Itall píše:Pkod: Kolik to bylo km? Nějak jsem to z Tvého příspěvku nepochopil nebo to tam není. Mohu ujistit všechny, že já filtr "pro radost" určitě měnit nebudu, páč bych z toho jistojistě radost neměl. Maximálně tam mohu něco poku*vit. Takže - jestli to není opravdu potřeba, tak ho měnit nebudu. Mě totiž také připadá divné, že by v něm měl být z benzinu takový bordel.
350Mm je 350000km. Ale klidne mohlo mit najeto 450000km. Tachometr byl jen 5mist. Rozhodne to bylo vic nez 350000km (podle info z STK).
Auto bylo puvodne kupovane v Tuzexu v roce 89, takze jezdilo urcite na benzin "mistni" kvality.
V palivovem systemu odeslo tesne pred koncem cerpadlo, ale to je jeste pred filtrem. Filtr jsem menil s cerpadlem najednou. Kdyz uz jsem pod autem byl a mel sundanou nadrz. Musim vsak priznat, ze predpis vyrobce urcite dodrzen nebyl, protoze byl tusim 60000km
.
Nechci aby to pusobilo tak, ze palivovy filr neni treba vubec menit. Psal jsem to spis pro zajimavost, jaka je realna zivotnost. Je jasne, ze nekdo muze mit dlouhodobe "stesti" na znecisteny benzin. Pak pochopitelne bude nutne filtr menit.
Ale i u znecisteneho benzinu neni vse na hlavnim palivovem filtru. Prvni je jemna filtracni sitka na sani palivoveho cerpadla. Ta zachyti asi nejvic. Druhy v poradi byva hlavni palivovy filtr a konecne u vstriku je treti stupen, jemna sitka primo na vstupech vstriku.