Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Moderátor: Colommbo
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Žiješ v omylu, neboť bohatou směsí se katalyzátor chladí.
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
A nějaké zdůvodnění proč výměna lambda sondy oddělá katalyzátor?
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Pavle, poslechni Jardu. Pokud emise ok neser se do toho.
Nejsou lamdy jako lamdy.
2004-2015..........
Origo vyroba, prvomontaz...,
Nejsou lamdy jako lamdy.
2004-2015..........
Origo vyroba, prvomontaz...,
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
OK. Tož já to ještě zvážím.
Než půjdeme na ten výfuk, tak je změřím přes diagnostiku a když budou ok, tak je nechám.
Případně to poznám na emisích v srpnu.
Je taková otázka, v sprnu 2016 když jsem to dotáhl tak jsem měl hodnotu lambdy 0.998, což jestli četl a zjišťoval správně je ok? Ideální hodnota je 1?
Než půjdeme na ten výfuk, tak je změřím přes diagnostiku a když budou ok, tak je nechám.
Případně to poznám na emisích v srpnu.
Je taková otázka, v sprnu 2016 když jsem to dotáhl tak jsem měl hodnotu lambdy 0.998, což jestli četl a zjišťoval správně je ok? Ideální hodnota je 1?
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Zde platí, že pokud něco funguje, nehrabu se v tom zbytečně. Nebo ti snad jde o dosažení té ideální hodnoty?
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Ne, to určitě ne.
Šlo mi o to, že na konci února jsem měl dvě sporadické chyby, jak přední tak zadní lambdy. Za týden na dálnici mi pak rožnula kontrolka motoru, zadní lambda - dosažena regulační mez. Můžu mazat hned přes display. takže jsem smazal a od té doby ok. Jelikož už to není nové a ta za katem má interval pro výměnu 160 tisíc km (k tomu se už blížím), tak jsem právě zvažoval výměnu obou, když už budu měnit oba tlumiče.
Readiness code mám ok.
Šlo mi o to, že na konci února jsem měl dvě sporadické chyby, jak přední tak zadní lambdy. Za týden na dálnici mi pak rožnula kontrolka motoru, zadní lambda - dosažena regulační mez. Můžu mazat hned přes display. takže jsem smazal a od té doby ok. Jelikož už to není nové a ta za katem má interval pro výměnu 160 tisíc km (k tomu se už blížím), tak jsem právě zvažoval výměnu obou, když už budu měnit oba tlumiče.
Readiness code mám ok.
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Pokud chceš mermomocí nové lambdy, tak se poohlédni po Denso.
- BigBang
- Příspěvky: 1862
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Nač se hrabat do něčeho co funguje? Lambda 0,998 je hezká hodnota, v mezích. Stejně to je nějaká „průměrná“ hodnota, poněvadž třícestný kat pracuje v pulzačním režimu. Jednak protože by jinak nedokázal redukovat noxy a oxidovat uhlovodíky a co. Úzkopásmová lambda sonda taky jinak pracovat neumí.
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
O tu hodnotu nejde. Šlo mi, že to začlo házet chyby... Denso tady doporučujete svíčky, tam já dávám předepsané NGK. U těch lambd mi mechoš říkal, určitě ne Čínu, ale nejlépe origo výrobce, což je v tomhle případě Bosch, on s tím špatné zkušenosti nemá, Co měnil tak s Boschem u OI problémy posléze nezaznamenal, naopak s druhovýrobou a zejména čínou jo. Já bych taky spíš bral Bosch, ale nejdřív se změří a když budou ok, nechají se.
V čem je to Denso tak "zázračné?"
To, že je Jerry doporučíš, od téhle značky, jsem čekal. Jen trošku dřív.
PS: Co jsem zběžně koukl, tak akorát Bosch, FAE, Pierburg a Vemo. U zadní lambdy jestě Topran a nějaké noname značky. Denso akorát nějaká univerzál (podle čísla zadní lambdy) a tomu bych se vyhnul u jakéhokoliv výrobce.
Ještě katalog Denso jsem prověřil, tak skutečně jenom zadní dvě možnosti, z toho jedna univerzál...
V čem je to Denso tak "zázračné?"
To, že je Jerry doporučíš, od téhle značky, jsem čekal. Jen trošku dřív.
PS: Co jsem zběžně koukl, tak akorát Bosch, FAE, Pierburg a Vemo. U zadní lambdy jestě Topran a nějaké noname značky. Denso akorát nějaká univerzál (podle čísla zadní lambdy) a tomu bych se vyhnul u jakéhokoliv výrobce.
Ještě katalog Denso jsem prověřil, tak skutečně jenom zadní dvě možnosti, z toho jedna univerzál...
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Zcela určitě se nehrab v diagnostice těsně před TK a emisemi.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
To vím Lengy neboj, a taky vím, jak si vytvořit readiness aby to bylo v cajku
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Nevrtej se v tom.
Sluzebni jebka 1.8t nikdy nedostala nic extra a ME STK prochází.
Alma no problém. A to je 2/3 fuku vc katu a Lsondy, původní.
Sluzebni jebka 1.8t nikdy nedostala nic extra a ME STK prochází.
Alma no problém. A to je 2/3 fuku vc katu a Lsondy, původní.
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Teď jsem na vážkách, zda ti jde především o originálnost stavu, nebo naopak o optimalizaci. Ovšem ani v prvním případě to nějak nechápu, zejména když vím, že sis nechal přestavět převodovku. Můžeš to nějak vysvětlit?PavelRS píše:...Denso tady doporučujete svíčky, tam já dávám předepsané NGK...
Naposledy upravil(a) Jerry3 dne stř kvě 09, 2018 8:51, celkem upraveno 1 x.
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
(Namísto upravit jsem zvolil citovat a vznikl z toho tenhle paskvil... )
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Co se týče svíček, ty NGK fungují a jsou kvalitní. Lidi co mají 1.8T tak s nimi neměli problém. Tudíž jsem neměl potřebu dávat jinou značku, když tohle funguje. Co se týče ostatních dílů, zjistím si origo dodavatele a toho kupuju posléze přes nějaký prověřený eshop. Případně zamířím do Škodovky, kde mám slevu.
A převodovka u té jsem se už zmiňoval. Mně tam ta šestka chyběla, teď tam je a já si ji nemůžu, zejména na dálnici, vynachválit. To je komfortní úprava, která jde v případě potřeby dát zpět do origo, staré díly mám. Co se týče výměny dílů, viz. výše.
PS: ty tlumičce výfuku jsem koupil origo. Navíc ten koncák s chromovanou koncovkou ani není origo, co tam mám. V rámci ušetření koupil Němec nějaký tlumič a koncovku na něj navařil. Origo pro RS stojí jinak 7000 Kč, já ho sehnal lehce pod 5 tisíc. To se nedalo nekoupit a tenhle si vezme zase jiný majitel OI RS.
A převodovka u té jsem se už zmiňoval. Mně tam ta šestka chyběla, teď tam je a já si ji nemůžu, zejména na dálnici, vynachválit. To je komfortní úprava, která jde v případě potřeby dát zpět do origo, staré díly mám. Co se týče výměny dílů, viz. výše.
PS: ty tlumičce výfuku jsem koupil origo. Navíc ten koncák s chromovanou koncovkou ani není origo, co tam mám. V rámci ušetření koupil Němec nějaký tlumič a koncovku na něj navařil. Origo pro RS stojí jinak 7000 Kč, já ho sehnal lehce pod 5 tisíc. To se nedalo nekoupit a tenhle si vezme zase jiný majitel OI RS.
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324