Ostatní
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
K vyvažování kardanu - Omča má klasické provedení, dvě trubky částečně zasunuté do sebe, vpředu u převodovky i vzadu u difu hardyspojka a zhruba uprostřed mezi konci ještě středové uložení, jakési "ložisko" ve třmenu upevněném dvěma šrouby ke káře. Už nejednou se kolegům z oplího klubu přihodilo, že po ošetření spodku novým nástřikem proti korozi se objevily neznámé vibrace při jízdě. Ano, uvažujete naprosto správně, příčinou byl nástřik jen jedné "poloviny" kardanu... Stačilo nástřik odstranit/smýt a vibrace byly pryč.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
Neservisoval jsem je, jen jsem s několika služebními jezdil: 760 V6 (2,5?), 850i 5-válec (2,4?), S40 (2,0), S60 turbo s automatem (2,4?), S80 2,4.Libor píše:Docvaklo mi to posléze Moc lidí, kterým prošly rukou nějaká starší Volva, fakt není. Vlastnil jsi, nebo se jen "servisně podílel"?
Re: Ostatní
Colommbo:
Tohle "naštěstí" nebyl můj případ, já měl kardanku olepenou novinami Trefil jsem na chytrolína a ne machra. Uměl prd a ne vyvažovat kardany.
Jerry3:
Přinejmenším dvě z těch aut jsou skvosty, alespoň z dnešního pohledu. Co vím, tak Volvo kdysi hodně kooperovalo s Renckem, nejen u dieselů, a přesto jsem osobně s motorem nikdy problémy neměl. Kdo ví, jak to bylo u přeplňovaných agregátů.
Tohle "naštěstí" nebyl můj případ, já měl kardanku olepenou novinami Trefil jsem na chytrolína a ne machra. Uměl prd a ne vyvažovat kardany.
Jerry3:
Přinejmenším dvě z těch aut jsou skvosty, alespoň z dnešního pohledu. Co vím, tak Volvo kdysi hodně kooperovalo s Renckem, nejen u dieselů, a přesto jsem osobně s motorem nikdy problémy neměl. Kdo ví, jak to bylo u přeplňovaných agregátů.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
Buď tie nové Subaru nechal vedome dozrieť ako archívne vína, alebo ho „len“ trafil šlak... https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/4 ... -20-rokov/
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Ostatní
2,0 a vyšší objemy byly výhradně z dílny Volvo a s Renaultem neměly nic společného. U toho šestiválce v 760 odešlo těsnění pod hlavou, 2,0 žral přes litr oleje na 1000 km už při nájezdu kolem 100 tis. km. Ovšem uměl jet i za 7 l/100 km a vymáčkl jsem z něj tacho 240. Přeplňovaný motor v S60 byl přímo skvostný, akorát se v zimě nesměl na voliči automatu používat stupeň W (=winter), poněvadž po náběhu účinku turba tu zařazenou dvojku, na kterou se to při W rozjíždělo, motor dokázal hravě "utrhnout" i na čistém asfaltu.Libor píše:Volvo kdysi hodně kooperovalo s Renckem, nejen u dieselů, a přesto jsem osobně s motorem nikdy problémy neměl. Kdo ví, jak to bylo u přeplňovaných agregátů.
Re: Ostatní
Jerry3:
Aha, to jsem netušil. Éra Volva v rodině byla ukončena 400 a 700 series, dál už ne. Winter mód vůbec neznám.
Koukal jsem teď na nějaká videa, mj. i na S60 s 2.5T, a zvuková kulisa při akceleraci mi připadá, jakoby to přeplňovali kompressorem. Parádní zvuk
Aha, to jsem netušil. Éra Volva v rodině byla ukončena 400 a 700 series, dál už ne. Winter mód vůbec neznám.
Koukal jsem teď na nějaká videa, mj. i na S60 s 2.5T, a zvuková kulisa při akceleraci mi připadá, jakoby to přeplňovali kompressorem. Parádní zvuk
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
osobnu skusenost mam iba s 740 2,4 TD, trosku som na tom jazdil,ale vobec ma to nenadchlo
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Ostatní
Taky krasavec https://www.novinky.cz/auto/463764-nejl ... -1970.html
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostatní
Tak třeba výše popsané uložení vyrábíme A i jiný vyfikundace na kardany a do HaldexuColommbo píše:... a zhruba uprostřed mezi konci ještě středové uložení, jakési "ložisko" ve třmenu upevněném dvěma šrouby ke káře.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Ostatní
Tak už i Volvo podlehlo. Z pětiválců přeslo na čtyřválce a nyní bude do menších modelů montovat i tříválce...
https://m.novinky.cz/articleDetails?aId ... &sId=&mId=
https://m.novinky.cz/articleDetails?aId ... &sId=&mId=
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
Já jsem jenom zvědavý, kdo první přijde s jednoválcovým půllitrem se čtyřmi turby v dvoutunovým autě
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
Může mi někdo, třeba NOVON, vysvětlit, proč se tohle
https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/ ... 15308.html
nenazývá dvouhmoťák, když to dvouhmoťák evidentně je?
https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/ ... 15308.html
nenazývá dvouhmoťák, když to dvouhmoťák evidentně je?
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
A proč myslíš, odkud bereš názor/tvrzení, že se dotyčná věc nenazývá/neoznačuje jako dvouhmoťák...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
Zkus si do jakéhokoli vyhledávače zadat výraz "dvouhmotový setrvačník" a dozvíš se, že takový používají pouze TDI motory, resp. k ničemu jinému ti to dvouhmoťák nenajde. A právě tohle budí u některých jedinců přesvědčení, že u všech benzínových koncernových motorů žádné problémy s dvouhmoťákem nehrozí, poněvadž tam prostě není.
Nebo že by jen další ze sbírky VAG-ovských fíglů, jak budit u svých zákazníků nepodloženou důvěru?
Nebo že by jen další ze sbírky VAG-ovských fíglů, jak budit u svých zákazníků nepodloženou důvěru?
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
Mno, může být, VAG setrvačníky jsem nikdy nezkoumal. Ona ta dvouhmota ve skutečnosti nemusí být ani tak hrozné strašidlo, jakážto povědomost o ní obecně panuje. Samosebou záleží na vícero faktorech a taky hlavně na nohách obsluhy, při pozitivní souhře všech ta věcička funguje klidně 300tis.km+...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90