Tak zrovna ty dva, o kterých se tu vede řeč, tenhle problém nemají.Máchal píše:Dva, možná tři koníci se u Forda vždy hodí
Ostatní
Moderátor: Colommbo
Re: Millers Oils
Re: Millers Oils
Možná proto mám spodní kryt motoru samou díru už z výroby
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Millers Oils
No a my tam nemáme vůbec žádnou.
Re: Millers Oils
Já pro změnu spodní kryt nemám vůbec a ty dva koně za to teda stojí A to nemám Forda!
Re: Millers Oils
sice off topic ale na svojom vozidle som si nikdy nevsimol zeby dochadzalo k prehrievaniu zo zalozenym deklom,aj ked teplotu oleja ocheckovat neviem
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Millers Oils
Fakt to má takový vliv? Chápu okruh... Ale takové to běžné nedělní - 2. stupeň - 7.000 ot, 3. stupeň - 7.000 ot., 4. stupeň 7.000 ot., desetkrát po sobě ?
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Millers Oils
Tady jde asi o to,že jejich "nářadí" si nedokáže nasimulovat Tvou rychlost v reáluJerry3 píše: ...jeden z originálních disků na mém voze už od nova radiálně hází, což jsem sice reklamoval, bohužel však neúspěšně...
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Millers Oils
Nejde o přehřívání, ale o to ulevit tepelně namáhanému agregátu, což není jen samotný motor.
Re: Millers Oils
Znáš to: fordem tam, vlakem zpátky?Libor píše:Fakt to má takový vliv? Chápu okruh... Ale takové to běžné nedělní - 2. stupeň - 7.000 ot, 3. stupeň - 7.000 ot., 4. stupeň 7.000 ot., desetkrát po sobě ?
Re: Millers Oils
Máchal:
Ano, akorát jsem nejel zpátky vlakem, ale na odtahovce Měl jsem Escorta XR2 a seklo se mi vysokotlaké podávací čerpadlo
Ano, akorát jsem nejel zpátky vlakem, ale na odtahovce Měl jsem Escorta XR2 a seklo se mi vysokotlaké podávací čerpadlo
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Millers Oils
Es xr3
Fi xr2
Pardon,ja ,,mistr,, zkratek a preklepu,bych asi nemel...
Fi xr2
Pardon,ja ,,mistr,, zkratek a preklepu,bych asi nemel...
Re: Millers Oils
Zapomněl jsi na Si xr4...
Ale je pravda, že ve skutečnosti jsem ji asi nikdy neviděl.
Ale je pravda, že ve skutečnosti jsem ji asi nikdy neviděl.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Millers Oils
Ta uz mela inaci motor.
...a pro me moc ne pohledny cumak.
V Cehunove asi fakt nebyly,ale v NSR jsem ji videl.
...a pro me moc ne pohledny cumak.
V Cehunove asi fakt nebyly,ale v NSR jsem ji videl.
Re: Millers Oils
Motor byl šestiválec z Capri.
To byla doba. Capri, Taunus, Granada...
Když koukám na Schimiho, tak nostalgicky vzpomínám.
To byla doba. Capri, Taunus, Granada...
Když koukám na Schimiho, tak nostalgicky vzpomínám.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Millers Oils
Jednalo se o Escorta z roku 89, tuším kód motoru L4B s K Jettronicem se 105 HP... A ano, bylo to XR3i, beru zpět, je to už přes 10 let Ale tu cestu zpét mám pořád v hlavě. Vlastně i nekončící boj s korozí. Ale auto na sprinty fajn
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40