Ošetření dutin a podvozku
Moderátor: Colommbo
Re: Ošetření dutin a podvozku
Možná to bude znít divně, ale z prvovýroby bývají výfuky z nerezu, který povrchově orezne, ale není zapotřebí s tím nic dělat, protože pokud v něm vznikne časem díra, tak obvykle ve švu a zevnitř, což žádná dodatečná povrchová úprava stejně nevyřeší.
Jinak existují auta, u nichž se výměna některých částí výfuku během životnosti vozu vůbec nepředpokládala, pročež se na trhu ND nevyskytují ani "v originále".
Jinak existují auta, u nichž se výměna některých částí výfuku během životnosti vozu vůbec nepředpokládala, pročež se na trhu ND nevyskytují ani "v originále".
Re: Ošetření dutin a podvozku
To je dobrá blbost.Návštěvník píše:Jinak existují auta, u nichž se výměna některých částí výfuku během životnosti vozu vůbec nepředpokládala, pročež se na trhu ND nevyskytují ani "v originále".
Re: Ošetření dutin a podvozku
Ja mam Yaris 2006. Take dobance hrdze na vyfuku a podvozku. Nic hlboke ale chcem to nejko osetrit ak sa da.
Re: Ošetření dutin a podvozku
A v čem že má spočívat? Vždyť zkus najít např. zadní tlumič výfuku na Galanta 2,5 V6. Výroba vozu skončila před více jak 10 lety, výrobce ten díl do aftermarketu nikdy nepustil, a jelikož ho v originále nikdo během povinného zajištění výroby ND nepotřeboval, tak prostě není k dostání.Fahrer píše:To je dobrá blbost.
Re: Ošetření dutin a podvozku
Tiez to mam tak. Kazdopadne nahrada sa da zohnat. Ono vymena dielu nemusi vzdy byt len z dovodu opotrebenia, ale napr. z dovodu nehody a pod.
Navyse v neoriginale sa casto da zohnat aj nezohnatelne , ak teda nejde o specificke veci co vyfuk podla mna urcite nie je.V pripade vyfuku - mam nahradu ,je z nerezu ( cele aj s rurou - tato origo nerez nebola - len tlmice), normalne z ponuky vseobecne znameho vyrobcu, nie home made
Navyse v neoriginale sa casto da zohnat aj nezohnatelne , ak teda nejde o specificke veci co vyfuk podla mna urcite nie je.V pripade vyfuku - mam nahradu ,je z nerezu ( cele aj s rurou - tato origo nerez nebola - len tlmice), normalne z ponuky vseobecne znameho vyrobcu, nie home made
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: Ošetření dutin a podvozku
Několik vyfukarskych servisů to shanelo dva měsíce, marně. Po rozhodnutí jít do originálu následovalo to, co jsem popsal. Nakonec tam přišel výfuk z vrakoviště.
Re: Ošetření dutin a podvozku
Návštěvník píše:Jinak existují auta, u nichž se výměna některých částí výfuku během životnosti vozu vůbec nepředpokládala, pročež se na trhu ND nevyskytují ani "v originále".
Nevím jak je to s náhradním dílem jako takovým / resp. s jeho výrobou, ale - příklad z rodiny - Toyota Carina ES z roku 1994 má výfuk původní; a jestli se nepletu tak i Toyota von Jezevcik r.v.1996 má stejný lauf co tam namontovali ve fabrice na ostrově Honšú.... a řekl bych, že delší životnost asi ani nepředpokládali.Fahrer píše:To je dobrá blbost.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ošetření dutin a podvozku
Výfuk neřeš bo by si mohl za chvíli řešit i třeba po dešti orezlé brzdové kotouče a co na spodek a dutiny je tu už popsáno....Ezop píše:Zajtra idem s Yarisom k jednemu panovy na konzultaciu co s podvozkom. Sem tam hrdze aj na vyfuku. Na co si dat pozor aby ma neoslil?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ošetření dutin a podvozku
Chlapik co bude robit podvozkmi mi povedal, ze je to posledna chvila dat spravit. Najprv demontuje nadrz, vyfuk a vsetko co je tam. Ocisti vsetko. Podvozok ramena a neviem co vsetko. Nejaky nater co reaguje s poskodenym plechom. Potom nastrek nejakej hmoty 3x. Ak sa neposkodi vrstva mechanicky zivotnost 3-6 rokov. Kontrola po 3 rokoch. Netesnosti na vyfuku. Asi prepalene tesnenia. Ked to ocisti, tak ma zavola a preberieme vsetko co treba spravit alebo kupit. Olej uz mam vymeneny aj chladiacu. Este sviecky, prvodovka, bzdova, vzduchove filtre. Pozrie sa aj na brzdy a co este treba. Auto v servise 7 dni.Pitris píše:Výfuk neřeš bo by si mohl za chvíli řešit i třeba po dešti orezlé brzdové kotouče a co na spodek a dutiny je tu už popsáno....Ezop píše:Zajtra idem s Yarisom k jednemu panovy na konzultaciu co s podvozkom. Sem tam hrdze aj na vyfuku. Na co si dat pozor aby ma neoslil?
Re: Ošetření dutin a podvozku
Pitris píše:Návštěvník píše:Jinak existují auta, u nichž se výměna některých částí výfuku během životnosti vozu vůbec nepředpokládala, pročež se na trhu ND nevyskytují ani "v originále".Nevím jak je to s náhradním dílem jako takovým / resp. s jeho výrobou, ale - příklad z rodiny - Toyota Carina ES z roku 1994 má výfuk původní; a jestli se nepletu tak i Toyota von Jezevcik r.v.1996 má stejný lauf co tam namontovali ve fabrice na ostrově Honšú.... a řekl bych, že delší životnost asi ani nepředpokládali.Fahrer píše:To je dobrá blbost.
Presne tak
Ja so ale uz menil. Presne ako pisete,origo vyfuk bol v poriadku zvonka ani stopa hrdze. Co bolo ale velmi oslabene uz boli rury, aj priruba sa uz rozpadala a kedze rezonoval stredny tlmic bolo podozrenie na prepazky vnutri... dnes uz viem, ze blbost, vobec nic tomu nebolo, ale zial, nechal som sa ukecat na vymenu. A kedze som mal moznost kupit nahradu v nereze za slusnu cenu, tak som to urobil.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: Ošetření dutin a podvozku
Výfuk se nemusí měnit pouze při korozi, ale taky třeba při nehodě. Proto je nesmysl, že by se některý díl nevyráběl pro trh s ND.Pitris píše:Návštěvník píše:Jinak existují auta, u nichž se výměna některých částí výfuku během životnosti vozu vůbec nepředpokládala, pročež se na trhu ND nevyskytují ani "v originále".Nevím jak je to s náhradním dílem jako takovým / resp. s jeho výrobou, ale - příklad z rodiny - Toyota Carina ES z roku 1994 má výfuk původní; a jestli se nepletu tak i Toyota von Jezevcik r.v.1996 má stejný lauf co tam namontovali ve fabrice na ostrově Honšú.... a řekl bych, že delší životnost asi ani nepředpokládali.Fahrer píše:To je dobrá blbost.
Re: Ošetření dutin a podvozku
Co doporučujete na dutiny a podvozek? Mám 8 let starou O2. Víceméně preventivně, ale podběhy kol mimo plasty mě mimo plastové vložky znervozňují fleky - zatím ještě nerezavé.
bylo
je
je
Re: Ošetření dutin a podvozku
Já to dělal TECTYLem.
http://www.oleje-aditiva.cz/valvoline-t ... utin-600ml
http://www.oleje-aditiva.cz/valvoline-t ... utin-600ml
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ošetření dutin a podvozku
V případě dutin zastávám názor, co je mastné, nerezaví...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90