Z pohledu tehdejší doby to hodnot nemůžu, to mne auta nezajímala a řidičák jsem měl ještě teplý, možná i já sám jsem byl teplý
... ale souhlasím s Lefortem. Dneska by to spadalo do té kategorie, kterou popsal a jakou člověk vidí denně na pumpách.
Druhá věc je, že nejčastěji ztuzingovaná auta, hlavně VAG samozřejmě, jsou TDi motorizace. A v dnešní době už to začínají být i častěji Octávky dvojkové. Majitelé benzinových motorizací tyhle ambice jaksi nemívají. A když už, tak v podstatě menším měřítku.
Na Štědrý den, když jsem se byl projet, tak jsem jel tankovat. Ostatní stojany prázdné, ale týpek s dvojkovou Octou zastavil za mnou a asi chtěl abych pohnul, no tak jsem si dal záležet a v klidu tankoval.
Byla to nafta ve standardní verzi, ale RS nárazník, mračítka, spoiler vzadu, difuzor, dvojitá koncovka, 18" kola a ještě efektní Blow off, kdy po každým přeřazení bylo slyšet - pfouu! To ať se na mě nezlobí, ale to je vrchol trapnosti.
alespoň, že znáček RS tam nenalepil
Nicméně já nejsem ani pro ten výfuk, který by měnil Lefort, byť se mi zvuk sportovních výfuků u benzinových motorizací líbí.
NOVON: Jasně, jezdí to za málo, relativně spolehlivé, ale příjemný průběh krouťáku bych viděl jinak, než u této motorizace.