Olej pro nové motory FORD Eco Bost
Moderátor: Colommbo
Olej pro nové motory FORD Eco Bost
Zatím údajně jediná alternativa pro doplnění / vyměnění oleje v nových motorech Ford řady Eco Bost s normou FORD WSS-M2C948-B přímo pro tyto motory: CASTROL MAGNATEC E 5W-20 http://www.weboil.cz/motorove-oleje?vis ... yrobcu=296
http://datasheets.bp.com/bpglis/FusionP ... 8QCN9Z.pdf
http://datasheets.bp.com/bpglis/FusionP ... 8QCN9Z.pdf
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
No nějak těch 125 koní musí Ford z litrovýho motůrku dostat - otázkou je, jak to dlouho vydrží.
Naposledy upravil(a) Pitris dne pon črc 09, 2012 19:25, celkem upraveno 1 x.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
-
- Příspěvky: 674
- Registrován: ned úno 01, 2009 8:57
Já bych to neviděl tak černě . Magnatec je obchodní značka v ceně kopce diamantů a oleje 5W-20 jsou např. v USA absolutně běžné. Ten olej měl splňovat ACEA C2 a Castrol alias BP pro požadavky Fordu ten olej "uvařil" v požadované viskozitě, jak si přáli konstruktéři Fordu. Jejich spolupráce z WRC a nejen tam je obecně známá. Současné materiály používané v motorech jsou taky někde jinde než před deseti lety. Vývoj a bohužel i optimalizaci nezastavíš........skodovkar píše:Dvojité zděšení a to jsem jen u názvu oleje
Pár informací:
http://www.olyslager.com/index.php?opti ... 93&lang=en
staci ked vydrzi do konca zarukyNo nějak těch 125 koní musí Ford z litrovýho motůrku dostat - otázkou je, jak to dlouho vydrží.
potom sa dal olej 0W30 a ked sa motor vybeha este viac tak sa da olej 0W40 a nakoniec tesne pred generalkou sa da olej 0W50
kde vidite problem?
taku dlhu zivotnost nema ziaden motor
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Já si myslím,že jediné omezení toho oleje je použítí chladiče oleje popř. výměníku...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Pokud jsou oleje 0w20 a 5w20 s normální HTHS viskozitou, tak asi ano, ale pokud by se jednalo o oleje s HTHS viskozitou sníženou, MUSÍ na ně být motor uzpůsoben.Durex píše:Já si myslím,že jediné omezení toho oleje je použítí chladiče oleje popř. výměníku...
A na "třicítky" ACEA A1/B1, A5/B5 a C1/C2 taky.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Tak to jsem bral jako samozřejmost. Vycházel jsem jenom z té úvahy o viskozitě. HTHS jsem nechal záměrně stranou
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Ano, obecně lze napsat, že viskozitní třída xw30 je použitelná do venkovní teploty +35°C.
A někde se uvádí, že oleje xw20 jsou jen do +25-ti °C - tedy pokud není chladič oleje, nebo pokud na tuto viskozitu není motor dělaný. A co vím, tak oleje xw20 používají i některé hybridy.
A někde se uvádí, že oleje xw20 jsou jen do +25-ti °C - tedy pokud není chladič oleje, nebo pokud na tuto viskozitu není motor dělaný. A co vím, tak oleje xw20 používají i některé hybridy.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF