Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Moderátor: Colommbo
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Taky jsem obeslal asi 20 eshopu
jinak ta rezerva je původně ježděný disk. Kdyby Vás to zajímalo, tak v roce 2004 na OI RS z výroby. Continental ContiSport 2 205/50 R17 89W.
jinak ta rezerva je původně ježděný disk. Kdyby Vás to zajímalo, tak v roce 2004 na OI RS z výroby. Continental ContiSport 2 205/50 R17 89W.
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Tak už taky v RSu přimazávám Vervu 100 s Wynn's, tak jsem zvědavý jestli si něčeho všimnu alespoň v rámci placebo efektu.
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Já si ničeho nevšiml,ale pro ten dobrý pocit,proč ne. Nicméně jsem koukl do laufu a tam je tma jak ve sklepě,tak nevím jestli nedělám něco špatně,ale prdím na to.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Pavle, Vifuju leta, nikdy nic poznat nebylo. Delam to asi vic pro dobry pocit muj, nez Almy a předchozí Corolly. Nicméně, kdyz jsem vyndaval NGK, byly bez naznaku usazenin v celem prostoru a vsechny lehce cihlove barvy.
Davam pomer cca 500-750. Almu vsak jezdim na 98-99 oct. Musim, ma vyssi kompres nez z tovarny a iridi skvele funguji.
Fiata co mi pribyl doma, taky Vifuju stejnym pomerem a tam to poznat je. Zvukove. A naftu beru dle potreby u kterekoliv "znackove" pumpy.
Obecne nejradsi mam EU od Cepra nebo Benzinu. Naftu i benzin.
U Almy, dokud byl jen obyc upraveny zadni tlumic, vystupni trubka rezata z venku i zevnit stejne. Ani na vomak usazeniny. U soucasneho ladaku Ulter, neni poznat nic.
Davam pomer cca 500-750. Almu vsak jezdim na 98-99 oct. Musim, ma vyssi kompres nez z tovarny a iridi skvele funguji.
Fiata co mi pribyl doma, taky Vifuju stejnym pomerem a tam to poznat je. Zvukove. A naftu beru dle potreby u kterekoliv "znackove" pumpy.
Obecne nejradsi mam EU od Cepra nebo Benzinu. Naftu i benzin.
U Almy, dokud byl jen obyc upraveny zadni tlumic, vystupni trubka rezata z venku i zevnit stejne. Ani na vomak usazeniny. U soucasneho ladaku Ulter, neni poznat nic.
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Přiznám se, že aditiva běžně nepoužívám, možná však spíše proto, že obvykle netankuji v ČR. Ale do Space Wagonu 2,4 GDI jsem byl občas nucen použít čistič vstřiků, neboť motor po studeném startu "koktal". Po aplikaci stačilo ujet pár km a kýžený efekt se vždy dostavil, přičemž nějakou dobu vydržel.
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Vzpomeneš si ještě, Jardo, o jaký že to zázrak se tehdy jednalo...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Teď jsem si všiml, že jsem to dal omylem k VIFu místo do topicu o aditivech, ale to je fuk.
Díky za postřehy, já si taky myslím, že to asi moc poznat nebude. Když to zlepší alespoň tu mazivost. Bude to fajn.
Od koupě tam leju vždy buď Vervu 100 a vyjimečně MaxxMotion 100.
Jerry: Když jsem dělal dekarbo s BG, tak tam byla i plechovka na čištění palivového systému. BG 244k se to jmenuje, mám pocit. Nevím zda pomohlo, ale lidem, kteří to použili, alespoň psali, že jim to pomohlo s lambdami i katem. Asi to tam taky ještě dám v blízké době.
Mně v březnu na dálnici zasvítila kontrolka motoru, lambda za katem - dosažena regulační mez. Smazal jsem to a od té doby nic. Tak jsem to aditivum začal dávat i díky tomu, jak píše Pedro, asi pro dobrý pocit hlavně, ale nestojí to tolik, tak mi to neva. Dal jsem to i do sekačky s Vervou 100
Lambdám se jinak u mě blíží interval, kdy by se měly měnit, tak je asi pro klid duše před TK v srpnu nechám vyměnit.
Pedro: Jinak leju ty "sto-oktany" taky i díky předepsanému 98 oktanovému benzinu. Na víčku je teda i 95, ale dopřeju tomu, co to má mít.
Díky za postřehy, já si taky myslím, že to asi moc poznat nebude. Když to zlepší alespoň tu mazivost. Bude to fajn.
Od koupě tam leju vždy buď Vervu 100 a vyjimečně MaxxMotion 100.
Jerry: Když jsem dělal dekarbo s BG, tak tam byla i plechovka na čištění palivového systému. BG 244k se to jmenuje, mám pocit. Nevím zda pomohlo, ale lidem, kteří to použili, alespoň psali, že jim to pomohlo s lambdami i katem. Asi to tam taky ještě dám v blízké době.
Mně v březnu na dálnici zasvítila kontrolka motoru, lambda za katem - dosažena regulační mez. Smazal jsem to a od té doby nic. Tak jsem to aditivum začal dávat i díky tomu, jak píše Pedro, asi pro dobrý pocit hlavně, ale nestojí to tolik, tak mi to neva. Dal jsem to i do sekačky s Vervou 100
Lambdám se jinak u mě blíží interval, kdy by se měly měnit, tak je asi pro klid duše před TK v srpnu nechám vyměnit.
Pedro: Jinak leju ty "sto-oktany" taky i díky předepsanému 98 oktanovému benzinu. Na víčku je teda i 95, ale dopřeju tomu, co to má mít.
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Lambdy preventivně neměnit!
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Používal jsem výrobky různých značek a všechny v zásadě plnily deklarovaný účel.Colommbo píše:Vzpomeneš si ještě, Jardo, o jaký že to zázrak se tehdy jednalo...?
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
A důvod?Jerry3 píše:Lambdy preventivně neměnit!
Dám tam originál, čili Bosch.
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Bosch = shit. A pokud to uděláš, budeš brzy nucen vyměnit katalyzátor.
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
V tom případě shit dobrý, když to vydrželo 14 let od Bosch???. Tohle slyším prvně, že by odešel kat díky výměně lamba sond...
Takže mám počkat až odejdou lambda sondy, pak je vyměnit a rovnou s nima teda katalyzátor?!
Takže mám počkat až odejdou lambda sondy, pak je vyměnit a rovnou s nima teda katalyzátor?!
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Nechal bych to do TK,když budou sondy vykazovat nějaké anomálie,tak tě šupem vyčutnou.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Komu není rady...
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Špatná lambda může kat oddělat díky příliš bohaté směsy na kterou to jede, když nefunguje správně, takže vyměnit lambdu a rovnou se připravit i na výměnu katu, podle toho co píšeš, Jerry. Takže vlastně kat odejte tak jako tak... Tak je to jedno vlastně, ne?
Budu měnit přední a zadní tlumič, takže lambdy vyměním taky.
Můj mechanik opravuje auta víc jak 20 let, já jsem u něj neměl problém a on nemá problém s tím, že mu dodám své díly. Já mu věřím.
Budu měnit přední a zadní tlumič, takže lambdy vyměním taky.
Můj mechanik opravuje auta víc jak 20 let, já jsem u něj neměl problém a on nemá problém s tím, že mu dodám své díly. Já mu věřím.
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324