Ostatní

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Ostatní

Příspěvek od NOVON »

jerry3: No asi nepochopil..Proc tedy o tom debatuješ a v čem nemám pravdu?
Pokud jde o nejake plivání na koncern VAG,tak na to opravdu nemám poslední dobou náladu..resp. je mi to jedno.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

Večer ti to sem napíšu, teď nemohu. A na koncern si já vždy rád plivnu, pokud mi k tomu zavdá důvod (nikdy neplivu jen tak, zbůhdarma či pro potěšení). A to se dnes opět stalo.
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

Původně jsem se chtěl rozepsat šířeji, ale už na to teď nějak nemám sílu.

Tak tedy, když jsem byl před nedávnem s autem v servisu, poměrně složitě jsem se dopídil toho, že rozvoďák je časově přetažený o více jak čtyři roky. Proto jsem s ním odmítl jet na dlouhou služebku. Bylo mi nabídnuto mladší auto s méně jak polovičním nájezdem. Budiž, i to má již přetaženou časovou lhůtu výměny rozvodů, ale aspoň má prd najeto. Projel jsem ho a zkonstatoval, že dvouhmoťák je před smrtí, tudíž ani s ním na tu služebku jet nehodlám. Na to jsem byl nařčen z toho, že si stále něco vymýšlím, neboť prý žádný benzínový motor od koncernu přece dvouhmoťák nemá. A že mám dokázat, že tam skutečně je, neboť ten, kdo mne nařkl, v přehledu škodováckých ND žádný dvouhmoťák vyjma TDI-ček nenašel. Učinil jsem vlastní internetový pokus a napoprvé dopadl stejně.

No a teď jsme u toho, v čem se mýlíš: na webu škodováckých ND skutečně nenajdeš žádnou zmínku o tom, že by některé benzínové motory měly dvouhmotu, přestože ji prokazatelně mají. Přitom v případě TDI-ček se za to výrobce nijak nestydí a dvouhmotu "přiznává". Jenže přesvědčit koncerňáka o tom, že i benzínové motory už dávno zhusta dvouhmotu používají, je téměř nemožné.

Toť v kostce důvody, pro které jsem zde téma (ne)dvouhmoty, přesněji rádoby nelogického, ale jinak nepochybně vysoce účelového užívání dvojí terminologie VAG-em, zavedl.
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2259
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Ostatní

Příspěvek od tonny »

Jardo, nechtěl bych být Tvým šéfem. :P Kdybych ale musel, tak bych Tě spíš zneužíval. :wink:
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

Je vidět, že naprosto přesně víš, o čem to je! :wink: :lol:
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Ostatní

Příspěvek od NOVON »

Jerry3: Tak ja prece vim,ze se u koncernu dava dvouhmota i do benzínu.Proč si nenainstalovat "kurvít.o",že jo..
Co delá ten "dvouhmoťák před smrtí".
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

NOVON píše:Jerry3: Tak ja prece vim,ze se u koncernu dava dvouhmota i do benzínu.
Že to ty víš, to já přeci ani v nejmenším nezpochybňuji. Jen kritizuji to, proč VAG nenazývá věci pravými jmény.

Ovšem tohle tvoje vyjádření
NOVON píše:Proč si nenainstalovat "kurvít.o",že jo..
to do značné míry vysvětluje: zatímco koncerňáci považují dvouhmotu za kurvítko (proč si nenechat úplně vytřást duši z těla, když to je bez toho kurvítka snazší, že?), tak já považuji dvouhmotový setrvačník za zásadní přínos uživatelské vlídnosti ovládání spojky, zejména pak ve spojení s motorem o vysokém točivém momentu v nízkých otáčkách.
NOVON píše:Co delá ten "dvouhmoťák před smrtí".
Prokluz spojky se nedá plynule nadávkovat, jednou ve stejné poloze v rámci dráhy spojkového pedálu sepne hned napevno, jindy vůbec, povětšinou však trhaně, s přenosem vibrací do celé kastle; při prudším rozjíždění nebo proti kopci v tom někdy zarachotí, jako kdyby se už projevovaly obrovské vůle v soukolí převodovky; občas tam jdou i za jízdy hůře řadit nižší kvalty.
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Ostatní

Příspěvek od bjukemen »

mne sa povacsinou prejavovala dvojhmota tak ze cinkala na volnobeh a pri plnom plyne z nizsich otaciek triaslo celym autom,ale to uz bola dvojhmota uplne po smrti, ked sa to zhodilo mala velke vole do vsetkych smerov
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Ostatní

Příspěvek od Pitris »

A je to jen kurvítko, nebo to tam i na něco je :?: :twisted:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

Jerry3 píše:já považuji dvouhmotový setrvačník za zásadní přínos uživatelské vlídnosti ovládání spojky, zejména pak ve spojení s motorem o vysokém točivém momentu v nízkých otáčkách.
Při jízdě různými vozy téměř vždy s jistotou poznám, zda tam dvouhmoťák je či není. A dokonce bych auto s motorem bez dvouhmoťáku, tedy s výjimkou nějakého přemotorovaného sporťáku (o automatické převodovce s HDM teď samozřejmě nehovořím), ani nechtěl.
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Ostatní

Příspěvek od Libor »

NOVON:
Chlape dvoumotnostní setrvačník už je i nových modelech Hond a vydrží. A ten komfort ;-)
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Ostatní

Příspěvek od NOVON »

jerry3,Libor: Ale dyť já vím,že je to o komfortu jizdy,je to znát.Mel jsem oktavku v naftě bez dvojhmoty a ted mam oktu s dvojhmotou.Rozdíl je celkem zasadni při rozjezdu a v nižších otáčkách.Oproti tomu dva stejne benzíny s a bez dvojhmoty jsem nemel možnost porovnat.
Nic proti dvojhmotovým setrvákům nemám,ale ať je delají tak,aby vydržely.I když z vetší části je to o stylu jizdy.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Ostatní

Příspěvek od Durex »

Tak je to o lidech. Mě vydržel 300 000 km. To mě nepřijde málo. Někomu vydrží 1/3. Ale je to skutečně vada odfláknuté konstrukce a nebo šetření výrobce?
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9850
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Ostatní

Příspěvek od Colommbo »

NOVON píše:...I když z vetší části je to o stylu jizdy.
Durex píše:Tak je to o lidech...
Je to tak, oboje spolu velmi úzce souvisí a sám osobně bych řekl, že tyto okolnosti mají na správnou funkci dvouhmoty a její přetrvávání vliv úplně největší.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Ostatní

Příspěvek od bjukemen »

som presvedceny o tom ze vydrz dvojhmoty je nastavena vyrobcom, neraz som videl konstrukciu rozlisovanej dvojhmoty a boli rezervy na zlepsienie, napr osadenim lepsieho loziska, resp pruzin s inou charakteristikou, ona dvojhmota zvlast trpi u cipovanych diesloch
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Odpovědět