Olej pro 2.0 TFSI 147kW
Moderátor: Colommbo
Re: Olej pro 2.0 TFSI 147kW
a to je tym ze priemerny sofer vobec netusil ako ta prevodovka ma fungovat
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Olej do 2.0 tfsi
Zdravím pročetl jsem kde co ale i tak bych se chtěl zeptat mám auto s motorem 2.0 tfsi 114 tis najeto teď jsem dál olej od MO cfs 5w40 nt.spotřeba oleje cca 1l/5tis km. Auto nesetrim.chci se zeptat vím že MO cfs nt oleje jsou špička ale nemáte někdo zkušenosti třeba Yacco galaxie gt, Motul x cess 8100 nebo Valvoline vr1 racing? Jde mi jen o to že jsou o polovic oproti MO.Jestli má vůbec smysl dávat cfs nt jestli to člověk využije.
Ps: pro auto chci jen to jen jestli to není zbytečně drahé kdyz jsou i jiné oleje pro motorsport a za polovic.
Ps: pro auto chci jen to jen jestli to není zbytečně drahé kdyz jsou i jiné oleje pro motorsport a za polovic.
Re: Olej do 2.0 tfsi
S největší pravděpodobností žádný "nej" olej neexistuje. A motoru nejvíce prospěješ včasnými výměnami oleje, jehož SAE přizpůsobíš ročnímu období.Kuba píše:...Jinak chtěl jsem pro auto jen to něj proto je tam stejně olej.
Re: Olej do 2.0 tfsi
Nevím proto se ptám.Chtěl jsem to slyšet od někoho kdo tomu rozumí.Proto jsem se i ptal na zkušenosti přes s Yacco. Motul vím že by taky měl být jeden z lepších.Mám v autě nové turbo atd tak jsem chtěl i lepší olej.samo že měním okolo 10tis/rok.Předtím jsem měl castrol a ten nechci.
Re: Olej do 2.0 tfsi
Problém je v tom, že tento motor tu, z množiny účastníků fóra, má, alespoň pokud vím, pouze kornel. Osobně bych tam na zimu lil Mobil 1 0W-40 a na léto "něco" v 5W-50 či 10W-50. Oleje Yacco jsou osvědčené, sám tuto značku používám do turbo benzínu. "Lepší" oleje zn. Motul mi už připadají zbytečně drahé. U obou těchto značek zřejmě navíc nehrozí, že narazíš na padělek.
Re: Olej do 2.0 tfsi
....dávat nano olej do motoru, který má litrový výkon jako každý druhý hatchback mi přijde zbytečné. Jak už bylo řečeno - kvalitní olej a včasná výměna je daleko lepší.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Olej do 2.0 tfsi
Ten Millers Oils CFS NT 5w40 je dobrý olej, ale podľa mňa už trochu zbytočný. Oveľa lepšie bude pre motor ak tam dáš už spomenutý Mobil 1 New Life 0W-40 (8 € / liter) a budeš ho meniť častejšie. Aj keby to bolo raz za 5 tisíc km, tak stále ťa to bude stáť menej, a pre motor to bude oveľa lepšie.
Ja osobne ten olej dávam do 1.2 TSI (77 kW) a zatiaľ som spokojný, a pritom môj motor tiež dostáva na frak.
Ja osobne ten olej dávam do 1.2 TSI (77 kW) a zatiaľ som spokojný, a pritom môj motor tiež dostáva na frak.
Re: Olej do 2.0 tfsi
To lefort a do čeho bys to chtěl dávat?že by každý druhý hatchback měl litrovy výkon 100 koní to nevím.
Re: Olej do 2.0 tfsi
..dobrý olej je trochu slabé slovo, je to viac než len dobrý olej. Mám s ním osobnú a veľmi dobrú skúsenosť už dosť slušnú porciu km. Naposledy týždeň do zadu, preventívne zmontovaná vysokotlaká pal. pumpa a skontrolované zdvihátko ventilu vysokotlakej pumpy. Po 122tkm (cca 110tkm s týmto cfs NT 5w-40) je valček zdvihátka v stave nového dielu, nieje badateľné ani len najmenšie opotrebenie povrchu a rovnako aj funkčnosti. Videl som tento diel u iného vozidla s týmto motorom po nájazde 140tkm v povrchovo celkom opotrebovanom stave, síce ešte funkčnom, ale bolo na valčeku badateľné povrchové opotrebovanie a rovnako aj na vačke. Čiže mám za to, že esterový základ toho oleja a hádam aj tie nano veci, tam svoju rolu vo veci opotrebovania a aj znižovania trenia určite zohrávajú.e1H píše: Ale k veci. Ten Millers Oils CFS NT 5w40 je dobrý olej,
Ale inak súhlasím s tým, že vo všeobecnosti je určite lepší prístup meniť dostatočne kvalitný olej častejšie, než možno aj výkonnejší v niektorých oblastiach a nechať ho tamo dosť dlhšie.
Ak ten jeho 2.0TFSI je 147kw a je vyrobený do roku 2009, resp. 2008 vrátane.., tak má starší koncept prvej generácie s remeň. rozvodom. Ja mám druhú generáciu. Ale to je len detailNávštěvník píše:Problém je v tom, že tento motor tu, z množiny účastníků fóra, má, alespoň pokud vím, pouze kornel.
Ja by som to tiež vôbec nespájal s tým, že ma niekto koncernové auto.. ak je niekto magor, tak sa tak chová aj v inej značke. Drvivá vačšina služobákov sú koncernové vozidlá, pak je jasné, že sa častejšie vyskytne magor a vypatlanec vo vozidle koncernu a sú viac na očiach.. služobných octávii, passatov, fabii, rapidov je plná prdel.Kuba píše:A agresivní řidiči na dálnicích asi nejsou jen od koncernu.
Naposledy upravil(a) kornel dne čtv lis 12, 2015 15:53, celkem upraveno 2 x.
Re: Olej do 2.0 tfsi
Děkuju za vyčerpávající odpověď.Mám EA 113 BWA ten starší.Včasné výměny jsou samozřejmost.Díky pojedu stále u MO.
Re: Olej pro 2.0 TFSI 147kW
Kluci, hodil jsem to sem a ty příspěvky, které "narážely" na nevhodné umístění jsem promazal. Admin
A k věci: zajedno v tomto vlákně to napsané už je a těď se k tomu někteří vyjádřili znovu.
Ten MO CFS NT je špička, kterou samozřejmě použít můžeš, ale taky si ji musíš zaplatit. A stejně tak samozřejmě se dá použít i olej jiný - Mobil1, Yacco Galaxie, Motul.... z těch TOP. Ale taky tu zaznělo že je důležitá včasná (přizpůsobená jízdním podmínkám) výměna toho oleje a že se dá dobře použít i "normální" (a levnější) olej a měnit dřív. Ono je lepší pro motor běžný olej a měnit dřív než přejíždět "suprolej". A při určitých podmínkách (časté mrazivé jízdy, časté vysoké zatížení motoru) může být přejížděním i oněch 10tkm. Takže podle způsobu jízd volit výměny a třeba se zamyslet i nad olejem v převodovce - a tím spíš, čím víc je "race" provoz....
A k věci: zajedno v tomto vlákně to napsané už je a těď se k tomu někteří vyjádřili znovu.
Ten MO CFS NT je špička, kterou samozřejmě použít můžeš, ale taky si ji musíš zaplatit. A stejně tak samozřejmě se dá použít i olej jiný - Mobil1, Yacco Galaxie, Motul.... z těch TOP. Ale taky tu zaznělo že je důležitá včasná (přizpůsobená jízdním podmínkám) výměna toho oleje a že se dá dobře použít i "normální" (a levnější) olej a měnit dřív. Ono je lepší pro motor běžný olej a měnit dřív než přejíždět "suprolej". A při určitých podmínkách (časté mrazivé jízdy, časté vysoké zatížení motoru) může být přejížděním i oněch 10tkm. Takže podle způsobu jízd volit výměny a třeba se zamyslet i nad olejem v převodovce - a tím spíš, čím víc je "race" provoz....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Olej do 2.0 tfsi
Tím jsi ovšem jen potvrdil, na co jsem hned po tvém založení nového vlákna narážel. Bohužel to nemohu odcitovat, poněvadž to admin v rámci spojení vláken, resp. zrušení toho nového, zbytečného, poněkud "probral".Kuba píše:...ty tu zatím meles kraviny od tématu hodne uživatele vozu typu honda,hyundai nebo kia.
Re: Olej pro 2.0 TFSI 147kW
Pitris díky za odpověď.Jinak jaký bys doporučil olej do převodovky 6 kvalt.?Co jsem tak pročetl všude se píše jen o originálním oleji že prý ostatní není dobrá volba.Chtěl jsem i převodovy od MO.Jinak k tomu oleji vašina výměna je samozřejmost max.11 tis/rok jinak měním cca po 8-9 tis.rok.A výměnný interval v prevodovce?Je to po 120 tis km nebo dříve mám 113 tis.Díky Kuba
Re: Olej pro 2.0 TFSI 147kW
Já osobně bych se v případě převoďáku VW pro manuální 6-ti kvalt taky držel raději origooleje
http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/g ... 13722.html (možná se dá sehnat levněji), ale pokud máš zájem o "milera", zeptal bych se přímo na info@millersoils.cz Jinak těch 120tkm bych bral na převoďák jako max-strop a pokud tomu občas dáš, tak raději i dřív. Ten motorák po 10-ti tkm je dobrý při běžném ježdění s občasným "race"popohnáním těch 200 kobylek do plného cvalu....
http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/g ... 13722.html (možná se dá sehnat levněji), ale pokud máš zájem o "milera", zeptal bych se přímo na info@millersoils.cz Jinak těch 120tkm bych bral na převoďák jako max-strop a pokud tomu občas dáš, tak raději i dřív. Ten motorák po 10-ti tkm je dobrý při běžném ježdění s občasným "race"popohnáním těch 200 kobylek do plného cvalu....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Olej pro 2.0 TFSI 147kW
Tak to nechám teď vyměnit i s motor.olejem.Jinak mám takový pocit že u MO sem se bavil s.Vejvodou a ten mi říkal že u O2 6 kvaltu má být 75W70 a ten nemají takže se asi dá origo.Děkuju. Kuba