Ostatní
Moderátor: Colommbo
Re: Ostatní
Správně.
Pevné stanoviště, nebo okruh "působení" motohlídky, VŽDY určuje nadřízený (zpravidla velitel směny), tam není žádná "kreativita" ze strany "řadových" policajtů podporována. Prostě dostanou místo, nebo prostor a tam po určenou dobu "operují".
Já chápu, že v tom určití jedinci mohou vidět nekoncepčnost, ale ti policajti na ulici jsou v tomto opravdu nevinně. Výtky (mnohdy oprávněné) by tedy měly být směřovány směrem k jejich nadřízeným. Zda se tak činí, Bůh ví. Proto kvituji ten výše linkovaný "projekt".
Vím, že v minulosti PČR koperovala s místní samosprávou, vyhodnocovali nehodovost, riziková místa, vhodná k tzv. dohledu. Tohle by snad mělo fungovat (logicky) i dnes.
Z mého pohledu je dost komplikované "postihnout" všechna riziková místa v ČR, zajistit, aby byli policajti vidět všude, kde si daňový poplatník "přeje". Nevím jak teď, ale po roce 2010 se nařízením vlády snižovaly stavy (nejen) dopravních policistů, s ohledem na financni krizi. Ostravská dopravka měla tehdy cca 100 dopraváků, nasledně seškrtána o cca polovinu. Z toho je nutno odečíst dopravní inženýry, nehoďáky, ADR, AETR, tedy ty složky, které se se na přímem dozoru v dopravě nepodílejí. Takže z toho kolosu v té době zbyla jen hrstka. Nevím, jak jsou na tom dopravní inspektoráty nyní, ale logicky by to už mohlo být početně doplněno (ekonomický růst).
V této problematice se moc neorientuji, ale nejsme tak silný stát, abychom mohli mít policajta na každém rohu. I kdyby tomu tak bylo, stejně bude určitá část populace tento stav kritizovat. Máme to totiž v povaze - vše známe, vše víme a my bychom to dokázali urcitě dělat lépe. Tak to prostě je.
Pevné stanoviště, nebo okruh "působení" motohlídky, VŽDY určuje nadřízený (zpravidla velitel směny), tam není žádná "kreativita" ze strany "řadových" policajtů podporována. Prostě dostanou místo, nebo prostor a tam po určenou dobu "operují".
Já chápu, že v tom určití jedinci mohou vidět nekoncepčnost, ale ti policajti na ulici jsou v tomto opravdu nevinně. Výtky (mnohdy oprávněné) by tedy měly být směřovány směrem k jejich nadřízeným. Zda se tak činí, Bůh ví. Proto kvituji ten výše linkovaný "projekt".
Vím, že v minulosti PČR koperovala s místní samosprávou, vyhodnocovali nehodovost, riziková místa, vhodná k tzv. dohledu. Tohle by snad mělo fungovat (logicky) i dnes.
Z mého pohledu je dost komplikované "postihnout" všechna riziková místa v ČR, zajistit, aby byli policajti vidět všude, kde si daňový poplatník "přeje". Nevím jak teď, ale po roce 2010 se nařízením vlády snižovaly stavy (nejen) dopravních policistů, s ohledem na financni krizi. Ostravská dopravka měla tehdy cca 100 dopraváků, nasledně seškrtána o cca polovinu. Z toho je nutno odečíst dopravní inženýry, nehoďáky, ADR, AETR, tedy ty složky, které se se na přímem dozoru v dopravě nepodílejí. Takže z toho kolosu v té době zbyla jen hrstka. Nevím, jak jsou na tom dopravní inspektoráty nyní, ale logicky by to už mohlo být početně doplněno (ekonomický růst).
V této problematice se moc neorientuji, ale nejsme tak silný stát, abychom mohli mít policajta na každém rohu. I kdyby tomu tak bylo, stejně bude určitá část populace tento stav kritizovat. Máme to totiž v povaze - vše známe, vše víme a my bychom to dokázali urcitě dělat lépe. Tak to prostě je.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
To zas náš štát má údajne jeden z najvyšších počtov policajtov na hlavu -niekto určil, že si to môžeme dovoliť-, a keď je verejnosťou vznesená nejaká všeobecná, či konkrétna požiadavka na dohliadanie bezpečnosti (nielen premávky), tak nastane ticho, alebo séria výhovoriek jedných na druhých (mestskí, orkskoví, štátni...ktovie kolko druhov) bez akéhokolvek riešenia. Hovorí sa, že väčšina chce len v pokoji „v úkryte“ za písacími stolmi, či za palubnými doskami zaparkovaných áut, prečkať do výsluhového dôchodku.
V základnom nastavení nemám proti bežnému policajtovi žiadny postoj zaujatosti, ale tu je to o tej rybe a zápachu od hlavy.
V základnom nastavení nemám proti bežnému policajtovi žiadny postoj zaujatosti, ale tu je to o tej rybe a zápachu od hlavy.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Ostatní
No jasně, ale asi to je nejspíš taky policajt.Pitris píše:Jenže (co vím) tak většinou ta místa na kterých měří, mají vybrané od "někoho shora"....
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Ostatní
Mně systémově nevadí, že na silnicích policisty nepotkávám - když už je nemohu sehnat ani v případě nutné potřeby, jako např. při, resp. pro řešení případu vloupání... Rozhodně mi však vadí, že za poslední tři roky jsem v ČR, ale třeba i v sousedním Rakousku, viděl dopraváky měřit výhradně na místech, kde třeba i značné překročení rychlosti (stanovené omezením na nesmyslně nízkou hodnotu) nikoho nijak neohrožuje, naopak zajišťuje vyšší propustnost husté dopravy.
Re: Ostatní
Šikovný ruský designér Vjačeslav Alexandrov https://www.novinky.cz/auto/469346-lada ... sveta.html .
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Ostatní
Právě sleduji televizní reportáž ze Speed Marathonu v Praze a je tomu přesně tak, jak jsem včera napsal.
Re: Ostatní
Já jsem ani nic jiného nečekal!
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Ostatní
Další špičkový motor padl za oběť EU. Dvě limuzíny teď nenabídnou víc než Octavie (zdroj autoforum.cz)
Až absurdních podob nabírá letošní evropská motorová apokalypsa. Značka donedávna vyhlášená motory V8 od teď nenabídne pro modely XE a XF víc, než benzinový dvoulitr.
Hromadný exodus špičkové automobilové techniky v důsledku neústupných předpisů Evropské unie pokračuje ve zběsilém tempu. Nyní se dotkl hned dvou modelů Jaguaru, které přijdou o to nejlepší, co dnes dokážou zákazníkům nabídnout - kompresorem přeplňované šestiválce. Automobilka v krátkém tiskovém prohlášení uvádí, že tento motor se stará v Evropě jen asi o 2 % prodejů všech Jaguarů, a nebude se tak obtěžovat modifikacemi, které by pro novou homologaci a tedy i zachování šestiválců v prodeji byly potřeba.
Redukce nabídky znamená konkrétně konec pro modely Jaguar XE S a XF S, které pohání totožný přeplňovaný třílitrový šestiválec o výkonu 279 kW (379 koní) při 6 500 ot./min a 450 Nm při 4 500 ot./min. Nejsilnější verze byla v případě XE i XF jedinou opravdu zajímavou motorizací a už tak slabou náplastí na skončivší osmiválce. Teď je rychle následují i „šestihrnky”. „Z obchodního hlediska dává smysl odstranit tyto varianty z prodeje ve Velké Británii i v Evropě,“ řekl k věci mluvčí automobilky. A brzy se očekává oznámení konce šestiválce také SUV F-Pace S, protože používá stejnou techniku.
Přizpůsobit benzínový 3,0 V6 novým pravidlům by jistě bylo možné, platí ale to samé co v jiných případech - pro automobilku jde z hlediska prodejů o okrajovou verzi a nákladné a zdlouhavé úpravy jen pro Evropu ji zkrátka nechtějí obětovat. Šestiválcové Jaguary jinak zůstávají ve výrobě a budou k mání například v USA, kde je nyní tlak na co nejnižší papírovou spotřebu a emise naopak rozvolňován.
Nezbývá tedy nic jiného než jen zaevidovat další plechové oběti nových omezení Evropské unie, která pod tíhou kauzy Dieselgate trvala na jejich zavedení od letošního roku pro všechny vozy v prodeji. Paradoxem je, že šestiválcové diesely v nabídce zůstávají, šestiválcové benziny nikoli. Ty v nabídce nahradí alespoň u modelu XE verze 300 Sport, která používá řadový čtyřválec s turbodmychadlem a má tak vrcholný motor srovnatelný se Škodou Octavia (třebaže tady má výkon až 221 kW neboli 300 koní). Není to absurdní? Přitom větší, silnější a vyváženější šestiválec verze S byl tak dobrý...
Až absurdních podob nabírá letošní evropská motorová apokalypsa. Značka donedávna vyhlášená motory V8 od teď nenabídne pro modely XE a XF víc, než benzinový dvoulitr.
Hromadný exodus špičkové automobilové techniky v důsledku neústupných předpisů Evropské unie pokračuje ve zběsilém tempu. Nyní se dotkl hned dvou modelů Jaguaru, které přijdou o to nejlepší, co dnes dokážou zákazníkům nabídnout - kompresorem přeplňované šestiválce. Automobilka v krátkém tiskovém prohlášení uvádí, že tento motor se stará v Evropě jen asi o 2 % prodejů všech Jaguarů, a nebude se tak obtěžovat modifikacemi, které by pro novou homologaci a tedy i zachování šestiválců v prodeji byly potřeba.
Redukce nabídky znamená konkrétně konec pro modely Jaguar XE S a XF S, které pohání totožný přeplňovaný třílitrový šestiválec o výkonu 279 kW (379 koní) při 6 500 ot./min a 450 Nm při 4 500 ot./min. Nejsilnější verze byla v případě XE i XF jedinou opravdu zajímavou motorizací a už tak slabou náplastí na skončivší osmiválce. Teď je rychle následují i „šestihrnky”. „Z obchodního hlediska dává smysl odstranit tyto varianty z prodeje ve Velké Británii i v Evropě,“ řekl k věci mluvčí automobilky. A brzy se očekává oznámení konce šestiválce také SUV F-Pace S, protože používá stejnou techniku.
Přizpůsobit benzínový 3,0 V6 novým pravidlům by jistě bylo možné, platí ale to samé co v jiných případech - pro automobilku jde z hlediska prodejů o okrajovou verzi a nákladné a zdlouhavé úpravy jen pro Evropu ji zkrátka nechtějí obětovat. Šestiválcové Jaguary jinak zůstávají ve výrobě a budou k mání například v USA, kde je nyní tlak na co nejnižší papírovou spotřebu a emise naopak rozvolňován.
Nezbývá tedy nic jiného než jen zaevidovat další plechové oběti nových omezení Evropské unie, která pod tíhou kauzy Dieselgate trvala na jejich zavedení od letošního roku pro všechny vozy v prodeji. Paradoxem je, že šestiválcové diesely v nabídce zůstávají, šestiválcové benziny nikoli. Ty v nabídce nahradí alespoň u modelu XE verze 300 Sport, která používá řadový čtyřválec s turbodmychadlem a má tak vrcholný motor srovnatelný se Škodou Octavia (třebaže tady má výkon až 221 kW neboli 300 koní). Není to absurdní? Přitom větší, silnější a vyváženější šestiválec verze S byl tak dobrý...
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
A pořádně spláchnout
Ať jde celá ekoEU do hajzlu Bude se jezdit v kamnech, nebo s fouklým litrovým tříválcovým zmrdíkem s vypínáním poloviny válců....
Ať jde celá ekoEU do hajzlu Bude se jezdit v kamnech, nebo s fouklým litrovým tříválcovým zmrdíkem s vypínáním poloviny válců....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
V tomto je absurdita aj na strane Jaguara, keď pred necelým rokom robili predstavenie modelov s predvádzacími jazdami (zastúpenie je zrejme prepojené SR+ČR, keďže zástupcovia hovorili česky), tak v ponuke na zvezenie boli všetky modely do jedného len samé smrdutosti na naftový pohon.
Niektorí výrobcovia (aj zákazníci) sa v tých obmedzeniach akoby radi našli, pričom Jaguar a nafta, to mi nikdy nepôjde dokopy, bez ohladu na ich úspešné predaje.
Niektorí výrobcovia (aj zákazníci) sa v tých obmedzeniach akoby radi našli, pričom Jaguar a nafta, to mi nikdy nepôjde dokopy, bez ohladu na ich úspešné predaje.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
...bo zákazníci jsou prostě (dobou deformovaný) hnůj. Zbytek nemá cenu komentovat...Libor píše:...kompresorem přeplňované šestiválce. Automobilka v krátkém tiskovém prohlášení uvádí, že tento motor se stará v Evropě jen asi o 2 % prodejů všech Jaguarů...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
Jasně. Trend dnešní doby. 3 válce, 3 turba, 300 koní a papírovou spotřebu 3 litry na 100
Že ta reálná je 3x větší už nikomu nevadí....
Že ta reálná je 3x větší už nikomu nevadí....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
Jde to fakt celé do háje, doslova "zeleného", jenže jen na tom papíře
Jak už tu před nedávnem psal Colommbo, nacpou do toho "tolik žádané" diesely" a čtyřikrát oturbené.
Další věc, co mě v článku zaujala:
Šestiválcové Jaguary jinak zůstávají ve výrobě a budou k mání například v USA, kde je nyní tlak na co nejnižší papírovou spotřebu a emise naopak rozvolňován.
Jak už tu před nedávnem psal Colommbo, nacpou do toho "tolik žádané" diesely" a čtyřikrát oturbené.
Další věc, co mě v článku zaujala:
Šestiválcové Jaguary jinak zůstávají ve výrobě a budou k mání například v USA, kde je nyní tlak na co nejnižší papírovou spotřebu a emise naopak rozvolňován.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
Nejhorší je, že většině lidem je to jedno a přizpůsobí se. Ostatní "fajnšmekři" mají smůlu.
Já se budu držet starého Explorera co to půjde.
Já se budu držet starého Explorera co to půjde.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Ostatní
Asi řeší provozní náklady, jinak tomu nerozumím (ale v té cenové relaci?). Přece ten šestiválec s kompressorem musí jet lépe, než chrocht. A tady tito lidé přeci musí mít, z logiky věci, banány na krmení poněkud drahé opice.
Já se budu zuby - nehty držet svého čtyřválce, dokud ještě jsou v nabídce
Já se budu zuby - nehty držet svého čtyřválce, dokud ještě jsou v nabídce
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40