Olej pro golf LPG 1,6 8V, 75kw

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

njenik

Re: Olej pro golf LPG 1,6 8V, 75kw

Příspěvek od njenik »

FF píše:
Durex píše:...Taky je třeba brát v úvahu to,že třeba v létě,se na plyn motor přepíná mnohem dříve...
...to záleží aký ma systém a konkrétnu technológiu - u mňa riada prepínanie iba otáčky (teplota nie je zohľadnená) a na LPG mi to prepne presne na tom istom mieste (pri výjazde z križovazky pri policajnej stanici :wink: ) aj v prípade, že je -25°C a na jazde nie je nič poznať...
...ale napr. bývalý kolega potreboval mať na snímači chladiacej kvapaliny okolo 60°C. Systém mal od iného výrobcu, ale technologicky rovnakú ako ja - takže tam by to určite platilo.

60°je moc, mám sekvenci vsřiky a do 2 km přepne v létě i zimně při 32°C
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Olej pro golf LPG 1,6 8V, 75kw

Příspěvek od Durex »

jj taky mi to přepíná jakmile se pohne ručička,což bude kolem 30-ti st ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27405
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Olej pro golf LPG 1,6 8V, 75kw

Příspěvek od Pitris »

to njenik: Najedeš ročně až 50 tkm - to znamená, že dlouhé jízdy. Jak napsali kluci: dodržel bych normu VW502.00 (stačí i 500.00 nebo 501.01) a SAE klidně 10w40 s výměnou po max. 10-ti tkm a i s filtrem. To proto, že při provozu na LPG je olej daleko více chemicky zatěžován. Valvoline MaxLife je sice dobrý olej, "umí" snížit svoji spotřebu, ale jen pokud je někde problém se ztvrdlým těsněním (a krom toho normu VW má MaxLife jen 5w40); v 10w40 je podobný jako Valvoline MaxLife a s normami VW http://www.liquimoly.cz/detail/motorovy ... aif-10w-40 ale když jsou větší vůle v motoru, pomůže spíš xw/50, který je za provozní teploty motoru viskóznější (hustší) a lépe ty zvětšené vůle dotěsní. A třeba na "přidřené" kroužky je dobrý Mobil1 5w50, ale je dražší.... Když máš soudek 10w40 klidně na něho jezdi - stokoňová jednašestka ho na limit výkonnosti nedostane - a měň ho po max. 10-ti tkm.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
DonSalieri_

Re: Olej pro golf LPG 1,6 8V, 75kw

Příspěvek od DonSalieri_ »

Kamarád má Golf IV 1,6 ale 16V rovněž na LPG, dává do něj buď Total Quartz 10W40 nebo 5W40 a do výměny cca 10-13tis motor nevezme téměř ani kapku..... Čili již zmiňovaný Total 10W40 bude pro Tvoje auto a jídzní režim naprosto ok.. Výměna po 10tis bude :wink: :wink: ...
FF

Re: Olej pro golf LPG 1,6 8V, 75kw

Příspěvek od FF »

...len sa ho pre istotu opýtaj, či nedolieva chladiacu kvapalinu, ktorá viditeľne nikde nechýba...
Straki

Re: Olej pro golf LPG 1,6 8V, 75kw

Příspěvek od Straki »

Ahoj, nějak se mi nedaří najít, jaké množství (přesně) nalít do Golfa VI 1.6 MPI 8V. Díky moc za radu
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27405
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Olej pro golf LPG 1,6 8V, 75kw

Příspěvek od Pitris »

Kup pětilitrovku, a kdyžtak mrkni třeba sem: http://www.millersoils.co.uk/whichoilcz.asp
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Straki

Re: Olej pro golf LPG 1,6 8V, 75kw

Příspěvek od Straki »

Díky moc za radu! Konečně nějaká schopná stránka kde najt množství potřebného oleje :)
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Olej pro golf LPG 1,6 8V, 75kw

Příspěvek od Jezevcik »

Nevím, nevím. U mé dieselové Corolly uvádějí 5,3 litru včetně filtru. Při výměnách použiji po několikahodinovém vypuštění ještě Ombreho metodu a dále nechávám kapat až do téměř úplného vykapání. Naliji 4 litry, natočím, dvacet vteřin nechám protočit, počkám až to klesne a doplním přesně 0,5 litru dalšího oleje. Takže ve výsledku jde o 4,5 litru po horní rysku. Teď se mi to nechce hledat, ale mám pocit, že manuál dokonce hovoří o 4,3 litru. Každopádně se mi moc nezdá, že by se po výše zmíněném a velmi důkladném postupu po motoru potulovalo ještě 0,8 - 1 litru oleje. Něco tam určitě ješte bude, ale tolik?
Být Tebou, tak bych ten konec raději lil po kouskách, nechal sedat, kontroloval a udělal si svůj závěr.

P. S.: Výměnný interval mně tam doporučují po deseti tisících, manuál říká sedm a půl a já měním po pěti.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Odpovědět