ka-spel píše:1,9 TDI bez DPF, letos s čipem na cca 340 nM a 103 kW
Naprostá klasika: deklarované údaje po čipu se přesně shodují s deklarovanými údaji novějšího a většího motoru 2,0 TDI PD = nepotřebuji novější motor. Že by čirá náhoda?
ka-spel píše:1,9 TDI bez DPF, letos s čipem na cca 340 nM a 103 kW
Naprostá klasika: deklarované údaje po čipu se přesně shodují s deklarovanými údaji novějšího a většího motoru 2,0 TDI PD = nepotřebuji novější motor. Že by čirá náhoda?
P.S.: Obdivuji sílu víry mnohých jedinců.
Ty máš taky hned jasno. Nedělal to nějaký garážista s ukradeným softem, ale borec co to dělá a má i k tomu válcovou zkušebnu. Odměřeno více měřeními.
ka-spel píše:1,9 TDI bez DPF, letos s čipem na cca 340 nM a 103 kW
Naprostá klasika: deklarované údaje po čipu se přesně shodují s deklarovanými údaji novějšího a většího motoru 2,0 TDI PD = nepotřebuji novější motor. Že by čirá náhoda?
Je novější. A že je větší, to v mém původním příspěvku stojí. Výkonnější jsem nenapsal zcela záměrně, poněvadž se to jednak rozumí samo sebou, jednak by to nebyla úplně na 100% pravda.
jerry: Oba motory se davaly od roku 04/05 do O2 (BXE,BKC,BLS,BJB 1.9 TDI 8V,77 KW..BKD 2.0 TDI 16V 103 kw,BMM 2.0 TDI 8V 103 kw) .Nezamenovat se starsimi odolnejsimi PD treba z O1 (AXR 74 KW,ASZ 96 KW,ARL 110 KW-vsechny 8V).
Naposledy upravil(a) NOVON dne čtv pro 21, 2017 16:41, celkem upraveno 1 x.