olej audi s4 3.0 V6 2012 245kw/333koní
Moderátor: Colommbo
Re: olej audi s4 3.0 V6 2012 245kw/333koní
Btw. R8 maže taky 504.00 a to má ještě více poníků.........
Re: olej audi s4 3.0 V6 2012 245kw/333koní
Colommbo: Já se nepočítám do kategorie vysokoviskózních ani nízkoviskózních, onebrž jsem zásadně středněviskózní . Teda - u motorky zvažuji dát "padesátku", ale jen kvůli spotřebě oleje. Jináč, z lásky k motoru, stačí úplně "čtyřicítka".
Re: olej audi s4 3.0 V6 2012 245kw/333koní
A kolik těch R8 má za sebou 150tkm bez opravy motorubio píše:Btw. R8 maže taky 504.00 a to má ještě více poníků.........
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: olej audi s4 3.0 V6 2012 245kw/333koní
Jerry3 píše:Jenže tím viskóznějším olejem motoru rozhodně neublížíš.
Presne tak a ak smiem napisat osobnu skusenost tak kamarat co leje do 1.9TDi cely cas 10W40 turbo stale povodne a na druhej strane chalani z garaze leju do TDi dilerom odporucany 0W30 tych turb uz teda pomenili hodne Takze na jednej strane olej ktory v mrazoch sa o nieco pomalsie rozprudi po motori ale maze gut a na druhej rychlo maziaci olej ale pri vysokych teplotach ktore su pri turbe jednoducho nestiha mazat. Toť teda moj nazor/pohladColommbo píše:jako takový si myslím, bez ohledu na to, že to tu už napsal Jerry3, že motoru lze ublížit spíš pleťovou vodou (a ani to nemusí být v LL intervalu 30tis.km) než "hustým" olejem...
p.s Pitris paradny podpis
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: olej audi s4 3.0 V6 2012 245kw/333koní
Aby motor dosahoval předepsaných parametrů a stále zvyšujícího se litrového výkonu motoru, musí být z tohoto důvodu precizně vyroben a seřízen. Sice jsou montována různá ekologická kurvítka ale i s nima ten výkon motor má. Co však s tím , když je motor perfektně složen a dosahuje to co má, od toho se pak odvíjí i jeho výdrž /ikdyž některé dílce jsou záměrně poddimenzované, zbytek na hraně dimenze/. Co pak s tím, aby neměl výdrž a po cestách nejezdily staré popelnice ale nové káry. NEJVĚTŠÍM KURVÍTKEM nejsou výmysly pověšené na motoru ale je záměrně předepsaný olej tekutosti vody a s přívlastkem long pro ty motory , u kterých je 100% předpoklad, že tu výdrž mají konstrukcí. Tak se hodí do manuálu předepsaný olej 0W-30 long a majitel si motor odrovná sám
Jako univerzální a základní olej pro všechny motory považuji 10W- 40 A3/B3, to je zase můj názor a zkušenost.
Jako univerzální a základní olej pro všechny motory považuji 10W- 40 A3/B3, to je zase můj názor a zkušenost.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: olej audi s4 3.0 V6 2012 245kw/333koní
povedzme si to tak ako je.... motor je vyrobený s určitými toleranciami vrámci kovových častí... ak sa použije viskóznejší olej, tak ten len lepšie pomôže vymedziť tieto tolerancie a preto motor znesie pravdepodobne viac... plus turbo - chladené mazané olejom... a čo mu prospeje viac? 5w-50 alebo 5w-30? hlavne ak bežný užívateľ povypeká autíčku plný kotol potom ho odstaví na parkovisku a vypne
čo znesie viac fritovania? odpoved je myslím si jasná
čo znesie viac fritovania? odpoved je myslím si jasná
Re: olej audi s4 3.0 V6 2012 245kw/333koní
Tohle čekám že bude na samostatné vlákno - dal jsem to sem: http://www.oleje.cz/forum/nizkoviskozni ... t6139.htmlNávštěvník2 píše:Slovo do pranice, ale mně by to fakt zajímalo. Už jste se někdo OSOBNĚ setkal s takovým odbouraným motorem?Hombre píše:NEJVĚTŠÍM KURVÍTKEM nejsou výmysly pověšené na motoru ale je záměrně předepsaný olej tekutosti vody a s přívlastkem long .........
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF