Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Moderátor: Colommbo
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Jestli myslíš sado maso brzdám, tak to jsem dnes udělal, stabilizace blikala v každé zatáčce, ABS při každém brzdění, a že jich bylo. A nic... Tomuhle způsobu moc nevěřím.
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Když ty děláš všechno napůl. Na silnici to nepomůže. Sníh, led teď není, takže tráva. Ověřené praxí. Ale dělej jak myslíš. Taky napůl.
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Když přes jedno kolo budeš odsávat , tak vycucneš vše i nádobku. Minimální chod brzdového válce - volný bez tlaku je ten, kdy nádoba doplňuje okruh (2-3mm)pak je trocha chodu - odskok na paknách mezi kotouči a pak to jde na tvrdo.Jestli je gumový, je tam vzduch.Ve tvém případě se dostal vzduch do ABS.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
N22: Víš když já o tvé radě četl už jinde. Někomu pomohla, ale někomu ne.
A 600 Kč autorizáku jsem ochoten ještě obětovat.
A 600 Kč autorizáku jsem ochoten ještě obětovat.
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
pavelRS: Nemusi ubyvat brzdovka,kdyz je spatny hlavni valec.Muze propoustet uvnitr mezi "komorami" okruhy.
Citim ze se zacina priostrovat..Chtelo by to vyradit cely ABS modul od okruhu propojenim valce naprimo na okruhy a zjistilo by se,kde je problem,jestli ve valci nebo samotnem modulu ABS.
Citim ze se zacina priostrovat..Chtelo by to vyradit cely ABS modul od okruhu propojenim valce naprimo na okruhy a zjistilo by se,kde je problem,jestli ve valci nebo samotnem modulu ABS.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Kdysi jsem právě kvůli tomu repasoval HBV na Fordu Orion: gumičky se daly pořídit u "střeva" byla ve válci zajištěna jen velkou ségrovkou. Jenže pak už to nějak nešlo, neboť opravné sady již nebyly k mání a většina výrobců přešla na "nerozebíratelné" provedení HBV (tedy rozebrat jde, ale jen jednou...).
A jestli je problém v samotné "kostce" ABS, nebude to laciná oprava.
A jestli je problém v samotné "kostce" ABS, nebude to laciná oprava.
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
jerry3: Na oktavce jdou vymenit jen gumicky,ale neni to na dlouho ta oprava.V samotnem valci (hlinik) se vydrou drahy ze starych gumicek a to pak rozcupuje i ty nove.Ze zkusenosti menim cele valce.
Prvne je treba zjistit co je spatne,tim postupem jak jsem psal vyse,aby to nebylo.."Vymenili jsme vam brzdovy valec za 2000 kc,ale bohuzel tim to nebylo,tak zkusime jeste modul ABS za X tisic kc."
Vlastne ted me napadlo jak odzkouset samotny valec.Odpojit trubky,resp.vedou od nej do modulu abs pancerovane hadice,misto trubek odvzdusnovaky,nadobku zalit,valec odvzdusnit a zkusit zda se bude pedal propadat,ci ne.
Prvne je treba zjistit co je spatne,tim postupem jak jsem psal vyse,aby to nebylo.."Vymenili jsme vam brzdovy valec za 2000 kc,ale bohuzel tim to nebylo,tak zkusime jeste modul ABS za X tisic kc."
Vlastne ted me napadlo jak odzkouset samotny valec.Odpojit trubky,resp.vedou od nej do modulu abs pancerovane hadice,misto trubek odvzdusnovaky,nadobku zalit,valec odvzdusnit a zkusit zda se bude pedal propadat,ci ne.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Bydlím "na vesnici" luk mám kolem bydliště nepočítaně. Zkusím tedy dát těm brzdám sadomaso. I když tomu tedy moc nevěřím. Zkusím ještě dneska.
Pak prubnu autorizák s výměnou kapaliny.
Dotaz na výfuk: zjistil jsem, že původní majitel měnil koncový díl výfuku. Ovšem tak, že koupil díl na.obyč Octu a koncovku RSovou na ní s původními trubkami navařil hned za tlumič.
Může to mít vliv na výkon, případně spotřebu?
Pak prubnu autorizák s výměnou kapaliny.
Dotaz na výfuk: zjistil jsem, že původní majitel měnil koncový díl výfuku. Ovšem tak, že koupil díl na.obyč Octu a koncovku RSovou na ní s původními trubkami navařil hned za tlumič.
Může to mít vliv na výkon, případně spotřebu?
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Ptám se, protože na brzdě se naměřilo o 8 koní méně. Ale to bych spíš přisuzoval neorigo váze vzduchu.
Tohodle jsem si všiml jak se teďka dělali brzdy, ten tlumič mi přišel nějaký divný...
Tohodle jsem si všiml jak se teďka dělali brzdy, ten tlumič mi přišel nějaký divný...
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
N22: Tak jsem více jak půl hodiny na louce blbnul s autem podle rady. Brzdil, zatáčel při brždění, rozjížděl se a brzdil.. atd... ABS a ESP pracovaly neustále.
Subjektivní dojem je takový, že pedál klade teď větší odpor, zabírá dříve a s větším odporem, zdá se mi to, že by to mohlo být jako před sundáním třmenu. Brzdí to dobře. Tyhle dojmy se týkají jízdy.
Když stojím na místě, tak ten pedál jde stále až dolů a má menší odpor než při jízdě. Někde jsem vyčetl info, že u vozidel vybavených ESP je toho normální, no moc se mi to mu věřit nechce.
Zkrátka když stojím, tak je ten chod o mnoho lehčí. To je normální?
Otázka pak ještě další. Když se tedy touto nakládačkou odvzdušní ABS, kam ten vzduch unikne? Pokud je můj problém pouze zavzdušněním, tak vzduch v té soustavě stejně zůstane, ne? I když ne v ABS. Nebo se snad dostane úplně ven?
Zítra zkusím kamarádovo RS a o víkendu ještě jednoho. Abych měl porovnání.
I přesto, že při jízdě z toho mám už dobrý pocit, tak do toho autorizáku bych stejně radši zajel...
Subjektivní dojem je takový, že pedál klade teď větší odpor, zabírá dříve a s větším odporem, zdá se mi to, že by to mohlo být jako před sundáním třmenu. Brzdí to dobře. Tyhle dojmy se týkají jízdy.
Když stojím na místě, tak ten pedál jde stále až dolů a má menší odpor než při jízdě. Někde jsem vyčetl info, že u vozidel vybavených ESP je toho normální, no moc se mi to mu věřit nechce.
Zkrátka když stojím, tak je ten chod o mnoho lehčí. To je normální?
Otázka pak ještě další. Když se tedy touto nakládačkou odvzdušní ABS, kam ten vzduch unikne? Pokud je můj problém pouze zavzdušněním, tak vzduch v té soustavě stejně zůstane, ne? I když ne v ABS. Nebo se snad dostane úplně ven?
Zítra zkusím kamarádovo RS a o víkendu ještě jednoho. Abych měl porovnání.
I přesto, že při jízdě z toho mám už dobrý pocit, tak do toho autorizáku bych stejně radši zajel...
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Tak u motorky se po výměně kapaliny dělá to že se přes noc přitáhne páčka brzdy a eventuelní vzduch "vybublá". Ale u aut ? No třeba N22 vysvětlí jak to tou pokrývkou krku myslel....PavelRS píše:....Když se tedy touto nakládačkou odvzdušní ABS, kam ten vzduch unikne?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
U všech to taky nefunguje. Krásnej přiklad R1150GS,kde jsou elektrohydraulický brzdy - posilovač s abs. Nebo i jiný BMW,které to mají spojené i s kontrolou trakce.
Jakmile je vzduch v kostce,tak se musí kostka odvzdušnit,protože okruh od páčky do kostky je jeden a pak další z kostky k brzdiči. Ale na klasických brzdách to převážně funguje jak psal Pitris
Jakmile je vzduch v kostce,tak se musí kostka odvzdušnit,protože okruh od páčky do kostky je jeden a pak další z kostky k brzdiči. Ale na klasických brzdách to převážně funguje jak psal Pitris
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
PavelRS: No a ted po tom mordu na louce hned na zvedak a poradne to odvzdusnit,at z kazdeho kola odpustis min 2 dcl kapaliny..Tak šup,šup..neotalet.
Pokud to bude delat stale a nebude se pedal propadat s vypnutym motorem,tak je to ok,resp.vlastnost brzd s ESP.
Pokud to bude delat stale a nebude se pedal propadat s vypnutym motorem,tak je to ok,resp.vlastnost brzd s ESP.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Oktávka I RS 1.8T - pneu, chip, brzdy, 6-ti kvalt
Tak mi to nedalo a jel jsem to ještě teď projet.
Na místě to zašlápnu až na podlahu a bez velkého odporu. Při jízdě lepší, ale dnes mi přijde, že je to stejné jako před RS rally na louce. Prostě ten pedál je měkčí než byl...
Zítra zajedu do autorizáku se rovnou objednat na výměnu brzdový kapaliny.
Jinak s vypnutým motorem se pedál nepropadá a jak "vyšlapu posilovač" tak už jde zmáčknout velmi ztěžka, ale dolů rozhodně ne.
Na místě to zašlápnu až na podlahu a bez velkého odporu. Při jízdě lepší, ale dnes mi přijde, že je to stejné jako před RS rally na louce. Prostě ten pedál je měkčí než byl...
Zítra zajedu do autorizáku se rovnou objednat na výměnu brzdový kapaliny.
Jinak s vypnutým motorem se pedál nepropadá a jak "vyšlapu posilovač" tak už jde zmáčknout velmi ztěžka, ale dolů rozhodně ne.
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324