Ostatní
Moderátor: Colommbo
Re: Ostatní
V daném případě je však zřejmě na konci svého života již po 35 tis. km. Jezdily s tím totiž ženský...
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
Troufnu si vyslovit domněnku, že ta blbá (dvou)hmota za to v tymto przypadku nemůže...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
No a tím se dostáváme k jádru pudla: já tvrdím, že je kaput, zatimco ostatní se se mnou přou, že kaput nemůže být něco, co tam není.
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
A jak vypadá (na obrázku v prodejním serveru Škodadíly) setrvačník k tomu TDI (nechce se mi to hledat) - není stejný/totožný...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
Já u Avensis 2.0 D4-D dvouhmoťák mám, odešel při 200.000km a auto nejelo (rozpojeno). Ten setrvačník mi nepřipadá jako dvouhmota, vidím jakoby pevné spojení nýty.Jerry3 píše:Zkus si do jakéhokoli vyhledávače zadat výraz "dvouhmotový setrvačník" a dozvíš se, že takový používají pouze TDI motory, resp. k ničemu jinému ti to dvouhmoťák nenajde.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostatní
je to dvouhmota. Nevím,proč se to takto rozlišuje. Jelikož ale u benzínu netrpí tolik jako u nafty a není ani zdaleka takovým problémem,tak proto se ani o něm asi tak nemluví. Na mém bývalém mondeu (teď má najeto asi 350 000+) stále původní dvouhmota i se spojkou ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostatní
Na první pohled se může zdát,že je to sešroubovaný (napevno spojený) kus ...
Ale pro nějaké závěry bych ho musel držet v ruce abych 100% řekl,co je zač
Ale pro nějaké závěry bych ho musel držet v ruce abych 100% řekl,co je zač
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Ostatní
Prostě opět jen klasická VAG-ovská oblbovačka na neznalé koncerňáky.
P.S.: A nejzajímavější na tom všem je, že tohle auto mi bylo nabídnuto jako "lepší" náhrada za to "moje" na služební cestu o celkové délce cca 2300 km. No nic, raději tedy poletím.
P.S.: A nejzajímavější na tom všem je, že tohle auto mi bylo nabídnuto jako "lepší" náhrada za to "moje" na služební cestu o celkové délce cca 2300 km. No nic, raději tedy poletím.
Re: Ostatní
K potvrzení mých pejorativních slov na adresu VAG-u:Colommbo píše:A jak vypadá (na obrázku v prodejním serveru Škodadíly) setrvačník k tomu TDI (nechce se mi to hledat) - není stejný/totožný...?
https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/ ... -9169.html
Je to úplně to samé, akorát že tady to nazývají pravým jménem - "dvouhmota"!
P.S.: Realita a "svět VAG-u" jsou evidetně dvě na hony vzdálené dimenze. Pak není divu, že koncerňákům hrabe...
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
Ale mají to poměrně sofistikované...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
Až natolik, že to koncerňáci nedokáží rozklíčovat.
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
Bo nechtějí, věří...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
ojeb zakaznikov ako je bezna prax koncernu je to klasicka dvojhmota
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Ostatní
Jerry3: Tak nepišou v tom e-shopu ani jednohmotový ani dvouhmotový,pisou setrvačník
Nicmene dvouhmoty se používají dneska hojne i u benzínu,treba uz benzínové mondea mk3 uz jej mely,oktavky 1 1.8 turbo taky,oproti tomu treba ve fabii 1 1.9 tdi Pd dvouhmota není,stejne jako v oktavii 3 1.6 tdi CR dvouhmota není..Je to různé,ja mam v okte 302 tis.km a spojka puvodni,no dvouhmota je dobra,spíše se ozývá spojkové ložisko.I když je rozdíl u okty v komfortu s jedno nebo dvouhmotou,tak uz bych ji tam nedával,tam ješte z konstrukcniho hlediska-pořadna prevodovka a klikovy hridel,byt nemusí.
Nicmene dvouhmoty se používají dneska hojne i u benzínu,treba uz benzínové mondea mk3 uz jej mely,oktavky 1 1.8 turbo taky,oproti tomu treba ve fabii 1 1.9 tdi Pd dvouhmota není,stejne jako v oktavii 3 1.6 tdi CR dvouhmota není..Je to různé,ja mam v okte 302 tis.km a spojka puvodni,no dvouhmota je dobra,spíše se ozývá spojkové ložisko.I když je rozdíl u okty v komfortu s jedno nebo dvouhmotou,tak uz bych ji tam nedával,tam ješte z konstrukcniho hlediska-pořadna prevodovka a klikovy hridel,byt nemusí.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Ostatní
Evidentně jsi vůbec nepochopil, proč tady o tom debatuji, a k tomu navíc nemáš pravdu.NOVON píše:Jerry3: Tak nepišou v tom e-shopu ani jednohmotový ani dvouhmotový,pisou setrvačník ...
I tohle svědčí o hlubokém nepochopení mých motivů a účelu rozvíření předmětné debaty.NOVON píše:Nicmene dvouhmoty se používají dneska hojne i u benzínu,treba uz benzínové mondea mk3 uz jej mely,oktavky 1 1.8 turbo taky,oproti tomu treba ve fabii 1 1.9 tdi Pd dvouhmota není,stejne jako v oktavii 3 1.6 tdi CR dvouhmota není..Je to různé,ja mam v okte 302 tis.km a spojka puvodni,no dvouhmota je dobra,spíše se ozývá spojkové ložisko.I když je rozdíl u okty v komfortu s jedno nebo dvouhmotou,tak uz bych ji tam nedával,tam ješte z konstrukcniho hlediska-pořadna prevodovka a klikovy hridel,byt nemusí.