Peugeot/Citroen B71 2290
Moderátor: Colommbo
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
J.j zapomněl jsem tam v zápalu psaní příspěvku napsat,že se jedná o plnotučný olej 5W-40
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Ještě jsem zapomněl,tu revizi lpg zařízení budou po tobě chtít na STK,takže je dobré každý rok ji absolvovat.Při revizi se zkontrolují a případně vymění filtry kapalné a plynné fáze.
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Po mne to tedy nikdy nechteli,asi to je ruzne na kazdych STK.
Jinak filtry menim pravidelne.
Jinak filtry menim pravidelne.
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Pán měl zřejmě k snídani instantní vtipnou kaši,že ano. S 0W-40 jsem měl spotřebu oleje téměř neměřitelnou,po cca 6 tkm jsem dolil 0.2 l a dlužno říci,že jsem nejezdil po dálnici 110 km/h jako plynař,nýbrž 140-150 nebo také v Německu cihlu a 190,s průměrem dle PP 7.4/100.Jinak o bezproblémovém provozu na LPG si může každý přečíst na citroen fóru,v tom jejich koutku řeší ty samé problémy s železnou pravidelností x let,bez ohledu na systém,motor nebo kde to nechali namontovat a trvale svítící diagnostika motoru je ten nejmenší problém. Co se týče výkonu,tak s pár plynovkami jsem jel a po přepnutí z LPG na benzín jsem měl vždy pocit,jako když sepne turbo. Samozřejmě se to nepozná při běžné jízdě,ale v zátěži,nejlépe v kopci.Ale jinak jsem samozřejmě(jako vždy)toho názoru,že je věcí každého soudruha,co si do auta naroubuje.jerome píše:Lengy60 uz nedolieva. Radsej sa toho problemu zvaneho 1.6VTi zbavil
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Pro Lengyho60-jen pro upřesnění nepsal jsem že jezdím po dálnici jen 110km/h,ale uvedl jsem jen průměrnou spotřebu lpg při této rychlosti.Jezdím samozřejmě i 140-150,podle toho jak to situace vyžaduje a rozhodně nejezdím na spotřebu nějakým dědkostylem.S tím sepnutím turba bych to žhavé neviděl a ani v kopcích žádný úbytek výkonu nepozoruji a že jich tu je okolo Liberce dost. Nejsem advokát provozu na LPG,jen jsem zde popsal svoje osobní zkušenosti a ty jsou bohužel jenom kladné,ať se to někomu líbí či nelíbí.
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Ježdění autem má člověku přinášet potěšení a až na výjimky není prvoplánově o spotřebě paliva. A turbo nespíná, točí se furt.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Ano, to je nezničitelný mýtus. Spíná tak maximálně kompresor.Colommbo píše:A turbo nespíná, točí se furt.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Já bych si tipnul že lengy tím "jako když sepne turbo" myslel citelný nárust výkonu - forsáž
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Á, další objevitel neplatnosti přírodních zákonů!Lada 57 píše:...nepsal jsem že jezdím po dálnici jen 110km/h,ale uvedl jsem jen průměrnou spotřebu lpg při této rychlosti.Jezdím samozřejmě i 140-150,podle toho jak to situace vyžaduje a rozhodně nejezdím na spotřebu nějakým dědkostylem.S tím sepnutím turba bych to žhavé neviděl a ani v kopcích žádný úbytek výkonu nepozoruji a že jich tu je okolo Liberce dost. Nejsem advokát provozu na LPG,jen jsem zde popsal svoje osobní zkušenosti a ty jsou bohužel jenom kladné,ať se to někomu líbí či nelíbí.
Na vysvětlenou: Tito objevitelé nejezdí na výhřevnost paliva (výhřevnost LPG je citelně nižší než výhřevnost benzínu), ale nejčastěji na oktanové číslo (to je u LPG naopak vyšší).
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Á, další kdo jezdí 200 s průměrem 7,5/100lengy60 píše:...dlužno říci,že jsem nejezdil po dálnici 110 km/h jako plynař,nýbrž 140-150 nebo také v Německu cihlu a 190,s průměrem dle PP 7.4/100...
Na vysvětlenou: Toť tvrzení mého bývalého kolegy o spotřebě jím používaného vozu. Když jsem ho měl jednou půjčený a ujel se ním 2x 1100 km, 200 jsem z něj nevymáčkl ani jednou, navíc s kopce a s větrem v zádech, a jel jsem za "pěkných" 12,5/100 v průměru.
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Tak zrovna Magnatec určitě ne!jacoubek87 píše:Super, díky moc vám všem za rady , pomohli jste mi.
Tedy něco takového: http://maziva.heureka.cz/castrol-magnat ... e/#section
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Vyšší teplotou to určitě není, navíc ona "čistota" nic neříká o aktuální "kondici" toho oleje. V případě přestavby na LPG totiž platí, že výměnné intervaly je třeba citelně zkrátit.jacoubek87 píše:...olej se mi zdá čistčí oproti benzínu, asi díky vyšší teplotě...
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Mám pocit, že zrovna ten Magnatec tam neníjacoubek87 píše:.... něco takového: http://maziva.heureka.cz/castrol-magnat ... e/#section
Pitris píše:....třeba Yacco VX 1000 FAP 5w40, Motul 8100 X-CESS 5w40, Sunoco Synturo Gold 5w40, Mobil1 NewLife 0w40 nebo ESP Formula 5w30 anebo třeba i ten Castrol Edge....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Ano není. Ale aspoň vidíš, že ve vyslané informaci je klíčovým právě a jen to první slovo, poněvadž "přijímač" má tendenci zbytek informace prostě "odříznout".Pitris píše:Mám pocit, že zrovna ten Magnatec tam není
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Tedy 5w-40 s A3 vlastně není 5w-40 s A3, jestli tomu dobře rozumím?!Jerry3 píše:Ano není. Ale aspoň vidíš, že ve vyslané informaci je klíčovým právě a jen to první slovo, poněvadž "přijímač" má tendenci zbytek informace prostě "odříznout".Pitris píše:Mám pocit, že zrovna ten Magnatec tam není