Ošetření dutin a podvozku

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět

Ošetřil jsem na moderním automobilu:

Jen dutiny
240
35%
Jen spodek n
81
12%
Spodek Tlumexem
33
5%
Dutiny i spodek
251
37%
Nic
76
11%
 
Celkem hlasů: 681

Návštěvník

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od Návštěvník »

Možná to bude znít divně, ale z prvovýroby bývají výfuky z nerezu, který povrchově orezne, ale není zapotřebí s tím nic dělat, protože pokud v něm vznikne časem díra, tak obvykle ve švu a zevnitř, což žádná dodatečná povrchová úprava stejně nevyřeší.

Jinak existují auta, u nichž se výměna některých částí výfuku během životnosti vozu vůbec nepředpokládala, pročež se na trhu ND nevyskytují ani "v originále".
Fahrer
Příspěvky: 432
Registrován: ned led 05, 2014 19:59

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od Fahrer »

Návštěvník píše:Jinak existují auta, u nichž se výměna některých částí výfuku během životnosti vozu vůbec nepředpokládala, pročež se na trhu ND nevyskytují ani "v originále".
To je dobrá blbost. :roll:
Ezop

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od Ezop »

Ja mam Yaris 2006. Take dobance hrdze na vyfuku a podvozku. Nic hlboke ale chcem to nejko osetrit ak sa da.
Návštěvník

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od Návštěvník »

Fahrer píše:To je dobrá blbost. :roll:
A v čem že má spočívat? Vždyť zkus najít např. zadní tlumič výfuku na Galanta 2,5 V6. Výroba vozu skončila před více jak 10 lety, výrobce ten díl do aftermarketu nikdy nepustil, a jelikož ho v originále nikdo během povinného zajištění výroby ND nepotřeboval, tak prostě není k dostání.
jarson1
Příspěvky: 2059
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od jarson1 »

Tiez to mam tak. Kazdopadne nahrada sa da zohnat. Ono vymena dielu nemusi vzdy byt len z dovodu opotrebenia, ale napr. z dovodu nehody a pod.
Navyse v neoriginale sa casto da zohnat aj nezohnatelne , ak teda nejde o specificke veci co vyfuk podla mna urcite nie je.V pripade vyfuku - mam nahradu ,je z nerezu ( cele aj s rurou - tato origo nerez nebola - len tlmice), normalne z ponuky vseobecne znameho vyrobcu, nie home made :D
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
Návštěvník

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od Návštěvník »

Několik vyfukarskych servisů to shanelo dva měsíce, marně. Po rozhodnutí jít do originálu následovalo to, co jsem popsal. Nakonec tam přišel výfuk z vrakoviště.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od Pitris »

Návštěvník píše:Jinak existují auta, u nichž se výměna některých částí výfuku během životnosti vozu vůbec nepředpokládala, pročež se na trhu ND nevyskytují ani "v originále".
Fahrer píše:To je dobrá blbost. :roll:
Nevím jak je to s náhradním dílem jako takovým / resp. s jeho výrobou, ale - příklad z rodiny - Toyota Carina ES z roku 1994 má výfuk původní; a jestli se nepletu tak i Toyota von Jezevcik r.v.1996 má stejný lauf co tam namontovali ve fabrice na ostrově Honšú.... a řekl bych, že delší životnost asi ani nepředpokládali.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od Pitris »

Ezop píše:Zajtra idem s Yarisom k jednemu panovy na konzultaciu co s podvozkom. Sem tam hrdze aj na vyfuku. Na co si dat pozor aby ma neoslil?
Výfuk neřeš bo by si mohl za chvíli řešit i třeba po dešti orezlé brzdové kotouče a co na spodek a dutiny je tu už popsáno....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Ezop

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od Ezop »

Pitris píše:
Ezop píše:Zajtra idem s Yarisom k jednemu panovy na konzultaciu co s podvozkom. Sem tam hrdze aj na vyfuku. Na co si dat pozor aby ma neoslil?
Výfuk neřeš bo by si mohl za chvíli řešit i třeba po dešti orezlé brzdové kotouče a co na spodek a dutiny je tu už popsáno....
Chlapik co bude robit podvozkmi mi povedal, ze je to posledna chvila dat spravit. Najprv demontuje nadrz, vyfuk a vsetko co je tam. Ocisti vsetko. Podvozok ramena a neviem co vsetko. Nejaky nater co reaguje s poskodenym plechom. Potom nastrek nejakej hmoty 3x. Ak sa neposkodi vrstva mechanicky zivotnost 3-6 rokov. Kontrola po 3 rokoch. Netesnosti na vyfuku. Asi prepalene tesnenia. Ked to ocisti, tak ma zavola a preberieme vsetko co treba spravit alebo kupit. Olej uz mam vymeneny aj chladiacu. Este sviecky, prvodovka, bzdova, vzduchove filtre. Pozrie sa aj na brzdy a co este treba. Auto v servise 7 dni.
jarson1
Příspěvky: 2059
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od jarson1 »

Pitris píše:
Návštěvník píše:Jinak existují auta, u nichž se výměna některých částí výfuku během životnosti vozu vůbec nepředpokládala, pročež se na trhu ND nevyskytují ani "v originále".
Fahrer píše:To je dobrá blbost. :roll:
Nevím jak je to s náhradním dílem jako takovým / resp. s jeho výrobou, ale - příklad z rodiny - Toyota Carina ES z roku 1994 má výfuk původní; a jestli se nepletu tak i Toyota von Jezevcik r.v.1996 má stejný lauf co tam namontovali ve fabrice na ostrově Honšú.... a řekl bych, že delší životnost asi ani nepředpokládali.

Presne tak :-)

Ja so ale uz menil. Presne ako pisete,origo vyfuk bol v poriadku zvonka ani stopa hrdze. Co bolo ale velmi oslabene uz boli rury, aj priruba sa uz rozpadala a kedze rezonoval stredny tlmic bolo podozrenie na prepazky vnutri... dnes uz viem, ze blbost, vobec nic tomu nebolo, ale zial, nechal som sa ukecat na vymenu. A kedze som mal moznost kupit nahradu v nereze za slusnu cenu, tak som to urobil.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
Fahrer
Příspěvky: 432
Registrován: ned led 05, 2014 19:59

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od Fahrer »

Pitris píše:
Návštěvník píše:Jinak existují auta, u nichž se výměna některých částí výfuku během životnosti vozu vůbec nepředpokládala, pročež se na trhu ND nevyskytují ani "v originále".
Fahrer píše:To je dobrá blbost. :roll:
Nevím jak je to s náhradním dílem jako takovým / resp. s jeho výrobou, ale - příklad z rodiny - Toyota Carina ES z roku 1994 má výfuk původní; a jestli se nepletu tak i Toyota von Jezevcik r.v.1996 má stejný lauf co tam namontovali ve fabrice na ostrově Honšú.... a řekl bych, že delší životnost asi ani nepředpokládali.
Výfuk se nemusí měnit pouze při korozi, ale taky třeba při nehodě. Proto je nesmysl, že by se některý díl nevyráběl pro trh s ND.
ka-spel
Příspěvky: 1092
Registrován: úte lis 07, 2006 22:51
Kontaktovat uživatele:

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od ka-spel »

Co doporučujete na dutiny a podvozek? Mám 8 let starou O2. Víceméně preventivně, ale podběhy kol mimo plasty mě mimo plastové vložky znervozňují fleky - zatím ještě nerezavé.
byloObrázek
je Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od Pitris »

Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od NOVON »

DINITROL
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9850
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od Colommbo »

V případě dutin zastávám názor, co je mastné, nerezaví... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Odpovědět