver píše:Já tě vezmu jako editora , díky tomu budu mít na eshopu vždy aktuální informace .e1H píše:Ďalší prípad, keď stránka predajcu tvrdí niečo, čo výrobca oleja v technickom liste neuvádza....
-
- Příspěvky: 674
- Registrován: ned úno 01, 2009 8:57
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Zatím jsou na obalech "staré" etikety, až mi ten olej dodají s novými, změním to.Pitris píše:Na jiném vlákně........jenom se divím že si to alfi na stránkách ještě neopravilalfi166silver píše:Yacco Galaxie RS 0W40 doesn’t comply with ACEA C3-10. We are planning to up-grade the formula in order to be in accordance with the latest ACEA A3/B4-12.
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Takže můžu dát na léto do motoru PSA (1.4 VTI, 72kw, 40.000km) Yacco Galaxie RS 0W40 , nebo Mobil1 0W-40 New Life i když neplní žádnou PSA normu? Nebo tam mám radši nechat Mobil 1 ESP Formula 5W-30? Docela se do toho zamotávám
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Sám jsi napsal,že jezdíš město,okresky a motor nevytáčíš.Já Ti celou dobu píši,že pokud mezi výměnami olej nedoléváš,tak nech ten co tam máš,je velmi dobrý.Já jsem v jiné situaci,lítám s tím po dálnici a točím motor i do vyšších otáček,takže proto tam budu dávat 5W-40.Mám tam teď ten samý olej co Ty,ale ten v mém režimu ubývá.Sice mnohem méně než Total Ineo,ale přeci jen.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW