Olej Octavia 3RS 162kw
Moderátor: Colommbo
Olej Octavia 3RS 162kw
Mam octavii RS tsi 162kw. Auto se bude chipovat. Nyní používám 0w30 shell helix ultra AV-L.
Je lepší přejít na 0w40 nebo 5w40 místo tohoto oleje z důvodu zvýšeného výkonu a ochraně nebo je 0w30 dostačující?
Je lepší přejít na 0w40 nebo 5w40 místo tohoto oleje z důvodu zvýšeného výkonu a ochraně nebo je 0w30 dostačující?
Re: Olej Octavia 3RS 162kw
Tá 0W-30 od Shell nie je zlý olej, ale vzhľadom na úpravu by som dal radšej 40-ku. Tým určite nič nepokazíš a budeš mať nejakú tú rezervu. Oveľa dôležitejšie je ale v tvojom prípade aby si olej menil častejšie. 10 tisíc km vidím ako maximum, a ak potenciál upraveného motora budeš využívať často, tak bude lepšie meniť ešte skôr, a to okolo 5-8 tisíc km.
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Olej Octavia 3RS 162kw
Nemám rád koncernové vozy, před Oktávií RS dokonce ještě čipovanou si odplivnu a s lidmi takové vozy majícími se nemám o čem bavit. Nicméně v tomto konkrétním případě bych Mobil1 0W40 a zkrácené výměny vřele doporučil taky.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Olej Octavia 3RS 162kw
Důvod? Stařičká omega není žádná hitparáda. Dle mého názoru se O3 RS vyvedla moc dobře designově a i motorově. Kdysi bývali takovéto výkony jen pro silné vozy s velkými motory. Teď je možné mít 220kw a 500nm+ krouťák v RSce která nabídne pěkné svezení a věř mi, jede to jak kráva. Nicméně nové auto v cenové relaci do 700-800(dle výbavy) s poměrem cena/výkon a užitnost = Octavia. Nic lepšího za ty kč není.Colommbo píše:Nemám rád koncernové vozy, před Oktávií RS dokonce ještě čipovanou si odplivnu a s lidmi takové vozy majícími se nemám o čem bavit. Nicméně v tomto konkrétním případě bych Mobil1 0W40 a zkrácené výměny vřele doporučil taky.
Mějte se famfárově, ostatním děkuju .
Re: Olej Octavia 3RS 162kw
Skutečně si myslíš, že obtloustlá předražená octavia je to nejlepší, co si můžeš koupit? Jak typický výrok majitele koncernu!
p.s. podívej se do mého podpisu
p.s. podívej se do mého podpisu
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Olej Octavia 3RS 162kw
Ak potrebuješ skĺbiť požiadavku na priestranné rodinné auto aj rýchle presúvadlo, tak Octavia RS naozaj nemá konkurenciu za danú cenu. To je fakt.
Re: Olej Octavia 3RS 162kw
V očích zákazníků koncernu jistě ne...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Olej Octavia 3RS 162kw
Počúvam, paramtre sú jasné: priestranný interiér, veľký kufor a výkonný motor s cenou nižšou ako má O3 RS.
Re: Olej Octavia 3RS 162kw
Hlavně ten kufr! Jenže ono je to pohříchu to jediné, čím může octavia zaujmout.
Tak dobře: Nový Mégane (bude RS), Civic Type-R, Focus ST kombi, AR Giulietta, Mazda 6...
Ale jak jsem říkal, majitel koncernu si stejně bude mlít tu svou
Tak dobře: Nový Mégane (bude RS), Civic Type-R, Focus ST kombi, AR Giulietta, Mazda 6...
Ale jak jsem říkal, majitel koncernu si stejně bude mlít tu svou
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Olej Octavia 3RS 162kw
to David413: ponechme stranou onen výrok o nejlepším autě v dané cenové relaci nicméně ohledně oleje má pravdu e1H.... Dej olej 0w40, 5w40 nebo 5w50 a čím víc to budeš honit, tím dřív je potřeba ho měnit. O záruku Ti asi nepůjde když to chceš chipnout, tak byť by to zřejmě umazal i běžný olej, vybral bych třeba Mobil1 0w40 nebo 5w50, Motul 300V 5w40 nebo Millers oils CFS NT 10w50 - když to budeš prohánět....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Olej Octavia 3RS 162kw
lefort, o autách ktoré iba budú sa netreba rozprávať, lebo nevieš, že aká bude cena.
Type R je fajn premiestňovadlo, ale sedel si už v niekedy v Civicu? Bratranec ho má (Type-S) a o tom aute sa dá povedať všetko, len to nie, že by bolo priestranné. Cena vyššia o 10 %. Potom tu je AR, ktoré je aspoň pekné, ale tiež malé, a hlavne o 3500 € drahšie (základ). Mazda 6, úplne mimo. Najsilnejší motor dostupný iba s automatom a s výrazne nižším výkonom. Ale aspoň to je pekné a priestranné auto.
Nakoniec som nechal Focus ST kombi. Cenou sa do limitu zmestí bez problémov, ale musíš zobrať kombíka len aby si sa priblížil kufrom ku liftbacku Škodovky. Lenže kombíka by sa patrilo porovnávať s kombíkom, že? A musíš pochopiť, pre niekoho je veľký kufor podmienkou z ktorej nepustí, lebo má napr. dve deti, alebo chodí často ližovať, atď.
Takže ešte raz, ak potrebuješ priestranné a výkonné auto zároveň, tak O3 RS je naozaj dobrá voľba. Ak chceš kupovať hothatch, tak potom sa zase nemusíme baviť o Škodovke, ale máme tu Leon Cupru a Golf GTI od koncernu ktoré môže ponúknuť ešte viac ako O3 RS.
A potom sú tu subjektívne veci ako dizajn. Ten u O3 síce nie je výrazný, ale ani neurazí. Oproti tomu interiér Focusu je vec ktorá u mňa toto auto automaticky diskvalifikuje, a to už od prvej generácie. Ale sto ľudí, sto chutí.
Takže ešte raz, ak ti nepotrebuješ veľký kufor, tvoja vec, ale ja osobne ak by som pri podmienkách výkonného rodinného premiestňovadla určite silno uvažoval nad Octaviou práve kvôli veľkému kufru, čistému dizajnu a slušnému motoru, a to bez ohľadu na to, že teraz mám Škodovku (túto som pôvodne tiež nechcel, ale čo už). To, že by som nedal cenu menšieho bytu za auto je zase vec druhá, ale pre niekoho 30 tisíc nie je taký peniaz ako pre mňa.
Type R je fajn premiestňovadlo, ale sedel si už v niekedy v Civicu? Bratranec ho má (Type-S) a o tom aute sa dá povedať všetko, len to nie, že by bolo priestranné. Cena vyššia o 10 %. Potom tu je AR, ktoré je aspoň pekné, ale tiež malé, a hlavne o 3500 € drahšie (základ). Mazda 6, úplne mimo. Najsilnejší motor dostupný iba s automatom a s výrazne nižším výkonom. Ale aspoň to je pekné a priestranné auto.
Nakoniec som nechal Focus ST kombi. Cenou sa do limitu zmestí bez problémov, ale musíš zobrať kombíka len aby si sa priblížil kufrom ku liftbacku Škodovky. Lenže kombíka by sa patrilo porovnávať s kombíkom, že? A musíš pochopiť, pre niekoho je veľký kufor podmienkou z ktorej nepustí, lebo má napr. dve deti, alebo chodí často ližovať, atď.
Takže ešte raz, ak potrebuješ priestranné a výkonné auto zároveň, tak O3 RS je naozaj dobrá voľba. Ak chceš kupovať hothatch, tak potom sa zase nemusíme baviť o Škodovke, ale máme tu Leon Cupru a Golf GTI od koncernu ktoré môže ponúknuť ešte viac ako O3 RS.
A potom sú tu subjektívne veci ako dizajn. Ten u O3 síce nie je výrazný, ale ani neurazí. Oproti tomu interiér Focusu je vec ktorá u mňa toto auto automaticky diskvalifikuje, a to už od prvej generácie. Ale sto ľudí, sto chutí.
Takže ešte raz, ak ti nepotrebuješ veľký kufor, tvoja vec, ale ja osobne ak by som pri podmienkách výkonného rodinného premiestňovadla určite silno uvažoval nad Octaviou práve kvôli veľkému kufru, čistému dizajnu a slušnému motoru, a to bez ohľadu na to, že teraz mám Škodovku (túto som pôvodne tiež nechcel, ale čo už). To, že by som nedal cenu menšieho bytu za auto je zase vec druhá, ale pre niekoho 30 tisíc nie je taký peniaz ako pre mňa.
Re: Olej Octavia 3RS 162kw
Jasně, oktáfka je nejlepší! Předpokládám, že pokud někdo chce ten nejvíc největší kufr, koupí si přirozeně kombi (nebo dodávku).
Cena Giulietty o 100 tKč vyšší než u oktávky? Vjakém světě?
Jen tak mimo: schválně jsem koukal na online konfigurátor a ten nejlepší vůz na světě nemá v základu ani vyhřívané sedačky nebo zadní stěrač! Za 735 000! Nejlepší koupě historie
Cena Giulietty o 100 tKč vyšší než u oktávky? Vjakém světě?
Jen tak mimo: schválně jsem koukal na online konfigurátor a ten nejlepší vůz na světě nemá v základu ani vyhřívané sedačky nebo zadní stěrač! Za 735 000! Nejlepší koupě historie
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
- BigBang
- Příspěvky: 1862
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej Octavia 3RS 162kw
Nevíme, jaké měl David413 požadavky...
základní cena Octavie RS: 694 900 Kč
základní cena Focus ST: 725 990 Kč
//EDIT: tak jsem záměrně naházel výbavu stylem všechno nejdražší, co jde nacpat
RS: 1 112 887 Kč
ST: 957 240 Kč
Ovšem dlužno podotknout, že u Octy jsou i takový věci jako dvě sady koberečků apod. blbosti nebo třeba panoramatická střecha, což FoFo ST ani nenabízí
PS: že jsem nabídku na příplatek zadního stěrače ani nenašel
základní cena Octavie RS: 694 900 Kč
základní cena Focus ST: 725 990 Kč
//EDIT: tak jsem záměrně naházel výbavu stylem všechno nejdražší, co jde nacpat
RS: 1 112 887 Kč
ST: 957 240 Kč
Ovšem dlužno podotknout, že u Octy jsou i takový věci jako dvě sady koberečků apod. blbosti nebo třeba panoramatická střecha, což FoFo ST ani nenabízí
PS: že jsem nabídku na příplatek zadního stěrače ani nenašel
Naposledy upravil(a) BigBang dne pon čer 27, 2016 22:46, celkem upraveno 3 x.
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40