Olej do heveru
Moderátor: Colommbo
Olej do heveru
Zdravím přátelé. Dnes jsem si koupil krásný hever od firmy Filson, pojízdný do dvou tun. V návodu je napsáno, že se má doplňovat hydraul. olejem, ale není to blíže specifikováno.
Jedná se o tento stroj http://www.spoilercentrum.cz/eshop/prod ... -hever-2t/
Jaký by mohl být interval výměny?
Jaký olej tam dát?
Jedná se o tento stroj http://www.spoilercentrum.cz/eshop/prod ... -hever-2t/
Jaký by mohl být interval výměny?
Jaký olej tam dát?
Já mám pět rúzných hydraul.zvedáků o různých nosností a leju do nich, co mám po ruce, ale většinou PP 90,zde se jedná o primitivní hydraul.mechanismus, který nevyžaduje nikterak specifické použití oleje, proto bych v tom nic dramatického nehledal.Tvrdím to sám za sebe a opírám se o více jak 20ti letou praxi.Ani u jednoho jsem ještě olej nevyměnil a to ten jeded(panenka 27t) je z roku 1969(je na něm ještě alu štítek) a při velkém zatížení, třeba pod AD 20 vydrží týden a klesne sotva o půl cm.Já mám možná ten stejný, co vy za pár šupů a chci Vás jen upozornit na zajištění koleček, které se rádi uvolní ze zajištění, ale jinak na osobáky je to dělník, mám ho asi dva roky a už červený moc není, ale když ho utřu nějakým hadrem, tak kdo ví.
mal ho niekto rozobraty?
viacero z nich sa stava taka vec ze ze sa postupne pokazi cize prestane dvihat
neviete nahodou preco?
aka moze byt taka casta chyba ?
viacero z nich sa stava taka vec ze ze sa postupne pokazi cize prestane dvihat
neviete nahodou preco?
aka moze byt taka casta chyba ?
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
no ale keby si clovek tie tesnenia kupil a vymenil si to sam tak to asi vyjde podstatne lacnejsie ..
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
zaujimalo by ma aky olej sa tam da naliat ked nemam po ruke hydraulicky olej ...
je lepsie dat olej do automatickej prevodovky ATF (cize riedky olej)
alebo radsej husty olej ako napr PP90 ako sa pise vyssie
hustejsiemu by asi menej mali vadit netesne tesnenia ...
niekde sa tu pisalo ze sa odporuca hydraulicky olej HM 46 a HM 68
co zodpoveda asi tak viskozite 10W alebo 15W
http://www.csmarketing.cz/znalost_viskozita.asp
cize to ATF by sedelo ...
tiez mam takyto dvihak
a tiez otazka
staci len tak dolievat alebo asilepsie by bolo stary vypustit a doliat novy ...
pripadne by sa dalo pouzit vyjazdeny olej z prevodovky ... a pod ...
je lepsie dat olej do automatickej prevodovky ATF (cize riedky olej)
alebo radsej husty olej ako napr PP90 ako sa pise vyssie
hustejsiemu by asi menej mali vadit netesne tesnenia ...
niekde sa tu pisalo ze sa odporuca hydraulicky olej HM 46 a HM 68
co zodpoveda asi tak viskozite 10W alebo 15W
http://www.csmarketing.cz/znalost_viskozita.asp
cize to ATF by sedelo ...
tiez mam takyto dvihak
a tiez otazka
staci len tak dolievat alebo asilepsie by bolo stary vypustit a doliat novy ...
pripadne by sa dalo pouzit vyjazdeny olej z prevodovky ... a pod ...
Naposledy upravil(a) Misojogi dne stř dub 25, 2012 8:11, celkem upraveno 1 x.
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Když se podíváš do té tabulky, tak ISO-VG 46 a 68 zhruba odpovídá "motorákům" 15w a 20w a "převoďákům" 80w, a za studena jsou už "hustší". ATF-ko je viskozitně "podobné" řidším motorovým 10w a 5w, převodovým 75w a 70w, a průmyslovým olejům HM 15, 22 a 32.Misojogi píše:.....niekde sa tu pisalo ze sa odporuca hydraulicky olej HM 46 a HM 68, co zodpoveda asi tak viskozite 10W alebo 15W
http://www.csmarketing.cz/znalost_viskozita.asp
cize to ATF by sedelo ....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
-
- Příspěvky: 125
- Registrován: čtv črc 24, 2008 13:17
- Bydliště: Praha
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317