Olej pre GTI 2.0tfsi
Moderátor: Colommbo
Olej pre GTI 2.0tfsi
cafte, poradte mi prosim Aky olej do GTi 2008 BWA 147kW 135tis km..
od zaciatku do auta sa daval 5W30 castrol... ale autu tu nejak moc chutilo, vela ludi mi vravela ze castrol uz nieje taky aky bol, a hlavne ze ten olej ma bod vzplanutia do 200 stup.. a ked je niekto moc svizny a naklada 70% casu autu tak si olej papne... teraz som nedavno menil olej a daval som tam Mobil super 3000 X1 5W40... uz predchadzajucom aute som mal mobil olej a bol som velmi spokojny viac ako s castrolom... No lenze oleje mobil a mobil 1 su 2 rozdielne, mobil 1 je kvalitovo vyssi olej.. preto sa chcem spytat viete mi poradit jaky olej pouzit pri nasledovnej vymene? chcem urcite zostat pri mobil, takze moj vyber je :
mobil 1 0W40 new life / 5W30 esp formula 1
tu je obrazok ktory som dal dokopy s porovnaniami olejov mobil, a najlepsie vypada ten 5W30 esp formula 1. olej menim kazdych 10-15tis km... popr poradte iny. diky
http://s29.postimg.org/e6utbozzb/oleje.jpg
dakujem za rady
od zaciatku do auta sa daval 5W30 castrol... ale autu tu nejak moc chutilo, vela ludi mi vravela ze castrol uz nieje taky aky bol, a hlavne ze ten olej ma bod vzplanutia do 200 stup.. a ked je niekto moc svizny a naklada 70% casu autu tak si olej papne... teraz som nedavno menil olej a daval som tam Mobil super 3000 X1 5W40... uz predchadzajucom aute som mal mobil olej a bol som velmi spokojny viac ako s castrolom... No lenze oleje mobil a mobil 1 su 2 rozdielne, mobil 1 je kvalitovo vyssi olej.. preto sa chcem spytat viete mi poradit jaky olej pouzit pri nasledovnej vymene? chcem urcite zostat pri mobil, takze moj vyber je :
mobil 1 0W40 new life / 5W30 esp formula 1
tu je obrazok ktory som dal dokopy s porovnaniami olejov mobil, a najlepsie vypada ten 5W30 esp formula 1. olej menim kazdych 10-15tis km... popr poradte iny. diky
http://s29.postimg.org/e6utbozzb/oleje.jpg
dakujem za rady
Re: Olej pre GTI 2.0tfsi
Když chceš zůstat u Mobilu1, tak za mě raději 0w40 New Life;
anebo - když tomu fakt nakládáš, tak i 5w50 Peak Life. A měň ho po 10-ti tkm.
A kdyby si uvažoval i o jiných TOP olejích a nevadí Ti vyšší cena, tak třeba ten Motul 300V 5w40, Millers oils CFS 5w40 NT http://www.millersoils.sk/obchod/action ... rive.xhtml nebo Redline 5w50
anebo - když tomu fakt nakládáš, tak i 5w50 Peak Life. A měň ho po 10-ti tkm.
A kdyby si uvažoval i o jiných TOP olejích a nevadí Ti vyšší cena, tak třeba ten Motul 300V 5w40, Millers oils CFS 5w40 NT http://www.millersoils.sk/obchod/action ... rive.xhtml nebo Redline 5w50
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Olej pre GTI 2.0tfsi
Koukám, že Pitris mě už předběhl - při takovémto způsobu ježdění a využívání výkonu bude Mobil 1 Peak Life 5W50 s výměnami po 10tis.km zcela jasnou volbou...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Olej pre GTI 2.0tfsi
..u mna jasna volba esterovy motorsport olej + naviac ma aj ACEA A3/B4 vo viskozite 5w-40.. cize odkaz co dal Pitris. Ten olej umaze s prehladom cokolvek. A ak nie tento Millers, tak Motul 300V alebo Redline tiez v 5w-40.
A menit do max .10tkm pri akomkolvek type prevadzkovania ..pri velmi castych palbach alebo vela mestskych kratkych jazd aj o nejaku tu tisicku skor.
A menit do max .10tkm pri akomkolvek type prevadzkovania ..pri velmi castych palbach alebo vela mestskych kratkych jazd aj o nejaku tu tisicku skor.
Re: Olej pre GTI 2.0tfsi
Příspěvek byl smazán.
Pokud chcete rozumně diskutovat o autech a motorech koncernu VW, neztrácejte tady čas, a navštivte příslušné diskusní fórum dané značky.
SKODAHOME.cz, VWCLUB CZECH REPUBLIC, VWCLUB SLOVAKIA, ŠKODA-FORUM, Seat-Club Czech Rep., SEAT Club Slovakia, Audi Club International Slovensko, audiklub.cz
Pokud chcete rozumně diskutovat o autech a motorech koncernu VW, neztrácejte tady čas, a navštivte příslušné diskusní fórum dané značky.
SKODAHOME.cz, VWCLUB CZECH REPUBLIC, VWCLUB SLOVAKIA, ŠKODA-FORUM, Seat-Club Czech Rep., SEAT Club Slovakia, Audi Club International Slovensko, audiklub.cz
Naposledy upravil(a) e1H dne pon bře 27, 2017 1:26, celkem upraveno 1 x.
Re: Olej pre GTI 2.0tfsi
..preto som napisale1H píše: ...a meniť ho ešte skôr, tj. každých 7-8 tisíc km. Ak motoru 70% času naozaj nakladáš, tak aj interval 10 tisíc km je dlhý.
kornel píše:A menit do max .10tkm pri akomkolvek type prevadzkovania ..pri velmi castych palbach alebo vela mestskych kratkych jazd aj o nejaku tu tisicku skor.
P.S sam vlastnim 2.0TSI 184kw odmeranych a lejem tam uz cca 50tkm MillersOils CFS 5W-40NT.. s vymennym intervalom 8-9tkm (a to aj napriek tomu, ze nejak motor nedrtim, sem tam sviznejsia jazda a mesto velmi zriedka), cize vlastne priame skusenosti ako s motorom (hoci novsi typ-konstrukcia) ako aj odporucanym olejom.
Re: Olej pre GTI 2.0tfsi
135tKm, nezasloužila by něco i převodovka?
Re: Olej pre GTI 2.0tfsi
Chlapi všetko super, ale toho redline a podobných vecí radšej nech si rovno objedná osem litrov, lebo zháňať litrovku na doliatie asi nebude sranda
Re: Olej pre GTI 2.0tfsi
..ziaden zo spomenutych olejov nieje problem u nas zohnat.. Millers aj Motul uplne v pohode a dokonca aj Redline je u nas k máni cez tento eshop/shop: http://garageraceteam.sk/index.php?main ... 93_294_303
Moznosti mu predostrene boli.. zalezi uz len od neho, comu da vzhladom na sposob prevadzkovania a popripade aj financie prednost
Moznosti mu predostrene boli.. zalezi uz len od neho, comu da vzhladom na sposob prevadzkovania a popripade aj financie prednost
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Olej pre GTI 2.0tfsi
...asi pravítkem nebo trojúhelníkem s ryskou...kornel píše: ...P.S sam vlastnim 2.0TSI 184kw odmeranych...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Olej pre GTI 2.0tfsi
tusim mal chalan subleru..
P.S zbytocne spamujes
P.S zbytocne spamujes
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Olej pre GTI 2.0tfsi
Jen mě zarazily ty kilowatty, na 2.0TSI mi to přijde hodně, jestli to neměli být spíš koníci...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Olej pre GTI 2.0tfsi
..su to kilowatty .. v serii papierovo ma moj motor udavanych 155kw resp. 211koni, ked som s tym bol na motorovej brzde v BA profituningu (meraju v skutku presne.. skusenosti z mnohych pozorovani, porovnavani a to aj v realnych podmienkach medzi vozidlami na sprintoch, ako aj mnoho merani dopadlo v BA profituning pre mnohych sklamanim, nakolko zistili, ze maju menej PS nez sa domnievali po meraniach inde..), tak mi v seriovom stave na zmesi 95tkea 98cke oktan, odmerali 169kw, co som aj tusil, ze to bude urcite viac ako papierovo udavana hodnota, nakolko ten motor siel jak blazen.
Majitel PT mi pak este ladil softver nasledne na jemnych 184kw po odbrzdeni s krasnym priebehom (tieto motory, ich manazment, konstrukciu atd. studoval na skoleniach zahranicnych).
Tie motory maju velky potencial, aj hardwarovy.. bez akehokolvek nutneho zasahu do hardware zvlada tento agregat 350ps bezpecne.. Ojnice, piesty, klukovka je stavana bezpecne ku 400ps, akruat seriove turbo, intercooler, palivove cerpadlo, trysky , olejove hospodarstvo (cerpadlo, chladic..) by museli byt upgradovane.
P.S len podotykam, ze to nieje ta stara TFSI konstrukcia vychadzajuca z povodneho 2.0FSI, ale nova TSI.
Majitel PT mi pak este ladil softver nasledne na jemnych 184kw po odbrzdeni s krasnym priebehom (tieto motory, ich manazment, konstrukciu atd. studoval na skoleniach zahranicnych).
Tie motory maju velky potencial, aj hardwarovy.. bez akehokolvek nutneho zasahu do hardware zvlada tento agregat 350ps bezpecne.. Ojnice, piesty, klukovka je stavana bezpecne ku 400ps, akruat seriove turbo, intercooler, palivove cerpadlo, trysky , olejove hospodarstvo (cerpadlo, chladic..) by museli byt upgradovane.
P.S len podotykam, ze to nieje ta stara TFSI konstrukcia vychadzajuca z povodneho 2.0FSI, ale nova TSI.