olej 5w20 1.0 EB
Moderátor: Colommbo
Re: olej 5w20 1.0 EB
U toho litroveho VTi-cka a 1.0, 1.2 PureTech je to dost provokacne k Fordu
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
- Colommbo
- Příspěvky: 9850
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: olej 5w20 1.0 EB
Pure Tech Turbo je stejný nesmysl jako Creative technology... Ale hloupí lidé, a teď se nechci nikoho konkrétního dotknout (a tím méně Míry), na takové a podobné (u jiných výrobců) hovadiny v dnešní době prostě slyší...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: olej 5w20 1.0 EB
Jirko bez obav,mě ani jiných majitelů Creativ Technology se dotknout nemůžeš,bo my jsme lidé kreativní,mladí duchem a přesně pro tento druh lidí Citroen svoje vozy vyrábí.
Jen se zeptám,už jsi měl možnost se s tím nesmyslem někdy svést?Pokud ne,tak se ti třeba v dohledné době poštěstí a pak mi řekneš,ju?
Jerome: Proč provokace?Všechny tebou uvedené 3 motory jsou atmosférické,bez systému stop/start a dalších věcí navěšených na přeplňovaných verzích.
Jen se zeptám,už jsi měl možnost se s tím nesmyslem někdy svést?Pokud ne,tak se ti třeba v dohledné době poštěstí a pak mi řekneš,ju?
Jerome: Proč provokace?Všechny tebou uvedené 3 motory jsou atmosférické,bez systému stop/start a dalších věcí navěšených na přeplňovaných verzích.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
- Colommbo
- Příspěvky: 9850
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: olej 5w20 1.0 EB
Možnost jsem neměl, Míro, to máš pravdu, a vlastně si o to ani nijak zvlášť nestojím. Chtěl jsem spíš naznačit, že ta všelijaká (marketingová) označení zacílená na skupiny lidí, jež trefně zmiňuješ, mi lezou krkem a chce se mi z toho blejt, (Velebnosti)... Dnes se lidem skrytě či nepokrytě podsouvá a nabízí prostě úplně všecko a kdo to nemá či nechce, jako by nebyl (je out), to je, co mě nebetyčně se*e, stejně jako lidi, kteří jsou z toho česky řečeno auf...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: olej 5w20 1.0 EB
Doba ide dopredu a prinasa nove technologie. Myslim ze ich netreba hned odsudzovat. To jak keby sa stary druzstevnik postavil na hlavu ze on bude vecne veky a nikdy inak zat na starom Classe lebo je spolahlivy a vie si ho sam opravit. Pritom kolegovci uz maju k dispozicii klimatizovany John Deere alebo New Holland
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: olej 5w20 1.0 EB
Jirko to chce klid,netřeba se rozčilovat. Já si přece nevybírám a věřím,že většina lidí,auto podle toho,že je někde v reklamě creativ technology,simply clever nebo prostě Němka. Holt dnes cpou reklamu všude a na všechno a občas bývají i vtipné,třeba ta z Trojanem na T-Mobile byla moc povedená. Škoda jen,že ji po protestech Poláků stáhli.Colommbo píše:Možnost jsem neměl, Míro, to máš pravdu, a vlastně si o to ani nijak zvlášť nestojím. Chtěl jsem spíš naznačit, že ta všelijaká (marketingová) označení zacílená na skupiny lidí, jež trefně zmiňuješ, mi lezou krkem a chce se mi z toho blejt, (Velebnosti)... Dnes se lidem skrytě či nepokrytě podsouvá a nabízí prostě úplně všecko a kdo to nemá či nechce, jako by nebyl (je out), to je, co mě nebetyčně se*e, stejně jako lidi, kteří jsou z toho česky řečeno auf...
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: olej 5w20 1.0 EB
Změnilo se něco za dva roky na tomto názoru?Pitris píše: Ale k dotazu.... Já osobně bych dál - než bude zvýšená spotřeba oleje - používal olej 5w30 - a klidně i ACEA A1 s "fordí" normou WSS - M2C913. Jinak se určitě dá i 5w30 / 5w40 s ACEA A3, ale v případě krátkých jízd bych tyto nechal až se zvedne spotřeba oleje nebo když by třeba přibyly i delší nebo dálniční jízdy....
1.0eb aktuálně najeto zhruba 70tis. km, za tu dobu 7 výměn, vždy předepsaný 5w20 s odpovídající normou.
Bez spotřeby oleje. Půlka nájezdu krátké trasy do 10km, druhá půlka obvykle 100km trasy, dálnice sporadicky, přesto si někdy zamaká. Docela se mi zamlouvá myšlenka přejít na: https://www.millersoils.cz/ee-longlife-eco-5w30?c=63
Počítám, že by to mohlo být lepší pro oba druhy provozu.
Re: olej 5w20 1.0 EB
No..je smutné že oleje 5W-20 mně nalili i do ST 2.0 EB. V autorizáku mechanik používal stejně stupidní řeči o tom jak by jiný olej neprotekl turbem, zanesl olejový filtr a rozleptal rozvoďák, který se opravdu koupe v oleji. Při dotazu jak je možné že v příručce a na první garančce mně alespon nalili olej 5W-30 i když v A5..tak prý že 5W-20 v A1 je lepší a Ford normu upravil. Protože mám své auto rád tak do něj jde po garančce Millers 0W-40 nebo 5W-40 v A3. Konkrétně Ford Carent Brno.
Re: olej 5w20 1.0 EB
Ne Sice nejdůležitější (a správná) je ta výměna oleje po 10-ti tkm, ale (minimálně) na ty dlouhé jízdy by byl 5w30 A5 vhodnější než 5w20. A až by se spotřeba oleje začala zvedat, tak s A3.redo píše: Změnilo se něco za dva roky na tomto názoru?
No on ten mechanik asi zůstal duchem ve škole, kde jednička lepší pětkytomula píše:olej 5W-30 i když v A5..tak prý že 5W-20 v A1 je lepší....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: olej 5w20 1.0 EB
Jen trochu do debaty. Když tedy olej neubude, ani štamprla,motor olej nežere, tak proč jsou na motoru navěšena ekologická kurvítka dodatečně spalující směs od kliky a pod.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: olej 5w20 1.0 EB
Nerozumím...
Re: olej 5w20 1.0 EB
Není pro ten motor stará norma API SL? Jen se ptám.redo píše:Docela se mi zamlouvá myšlenka přejít na: https://www.millersoils.cz/ee-longlife-eco-5w30?c=63
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: olej 5w20 1.0 EB
API SL - z hlediska ekologického ještě jakeštakeš poctivej olej Řekl bych že klidně může....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: olej 5w20 1.0 EB
Každý motor olej žere, a jelikož se dostává do paliva, je spalován, dochází k nadměrným emisím. Proto jsou navěšena kurvítka, pro dodatečné spalování a tím snížení emisí. Když to napíši opačně, kdyby motor nežral i olej, nemuseli by logicky ani kurvítka montovat.Jerry3 píše:Nerozumím...
To je odpověď na to, že motor olej nežere, to pak i nemaže.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: olej 5w20 1.0 EB
Stále nerozumím...