Ostatní
Moderátor: Colommbo
Re: Ostatní
Škoda, že to nečte carfan...
Re: Ostatní
To je ten Tesla pozitive?
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
V jednom aute krásnom, hneď v druhom ohavnom (Honda Clarity Fuel Cell) - kto zaviedol úzus, že elektromobily/hybridy majú byť na pohlad odpornejšie?
Libor píše:10 nejlepších motorů dle Wards auto (pro rok 2018). Honda má dva zastupce :
https://m.autorevue.cz/toto-je-10-nejle ... novani-ano
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Ostatní
Toyota.
Re: Ostatní
Přesně Přišel s tím Prius před téměř 20 lety. Ber tak, že Clarity, nebo třeba Mirai je především o pohonu, design je jen obal nosiče, přísně podřízený aerodynamice.
Naposledy upravil(a) Libor dne ned pro 17, 2017 21:57, celkem upraveno 1 x.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
Ináč ozaj, od toho Priusa sa Clarity vzhladovo nevelmi vzdialil. Toyoda Toyota, to je tvoja robota.
Hodnoty odporu vzduchu sú už aj u bežných áut dosť priaznivé i oproti futuristickým rekordmanom spred 20 rokov, a tieto súčasné ohybridy (ohyzdné hybridy, či čo sú to za *variácie pravých elektromobilov) ušetria voči štandardnej karosérii možno pár stotiniek hodnoty cx, aby napokon odjazdili 90 km do vybitia (v teple), pri aute odparkovanom v zime týždeň pred domom, radšej ani netipujem .
*chcel som narýchlo overiť, aký presne má pohon (palivové články, co to je?), ale pri tých siahodlhých litániách som to vzdal
Hodnoty odporu vzduchu sú už aj u bežných áut dosť priaznivé i oproti futuristickým rekordmanom spred 20 rokov, a tieto súčasné ohybridy (ohyzdné hybridy, či čo sú to za *variácie pravých elektromobilov) ušetria voči štandardnej karosérii možno pár stotiniek hodnoty cx, aby napokon odjazdili 90 km do vybitia (v teple), pri aute odparkovanom v zime týždeň pred domom, radšej ani netipujem .
*chcel som narýchlo overiť, aký presne má pohon (palivové články, co to je?), ale pri tých siahodlhých litániách som to vzdal
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Ostatní
Žadny krasavec to není, kdyby alespoň ta zadní lemy měly tvar, kopírující pneu. Předek ale vcelku jde, i záď (ale v šeru)
Něco se dá dohledat. Honda a její stránky stojí za prd už od svého vzniku
https://automix.cars.cz/testy/prvni-sve ... 71205.html
Něco se dá dohledat. Honda a její stránky stojí za prd už od svého vzniku
https://automix.cars.cz/testy/prvni-sve ... 71205.html
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
Není to objev Ameriky, nepopírám, ale přesto extrémy, popisované v článku, kolem sebe vidím každý den. Obvzlášť 5 minutové škrábače a ometače.
http://autoroad.cz/technika/90103-vite- ... -internetu
http://autoroad.cz/technika/90103-vite- ... -internetu
Naposledy upravil(a) Libor dne ned pro 17, 2017 21:58, celkem upraveno 1 x.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
Jako že pět minut je málo nebo moc...? Co je lepší - nejdřív omést/oškrábat promrzlé auto a teprve (na)startovat a jet/řídit nabalenej jak pumpa nebo očistit zasněžené LP dveře, abych se dostal dovnitř, nastartovat, zapnout foukání/ohřev předního a zadního okna a zrcátek a pak v klidu dočistit zbytek auta, sundat si kabát, nasednout do už docela vyhřátého a zvolna se rozjet...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
Myslím, že 5 minut je moc (bohatá směs). Přijdu k autu, ometu sníh, oškrábu na hrubo okna, nastartuji, dám plný ohřev čelního skla, zapínam výhřev sedaček a zrcátek+zadního okna, otevřu bránu, na vyšší volnoběh vycouvám, zavřu bránu (což je cca minuta) a vyjíždím. Mezitím se pomalu rozpouští zbylé zmrazky z oken a mám dostatečný výhled.
Je to možná nekomfortní, ale snad pro motor přínosnější, než 3-5 minut volnoběhu.
Je to možná nekomfortní, ale snad pro motor přínosnější, než 3-5 minut volnoběhu.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
Já osobně ráno nastartuji a do té minuty odjíždím. Pokud ale sníh nebo led na autě tak to navrknu a pak očistím - teplejší vzduch zevnitř pomůže. Prvních asi 400 metrů (k první křižovatce) na dvojku na 2t/ot, potom - než se "odlepí" ručička teploměru (asi 40°C) tak do dvou a půl a než dosáhne voda 80-ti, tak se snažím nelézt přes 3t/ot. A plný výkon motoru až tak po min. 10-ti km, v zimě i po delší době.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
zaujimave ze za studena sa motoru najviac ziada ist do otaciek (ked sa nekontrolujem tak za chvilu su otacky ako dive)než dosáhne voda 80-ti, tak se snažím nelézt přes 3t/ot.
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Ostatní
Co je na tom zajímavého? Prostě bohatá směs v "sytičovém" režimu.
Re: Ostatní
V této zemi nejde nikdy nic snadno (STK a měření propustnosti oken)
http://www.auto.cz/kontrola-na-stk-okenni-folie-111902
http://www.auto.cz/kontrola-na-stk-okenni-folie-111902
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40