Olej pro 2.0 TFSI 147kW

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Olej pro 2.0 TFSI 147kW

Příspěvek od bjukemen »

a to je tym ze priemerny sofer vobec netusil ako ta prevodovka ma fungovat
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Kuba

Olej do 2.0 tfsi

Příspěvek od Kuba »

Zdravím pročetl jsem kde co ale i tak bych se chtěl zeptat mám auto s motorem 2.0 tfsi 114 tis najeto teď jsem dál olej od MO cfs 5w40 nt.spotřeba oleje cca 1l/5tis km. Auto nesetrim.chci se zeptat vím že MO cfs nt oleje jsou špička ale nemáte někdo zkušenosti třeba Yacco galaxie gt, Motul x cess 8100 nebo Valvoline vr1 racing? Jde mi jen o to že jsou o polovic oproti MO.Jestli má vůbec smysl dávat cfs nt jestli to člověk využije.

Ps: pro auto chci jen to jen jestli to není zbytečně drahé kdyz jsou i jiné oleje pro motorsport a za polovic.
Návštěvník

Re: Olej do 2.0 tfsi

Příspěvek od Návštěvník »

Kuba píše:...Jinak chtěl jsem pro auto jen to něj proto je tam stejně olej.
S největší pravděpodobností žádný "nej" olej neexistuje. A motoru nejvíce prospěješ včasnými výměnami oleje, jehož SAE přizpůsobíš ročnímu období.
Kuba

Re: Olej do 2.0 tfsi

Příspěvek od Kuba »

Nevím proto se ptám.Chtěl jsem to slyšet od někoho kdo tomu rozumí.Proto jsem se i ptal na zkušenosti přes s Yacco. Motul vím že by taky měl být jeden z lepších.Mám v autě nové turbo atd tak jsem chtěl i lepší olej.samo že měním okolo 10tis/rok.Předtím jsem měl castrol a ten nechci.
Návštěvník

Re: Olej do 2.0 tfsi

Příspěvek od Návštěvník »

Problém je v tom, že tento motor tu, z množiny účastníků fóra, má, alespoň pokud vím, pouze kornel. Osobně bych tam na zimu lil Mobil 1 0W-40 a na léto "něco" v 5W-50 či 10W-50. Oleje Yacco jsou osvědčené, sám tuto značku používám do turbo benzínu. "Lepší" oleje zn. Motul mi už připadají zbytečně drahé. U obou těchto značek zřejmě navíc nehrozí, že narazíš na padělek.
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2517
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Olej do 2.0 tfsi

Příspěvek od lefort »

....dávat nano olej do motoru, který má litrový výkon jako každý druhý hatchback mi přijde zbytečné. Jak už bylo řečeno - kvalitní olej a včasná výměna je daleko lepší.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
e1H

Re: Olej do 2.0 tfsi

Příspěvek od e1H »

Ten Millers Oils CFS NT 5w40 je dobrý olej, ale podľa mňa už trochu zbytočný. Oveľa lepšie bude pre motor ak tam dáš už spomenutý Mobil 1 New Life 0W-40 (8 € / liter) a budeš ho meniť častejšie. Aj keby to bolo raz za 5 tisíc km, tak stále ťa to bude stáť menej, a pre motor to bude oveľa lepšie.
Ja osobne ten olej dávam do 1.2 TSI (77 kW) a zatiaľ som spokojný, a pritom môj motor tiež dostáva na frak.
Kuba

Re: Olej do 2.0 tfsi

Příspěvek od Kuba »

To lefort a do čeho bys to chtěl dávat?že by každý druhý hatchback měl litrovy výkon 100 koní to nevím.
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1741
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Olej do 2.0 tfsi

Příspěvek od kornel »

e1H píše: Ale k veci. Ten Millers Oils CFS NT 5w40 je dobrý olej,
..dobrý olej je trochu slabé slovo, je to viac než len dobrý olej. Mám s ním osobnú a veľmi dobrú skúsenosť už dosť slušnú porciu km. Naposledy týždeň do zadu, preventívne zmontovaná vysokotlaká pal. pumpa a skontrolované zdvihátko ventilu vysokotlakej pumpy. Po 122tkm (cca 110tkm s týmto cfs NT 5w-40) je valček zdvihátka v stave nového dielu, nieje badateľné ani len najmenšie opotrebenie povrchu a rovnako aj funkčnosti. Videl som tento diel u iného vozidla s týmto motorom po nájazde 140tkm v povrchovo celkom opotrebovanom stave, síce ešte funkčnom, ale bolo na valčeku badateľné povrchové opotrebovanie a rovnako aj na vačke. Čiže mám za to, že esterový základ toho oleja a hádam aj tie nano veci, tam svoju rolu vo veci opotrebovania a aj znižovania trenia určite zohrávajú.

Ale inak súhlasím s tým, že vo všeobecnosti je určite lepší prístup meniť dostatočne kvalitný olej častejšie, než možno aj výkonnejší v niektorých oblastiach a nechať ho tamo dosť dlhšie.
Návštěvník píše:Problém je v tom, že tento motor tu, z množiny účastníků fóra, má, alespoň pokud vím, pouze kornel.
Ak ten jeho 2.0TFSI je 147kw a je vyrobený do roku 2009, resp. 2008 vrátane.., tak má starší koncept prvej generácie s remeň. rozvodom. Ja mám druhú generáciu. Ale to je len detail :)
Kuba píše:A agresivní řidiči na dálnicích asi nejsou jen od koncernu.
Ja by som to tiež vôbec nespájal s tým, že ma niekto koncernové auto.. ak je niekto magor, tak sa tak chová aj v inej značke. Drvivá vačšina služobákov sú koncernové vozidlá, pak je jasné, že sa častejšie vyskytne magor a vypatlanec vo vozidle koncernu a sú viac na očiach.. služobných octávii, passatov, fabii, rapidov je plná prdel.
Naposledy upravil(a) kornel dne čtv lis 12, 2015 15:53, celkem upraveno 2 x.
Kuba

Re: Olej do 2.0 tfsi

Příspěvek od Kuba »

Děkuju za vyčerpávající odpověď.Mám EA 113 BWA ten starší.Včasné výměny jsou samozřejmost.Díky pojedu stále u MO.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Olej pro 2.0 TFSI 147kW

Příspěvek od Pitris »

Kluci, hodil jsem to sem a ty příspěvky, které "narážely" na nevhodné umístění jsem promazal. Admin

A k věci: zajedno v tomto vlákně to napsané už je a těď se k tomu někteří vyjádřili znovu.
Ten MO CFS NT je špička, kterou samozřejmě použít můžeš, ale taky si ji musíš zaplatit. A stejně tak samozřejmě se dá použít i olej jiný - Mobil1, Yacco Galaxie, Motul.... z těch TOP. Ale taky tu zaznělo že je důležitá včasná (přizpůsobená jízdním podmínkám) výměna toho oleje a že se dá dobře použít i "normální" (a levnější) olej a měnit dřív. Ono je lepší pro motor běžný olej a měnit dřív než přejíždět "suprolej". A při určitých podmínkách (časté mrazivé jízdy, časté vysoké zatížení motoru) může být přejížděním i oněch 10tkm. Takže podle způsobu jízd volit výměny a třeba se zamyslet i nad olejem v převodovce - a tím spíš, čím víc je "race" provoz....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Návštěvník

Re: Olej do 2.0 tfsi

Příspěvek od Návštěvník »

Kuba píše:...ty tu zatím meles kraviny od tématu hodne uživatele vozu typu honda,hyundai nebo kia.
Tím jsi ovšem jen potvrdil, na co jsem hned po tvém založení nového vlákna narážel. Bohužel to nemohu odcitovat, poněvadž to admin v rámci spojení vláken, resp. zrušení toho nového, zbytečného, poněkud "probral".
Kuba

Re: Olej pro 2.0 TFSI 147kW

Příspěvek od Kuba »

Pitris díky za odpověď.Jinak jaký bys doporučil olej do převodovky 6 kvalt.?Co jsem tak pročetl všude se píše jen o originálním oleji že prý ostatní není dobrá volba.Chtěl jsem i převodovy od MO.Jinak k tomu oleji vašina výměna je samozřejmost max.11 tis/rok jinak měním cca po 8-9 tis.rok.A výměnný interval v prevodovce?Je to po 120 tis km nebo dříve mám 113 tis.Díky Kuba
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Olej pro 2.0 TFSI 147kW

Příspěvek od Pitris »

Já osobně bych se v případě převoďáku VW pro manuální 6-ti kvalt taky držel raději origooleje
http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/g ... 13722.html (možná se dá sehnat levněji), ale pokud máš zájem o "milera", zeptal bych se přímo na info@millersoils.cz Jinak těch 120tkm bych bral na převoďák jako max-strop a pokud tomu občas dáš, tak raději i dřív. Ten motorák po 10-ti tkm je dobrý při běžném ježdění s občasným "race"popohnáním těch 200 kobylek do plného cvalu....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Kuba

Re: Olej pro 2.0 TFSI 147kW

Příspěvek od Kuba »

Tak to nechám teď vyměnit i s motor.olejem.Jinak mám takový pocit že u MO sem se bavil s.Vejvodou a ten mi říkal že u O2 6 kvaltu má být 75W70 a ten nemají takže se asi dá origo.Děkuju. Kuba
Odpovědět