Ošetření dutin a podvozku
Moderátor: Colommbo
Re: Ošetření dutin a podvozku
Pouzivam starou pistoli na barvu, s puvodni bankou. Funim samodomo, ale poctive udelanym kompresorem, pouzivam vyhradne Konkor v plechovce. Naredeny primerene - primerene...
Na spodek. Dutiny a prahy osetruji dle konkrétního mista. Konkor 101,Bitumen ML, motorovy olej.
Na spodek. Dutiny a prahy osetruji dle konkrétního mista. Konkor 101,Bitumen ML, motorovy olej.
Re: Ošetření dutin a podvozku
jurawood: Pouzivam UBS pistoli a funguje.V cem je problem to naredit do olejove konzistence?
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Ošetření dutin a podvozku
čím? Ptal jsem se amíků přímo u výrobce i CZ zastoupení.
Objednal jsem tu pistoli s vyrovnáním tlaků do nádržky, takže to bude nezávislé na odporu trysky a hustotě.
Kdyby to někoho zajímalo tady je vlastně srovnání 2 pistolí na dutiny. Aby to někoho třeba nestálo zbytečně starosti jako mě, a vyhozený prachy za krámy úplně na nic. S trubkoum pr.10 mm se taky těžko dostanete do prolisu v prahu, nebo do dveří, kde jsou 3mm
Jedna je teda na nástřik, ale princip je stejný. Nefunguje Druhá je potom s vyrovnáním tlaku vstupu s tlakem v komoře. Výstupem je čistě podtlak na Venturiho trubici, oproštěný od protitlaku v hadičce a dyzně způsobující špatnou funkci, nebo dokonce, že to tlakuje do nádobky, místo ven, tak jak to dělalo mě.
https://www.youtube.com/watch?v=hsiFDGOVNfo
Objednal jsem tu pistoli s vyrovnáním tlaků do nádržky, takže to bude nezávislé na odporu trysky a hustotě.
Kdyby to někoho zajímalo tady je vlastně srovnání 2 pistolí na dutiny. Aby to někoho třeba nestálo zbytečně starosti jako mě, a vyhozený prachy za krámy úplně na nic. S trubkoum pr.10 mm se taky těžko dostanete do prolisu v prahu, nebo do dveří, kde jsou 3mm
Jedna je teda na nástřik, ale princip je stejný. Nefunguje Druhá je potom s vyrovnáním tlaku vstupu s tlakem v komoře. Výstupem je čistě podtlak na Venturiho trubici, oproštěný od protitlaku v hadičce a dyzně způsobující špatnou funkci, nebo dokonce, že to tlakuje do nádobky, místo ven, tak jak to dělalo mě.
https://www.youtube.com/watch?v=hsiFDGOVNfo
GSX-R 750, Motul 5100 ester
FOCUS II 2.0 LPG-BRC, SUNOCO 5W40 A3/B4
FOCUS II 2.0 LPG-BRC, SUNOCO 5W40 A3/B4
Re: Ošetření dutin a podvozku
jurawood: Treba technickym benzinem..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Ošetření dutin a podvozku
vyzkoušeno? protože jinak by teoreticky měl být v horkém etanolu nebo chloroformu.
Ovšem zda se po odpaření získá stejně účinná látka zpět je otázka. Viz odpověď FF že nedoporučují ani zahřívat. Že se oddělí vrstvy.
Ovšem zda se po odpaření získá stejně účinná látka zpět je otázka. Viz odpověď FF že nedoporučují ani zahřívat. Že se oddělí vrstvy.
GSX-R 750, Motul 5100 ester
FOCUS II 2.0 LPG-BRC, SUNOCO 5W40 A3/B4
FOCUS II 2.0 LPG-BRC, SUNOCO 5W40 A3/B4
Re: Ošetření dutin a podvozku
Hodím to sem, kdyby to někoho inspirovalo.
Mám tedy hotovo.
Koupil jsem si nakonec pořádnou pistoli na dutiny, po vyzkoušení asi 2 nefunkčních jsem pochopil, že tudy cesta nevede. Potřebuji tlakovou přetlakovou nádržku, volby nelituji - jsem z ní doslova nadšen.
http://www.uktools.com/sealey-sg18-air- ... -3230.html
mrkněte na velikost trubiček a trysek. Tu klasickou bych i kdyby fungovala nikam nestrčil.
Den předem jsem podvozek umyl horkou wapkou + mikropráškem, s následným dosušením dlouhou suchou jízdou 160kmh
Začal jsem výstřik komplet dutinami. Ta zahnutá trubička je naprosto boží.
Dělá to krásnou mlhu až 1,5 m daleko.
Takže touhle trubičkou jsem nakonec nastříkal všechny dutiny a prostory a že jich tam je, komplet celý spodek i nápravy. Použil jsem FLUID FILM NAS.
Při vystříkávání lemů za podběhy jsem dostal dva přímé zásahy do očí.
Hoši - NIC se nestalo, dělal jsem to až do večera. Všude krásná vůně, ruce a obličej jako by namazané krémem, měl jsem na sobě vlněný svetr (schválně), který je teď krásně naimpregnovaný, v autě to z dutin vonělo a domů jsem přišel s úsměvem.
Vzpomínám, jak jsem se vracel domů z rampy 2 roky před tím, po nástřiku resistinem ML a CAR- třeštivá bolest hlavy, zvracení, celej zas*anej, auto zatentovaný.Oblečení na vyhození, z hlavy jsem to umýval týden.
Smrad na ulici další rok poté, každý kdo šel kolem se otočil. Každým usednutím do auta se mi vracela ona bolet hlavy.
Tak tohle byla doslova lahůdka a těším se na další práci.
Na komplet dutiny a celý spodek padlo asi 1 litr. To je málo, ale povrch jsem zmastil a o to šlo.
Příště nebudu tak šetřit, pistole je velmi úsporná.
Aktualizace, včera svítilo sluníčko, mám tmavý lak a tak koukám a vidím, že ze všech dveří mastná čára až k prahu a hezky se rozlézá.
Mám tedy hotovo.
Koupil jsem si nakonec pořádnou pistoli na dutiny, po vyzkoušení asi 2 nefunkčních jsem pochopil, že tudy cesta nevede. Potřebuji tlakovou přetlakovou nádržku, volby nelituji - jsem z ní doslova nadšen.
http://www.uktools.com/sealey-sg18-air- ... -3230.html
mrkněte na velikost trubiček a trysek. Tu klasickou bych i kdyby fungovala nikam nestrčil.
Den předem jsem podvozek umyl horkou wapkou + mikropráškem, s následným dosušením dlouhou suchou jízdou 160kmh
Začal jsem výstřik komplet dutinami. Ta zahnutá trubička je naprosto boží.
Dělá to krásnou mlhu až 1,5 m daleko.
Takže touhle trubičkou jsem nakonec nastříkal všechny dutiny a prostory a že jich tam je, komplet celý spodek i nápravy. Použil jsem FLUID FILM NAS.
Při vystříkávání lemů za podběhy jsem dostal dva přímé zásahy do očí.
Hoši - NIC se nestalo, dělal jsem to až do večera. Všude krásná vůně, ruce a obličej jako by namazané krémem, měl jsem na sobě vlněný svetr (schválně), který je teď krásně naimpregnovaný, v autě to z dutin vonělo a domů jsem přišel s úsměvem.
Vzpomínám, jak jsem se vracel domů z rampy 2 roky před tím, po nástřiku resistinem ML a CAR- třeštivá bolest hlavy, zvracení, celej zas*anej, auto zatentovaný.Oblečení na vyhození, z hlavy jsem to umýval týden.
Smrad na ulici další rok poté, každý kdo šel kolem se otočil. Každým usednutím do auta se mi vracela ona bolet hlavy.
Tak tohle byla doslova lahůdka a těším se na další práci.
Na komplet dutiny a celý spodek padlo asi 1 litr. To je málo, ale povrch jsem zmastil a o to šlo.
Příště nebudu tak šetřit, pistole je velmi úsporná.
Aktualizace, včera svítilo sluníčko, mám tmavý lak a tak koukám a vidím, že ze všech dveří mastná čára až k prahu a hezky se rozlézá.
GSX-R 750, Motul 5100 ester
FOCUS II 2.0 LPG-BRC, SUNOCO 5W40 A3/B4
FOCUS II 2.0 LPG-BRC, SUNOCO 5W40 A3/B4
Re: Ošetření dutin a podvozku
Asi si si s tím pěkně vyhrál
Když se zadaří tak to potěší
Když se zadaří tak to potěší
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ošetření dutin a podvozku
jurawood: Me to teda inspirovalo
Co stala ta pistole?
Co stala ta pistole?
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Ošetření dutin a podvozku
litr, možná chyba nacenění, jinak stojí 3,5, hledám ji a už ji tam neprodávají
Dělají ji stovky firem, každý sei nalepí vlastní nálepku, někdo ji prodává za 3, někdo za 4.
Slováci ji měli za litr.
Ještě je v DE za 39,90E, hledej DEMA DBP 1100
Nebo undercoatig gun
ed.. jo tady byla taky https://gude.gude.sk/pneumaticke-pistol ... 70113.html
Dělají ji stovky firem, každý sei nalepí vlastní nálepku, někdo ji prodává za 3, někdo za 4.
Slováci ji měli za litr.
Ještě je v DE za 39,90E, hledej DEMA DBP 1100
Nebo undercoatig gun
ed.. jo tady byla taky https://gude.gude.sk/pneumaticke-pistol ... 70113.html
GSX-R 750, Motul 5100 ester
FOCUS II 2.0 LPG-BRC, SUNOCO 5W40 A3/B4
FOCUS II 2.0 LPG-BRC, SUNOCO 5W40 A3/B4
Re: Ošetření dutin a podvozku
jurawood: Vlastne podobny "forychtung" mam udelany z minimaxu hasicaku.Tlakova nadoba s tenkou hadickou-pouzil jsem z hydro naklapeni svetel z favorita.Jen problem je tryska.Mam na konci zavitovou cast-jen ten zavitek z autoventilku.Jako ty dutiny to nevystrika,ale doslova vyleje,vyplachne,coz se mi zda az moc,tak to moc nepouzivam..
Kdyby byl ovsem nejaky napadek na trysku,tak sem s nim..Dik
Kdyby byl ovsem nejaky napadek na trysku,tak sem s nim..Dik
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Ošetření dutin a podvozku
https://stabilo-befestigungstechnik.de/ ... e-dbp-1100
v nemecku je stale zohnatelna za cenu 39€
v nemecku je stale zohnatelna za cenu 39€
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Ošetření dutin a podvozku
můžu ti dyznu klidně smotnout na soustruhu jakou chceš, odkud jsi? Kopr = Kopřivnice?
Musel by si mít cestu do Brna jedině
Jinak obávám se, že tvůj problém nebude v dyzně. Tvoříš emulzy? T.j. bubliny vzduchu občas s mazivem?
Vyfoukal jsem třeba 2000 l vzduchu na 1 litr konzervačního přípravku.
Jestli můžeš, pořiď tu demu. Je to made in germany. Zpracováním to má hodnotu minimálně 3.000,- Kč Když mi to přišlo, několik hodin jsem to zkoumal, komplet rozdělal a nechápal, že tohle někdo je schopen vyrobit za litr. Po celém internetu vč. ebay a alliexpress se to prodává za 4.000,- Kč!!!
Rychlospojky, ventilky, těch součástek co to má když jsem to komplet rozebral.
(lapoval jsem jehlový ventilek pastou na ventily aby 100% těsnil + mazal vnitřní gufýrka a o-kroužky silikonovou vazelinkou).
Musel by si mít cestu do Brna jedině
Jinak obávám se, že tvůj problém nebude v dyzně. Tvoříš emulzy? T.j. bubliny vzduchu občas s mazivem?
Vyfoukal jsem třeba 2000 l vzduchu na 1 litr konzervačního přípravku.
Jestli můžeš, pořiď tu demu. Je to made in germany. Zpracováním to má hodnotu minimálně 3.000,- Kč Když mi to přišlo, několik hodin jsem to zkoumal, komplet rozdělal a nechápal, že tohle někdo je schopen vyrobit za litr. Po celém internetu vč. ebay a alliexpress se to prodává za 4.000,- Kč!!!
Rychlospojky, ventilky, těch součástek co to má když jsem to komplet rozebral.
(lapoval jsem jehlový ventilek pastou na ventily aby 100% těsnil + mazal vnitřní gufýrka a o-kroužky silikonovou vazelinkou).
GSX-R 750, Motul 5100 ester
FOCUS II 2.0 LPG-BRC, SUNOCO 5W40 A3/B4
FOCUS II 2.0 LPG-BRC, SUNOCO 5W40 A3/B4
Re: Ošetření dutin a podvozku
jurawood: Mozna jsem to s tim vzduchem nepochopil,ale mame jen kompresor s 300 litrovou nadobou
Podle me mam trysku s moc velkym prutokem,hadicka ma vnitrni prumer nejakych 3.5-4 mm.
Podle me mam trysku s moc velkym prutokem,hadicka ma vnitrni prumer nejakych 3.5-4 mm.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Ošetření dutin a podvozku
musíš do hadičky dopravovat téměř čistý vzduch, jen sem tam trochu konzervačního materiálu. Po cestě musí být emulzní trubice, kde se vytvoří ona emulze. Prostě musí z toho fičet vítr a dělat to mlhu
GSX-R 750, Motul 5100 ester
FOCUS II 2.0 LPG-BRC, SUNOCO 5W40 A3/B4
FOCUS II 2.0 LPG-BRC, SUNOCO 5W40 A3/B4
Re: Ošetření dutin a podvozku
No matros do hadicky valí "plnou parou".Myslel jsem,ze kdybych mel trysku s mensimi otvory,tak by to bylo ok,samozrejme mensi otvory=vice naredit material.Jurawood píše:musíš do hadičky dopravovat téměř čistý vzduch, jen sem tam trochu konzervačního materiálu. Po cestě musí být emulzní trubice, kde se vytvoří ona emulze. Prostě musí z toho fičet vítr a dělat to mlhu
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw