outlander 2.2 did 130kw
Moderátor: Colommbo
outlander 2.2 did 130kw
Zdravím, potřeboval bych poradit s výběrem vhodného motorového oleje a filtu do outlander 2.2 did.
Re: outlander 2.2 did 130kw
Nazdar. Co sa pise v manuali ? Toto vypada byt na original japonca s Euro5 a DPF filtrom. Tam nepojde ledajaky Sunoco 5W50 a uz duplovo nie nieco od Bedi travnicka
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: outlander 2.2 did 130kw
Originál Japonec s francouzským motorem od PSA.jerome píše:Toto vypada byt na original japonca s Euro5 a DPF filtrom...
Re: outlander 2.2 did 130kw
Nestraš. Tazatel zřejmě vůbec netuší, že to tu koluje napříč vlákny.jerome píše:Tam nepojde ledajaky Sunoco 5W50 a uz duplovo nie nieco od Bedi travnicka
To, že by měl začít u servisní knížky a odcitovat normy, je ale svatá pravda.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: outlander 2.2 did 130kw
Filtr napsal Luboš a oleje doplním ještě variantou 5w40 ACEA C3; nebo - pokud motor od Renaultu - olej přímo s normou RN 0720 a s výměnou při krátkých jízdách po 10-ti a při delších do 15-ti tkm.... (předpokládám filtr pevných částic).
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: outlander 2.2 did 130kw
Doba ide rychlo dopredu. Treba sledovat nove veci:Návštěvník píše:Originál Japonec s francouzským motorem od PSA.jerome píše:Toto vypada byt na original japonca s Euro5 a DPF filtrom...
Loni na podzim se v českém ceníku Outlanderu objevil nový čtyřválec 2,2 DI-D se 130 kW. Na první pohled by se mohlo zdát, že jde o evoluci motoru PSA (115 kW, 380 Nm), který i nadále Mitsubishi do tohoto SUV montuje. Jenže skutečnost je zcela jiná.
Cosi prozradí už odlišný zdvihový objem 2268 cm3 (vs. 2179 cm3 u PSA), který by správně měl vygenerovat obchodní označení 2,3 DI-D.
Definitivní pravdu o japonském původu pak prozrazuje nezvykle nízký kompresní poměr a akronym MIVEC, který se objevuje na motorovém krytu i v označení motorizace.
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: outlander 2.2 did 130kw
Spíše od "pažouta"...Pitris píše: pokud motor od Renaultu
Re: outlander 2.2 did 130kw
Sorry - možná jo. Rencek má korporaci s Nissanem.... Chtělo by aby mneset1 specifikoval alespoň rok výroby a zda je či není FAP....pokud Peugeot tak B71 2290 nebo lépe 2296 ACEA C3.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: outlander 2.2 did 130kw
Jerome, domníváš se snad, že se tu někdo bude ptát na olej a filtry do auta, které je ještě v záruce?
Jinak "zelené písmo" a papír snesou ledaccos: "poslední" generace (čestvě po faceliftu) Outlanderu nikdy motor od PSA nepoužívala a verze 130 kW není nic jiného než SW úprava mechanicky stále stejného jediného turbodieselu od MMC o výkonu 110 kW, který se do této generace montoval a stále montuje (nyní v EURO 6) a kterou výrobce nabízel (možná ještě nabízí) na některých trzích: např. v ČR ano, ale v sousedním Rakousku ne.
Jinak "zelené písmo" a papír snesou ledaccos: "poslední" generace (čestvě po faceliftu) Outlanderu nikdy motor od PSA nepoužívala a verze 130 kW není nic jiného než SW úprava mechanicky stále stejného jediného turbodieselu od MMC o výkonu 110 kW, který se do této generace montoval a stále montuje (nyní v EURO 6) a kterou výrobce nabízel (možná ještě nabízí) na některých trzích: např. v ČR ano, ale v sousedním Rakousku ne.
Re: outlander 2.2 did 130kw
http://auto.pravda.sk/testy/clanok/2633 ... m-dieslom/
Rok 2010 přináší pod kapotu outlandera další vznětový agregát. Tentokrát se jednalo o hliníkový čtyřválec se zdvihovým objemem 2,2 litru a výkonem 130 kW, který nesl obchodní označení 2.2 DI-D MIVEC. Japonská automobilka si ničila pověst problémovými převzatými diesely, a tak se vydala vlastní cestou (stejně jako např. Honda) a vyvinula si vlastní vznětový čtyřválec. Nový motor se pojil výhradně s manuální převodovkou, kdežto příznivci automatických převodovek si museli vystačit s již popsaným dieselem od koncernu PSA. Diesel 2.2 DI-D dostal proměnné časování ventilů a rekordně nízkou kompresi 14,9:1. Produkovaný výkon 130 kW a točivý moment 425 Nm je plně dostatečný. Prodleva turbodmychadla je vteřinová a během chvilky je turbodmychadlo roztočené a outlander příkladně zrychluje. V nízkém a prostředním pásmu otáček je dynamika více než ukázková. Na volnoběh se diesel převaluje dokonce pod hranicí 700 ot/min, přičemž otáčkové maximum začíná až na 4 200 ot/min. Samotný motor vyniká klidným chodem, po zahřátí o něm při dálniční stotřicítce vůbec nevíte. Díky nízké kompresi se však více projevuje při studeném startu, kdy doslova řehtá. Navíc spotřeba paliva je rozumná. Běžně s ním lze jezdit za 6,5-7 l/100 km. Ani ostřejší jízda neznamená vír v nádrži, outlander si vystačí maximálně s deseti litry. Výtečné je rovněž spojení s manuální převodovkou, které je téměř dokonalé. Zatím nejsou známy případy, kdy by tento diesel z vás začal tahat peníze. Odpadá dokonce i výměna rozvodového řemene, jelikož má rozvody poháněné řetězem. Filtr pevných částic byl přítomen, avšak na rozdíl od dieselu PSA se obejde bez přídavných aditiv.
Rok 2010 přináší pod kapotu outlandera další vznětový agregát. Tentokrát se jednalo o hliníkový čtyřválec se zdvihovým objemem 2,2 litru a výkonem 130 kW, který nesl obchodní označení 2.2 DI-D MIVEC. Japonská automobilka si ničila pověst problémovými převzatými diesely, a tak se vydala vlastní cestou (stejně jako např. Honda) a vyvinula si vlastní vznětový čtyřválec. Nový motor se pojil výhradně s manuální převodovkou, kdežto příznivci automatických převodovek si museli vystačit s již popsaným dieselem od koncernu PSA. Diesel 2.2 DI-D dostal proměnné časování ventilů a rekordně nízkou kompresi 14,9:1. Produkovaný výkon 130 kW a točivý moment 425 Nm je plně dostatečný. Prodleva turbodmychadla je vteřinová a během chvilky je turbodmychadlo roztočené a outlander příkladně zrychluje. V nízkém a prostředním pásmu otáček je dynamika více než ukázková. Na volnoběh se diesel převaluje dokonce pod hranicí 700 ot/min, přičemž otáčkové maximum začíná až na 4 200 ot/min. Samotný motor vyniká klidným chodem, po zahřátí o něm při dálniční stotřicítce vůbec nevíte. Díky nízké kompresi se však více projevuje při studeném startu, kdy doslova řehtá. Navíc spotřeba paliva je rozumná. Běžně s ním lze jezdit za 6,5-7 l/100 km. Ani ostřejší jízda neznamená vír v nádrži, outlander si vystačí maximálně s deseti litry. Výtečné je rovněž spojení s manuální převodovkou, které je téměř dokonalé. Zatím nejsou známy případy, kdy by tento diesel z vás začal tahat peníze. Odpadá dokonce i výměna rozvodového řemene, jelikož má rozvody poháněné řetězem. Filtr pevných částic byl přítomen, avšak na rozdíl od dieselu PSA se obejde bez přídavných aditiv.
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: outlander 2.2 did 130kw
Těch 130kW je homologovaný oficiální chiptuning, který MMCZ zapisuje do TP.
Já co pamatuju problémy s diesely u Mitsubishi, tak hlavně když tam byl 2.0 od VW, pro posměváčky nad PSA nebo Renault, který montovali dříve.
Je pravda, že poslední facelift posunul kultivovanost motoru ještě o řád výš - co s ním udělali nevím, ale rozdíl je to řádný.
Já co pamatuju problémy s diesely u Mitsubishi, tak hlavně když tam byl 2.0 od VW, pro posměváčky nad PSA nebo Renault, který montovali dříve.
Je pravda, že poslední facelift posunul kultivovanost motoru ještě o řád výš - co s ním udělali nevím, ale rozdíl je to řádný.
Naposledy upravil(a) otass dne úte led 26, 2016 9:10, celkem upraveno 1 x.
Re: outlander 2.2 did 130kw
Ano. 2.0 TDI-PD
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: outlander 2.2 did 130kw
Jerome, tak ještě jednou:
Ten motor má standardně výkon 110 kW.otass píše:Těch 130kW je homologovaný oficiální chiptuning, který MMCZ zapisuje do TP.
Re: outlander 2.2 did 130kw
A co teraz ? Ja netusim ci ma mneset1 chipnuty motor alebo ma uz ten japonsky
Niektori sem pridu aj po radu do novsieho motora takze tak
Snad sa mneset1 vykecne
Niektori sem pridu aj po radu do novsieho motora takze tak
Snad sa mneset1 vykecne
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30