Pančování oleje
Moderátor: Colommbo
Re: Pančování oleje
Dobrý den.Kuba píše:Psal jsem k distributorovi a bylo mi odepsano toto:Ještěr píše:Poprosil bych odborníky na pančování, aby mi osvětlili rozdíl mezi následujícími kanystry. Díky!
Firma ExxonMobil vyrábí dvě různá balení, která jsou plněna stejným olejem. Jedná se o balení pro západní Evropu (nejčastěji prodávané jsou láhve o objemu 1 L a 5 L) a pro střední a východní Evropu (láhve o objemu 1 L a 4 L). Nevím, jaké balení jste zakoupil. Škoda, že jste nezaslal i fotografii. Dále dochází v současné době ke změně designu etiket, mohlo se stát, že jedna etiketa je starší a jedna je již novější. Obě názvosloví – Fully Synthetic i Mobil SHC Synthetic Technologie™ jsou běžně užívána a i zde dochází ke změnám z důvodu změn etiket. Mohu Vás však ujistit, že skutečně není rozdíl mezi olejem pro západní a východní Evropu. Vše je plněno na stejné výrobní lince ve výrobním závodě Notre-Dame-de-Gravenchon ve Francii.
Zajímalo mě to protože ho mám doma taky.Kuba
Mohl bych poprosit o zmíněný kontakt na zástupce ExxonMobil v CZ. Rád bych se také na olej informoval včetně toho že zašlu foto. Jde o to ,že mnou koupený Mobil ESP F. 5w30 se liší oproti dříve kupovanému balení. Je tam i dle mne hodně vad na balení. A při pohlednu na zadní stranu s popisky, v levé části chybí v zeleném poli text, který tam dříve byl, nyní je tam jen odkaz na web Mobilu. Cena 999 Kč /4 litry.
Poprosím i o Vaše názory a foto, děkuji.
I ostatní nechť se vyjádří.
Foto zde http://kapilif.rajce.idnes.cz/olej_Mobil_ESP_5w30/#
Re: Pančování oleje
Farba oleja... myslíte že ropa príde do rafinérky stále rovnaká? Ved je to prírodná surovina, raz sa nakúpi tam inokedy inde, jeden tanker zo sae, druhý možno z azie... farba neznamená nič
?
ŠKODA YETI 2.0 TDI CR 81kW / RAVENOL VMO 5W-40 C3
ŠKODA OCTAVIA 4 2.0 TDI CR 85kW / RAVENOL VSW 0W-30
ŠKODA OCTAVIA 4 2.0 TDI CR 85kW / RAVENOL VSW 0W-30
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: ?
Už to tu je, není třeba zakládat extra vlákno a ještě s tak divným pojmenováním...
Příspěvek od renal » pát led 08, 2016 17:25 http://www.oleje.cz/forum/pancovani-ole ... 4-210.html
Příspěvek od renal » pát led 08, 2016 17:25 http://www.oleje.cz/forum/pancovani-ole ... 4-210.html
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: ?
Ano. A Colommbo byl opět rychlejší tak jsem to aspoň přesunul sem....Colommbo píše:Už to tu je....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Pančování oleje
Rychlejší nee, jen nejsem přecjen tolik vytížen jako ty a tož chodím do fóra trochu častěji...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Pančování oleje
Mě zase v AK tvrdili, že Starline vyrábí Paramo (Trysk).Pedro píše:Ano,v soucasne dobe Starline=mogul. V AK me mi potvrdili.
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Pančování oleje
V dnešní době vlastně Mogul (Koramo) a Trysk (Paramo) jedno jsou (Orlen), přesněji může se jednat jen o obchodní názvy produktů jednoho výrobce. V Kolíně se oleje už nevyrábí, v Pardubicích, tuším, ještě ano a tudíž obě informace mohou být vpodstatě správné...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Pančování oleje
Jde o to jestli i (stále) pravdivé. Každopádně koupím Mogul Racing nebo GX-FE raději (a levněji) než dražší (a neznámé) Starline....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
-
- Příspěvky: 674
- Registrován: ned úno 01, 2009 8:57
Re: Pančování oleje
Mě úplně fascinuje, jak si někdo koupí úplně super mega nejlevnější olej TOP řady amerického koncernu, kterému nemůže cenově konkurovat Orlen v budgetové řadě, a pak začně hlodat myšlenka, co když je to panč?
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Pančování oleje
Asi jsem divnej, nevím, ale takové myšlenky ve mně nikdy nehlodaly, tohle jsem nikdy neřešil...alfi166silver píše:...začne hlodat myšlenka, co když je to panč?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Pančování oleje
Taky jsem to nepsal je mi to fuk.Já se jen ptal ka rozdíl východ a západ.
Re: Pančování oleje
180 stupňů.Kuba píše:Já se jen ptal ka rozdíl východ a západ.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40