No já jsem tomu nájezdu věřit moc nechtěl, ale kupovali jsme to v Německém Bosch car service, tam to celou dobu jezdilo, dříve to byl autorizák škodovky (zkrátka jeden servis). Interiér na to vypadá. Teď byla v lakovně kvůli pátým dveřím a sám lakýrník (renovuje přes 15 let veterány) říkal, že lak je krásně zachovalý.Pitris píše:Jestli má motor fakt 130tkm tak by to (vzhledem k tomu že tento byl jeden z nejlepších a ještě od motorářů Audi pod vedením Ulricha Hackenberga) mohlo být zajímavé
Pak v deskách se serviskou byly i papíry z STKček německých a nějaké faktury za opravy, kde byly stavy km, tak jsem si to porovnával se serviskou a sedělo to. Jasně, ani to není nikdy jistota, ale věřím tomu, že to tak je
Každopádně, až bude po brzdě, tak graf ukážu. Sám jsem zvědavý.
A jinak nejeden mechanik mi říkal, že 1.8T je to nejlepší co se v koncernu ve své době montovalo.
A svět motorů o OI včetně OI RS jsem kupoval