Octavia 1.9 TDI PD (bez DPF) motor BXE
Moderátor: Colommbo
Re: Octavia 1.9 TDI PD (bez DPF) motor BXE
Hlásím se taky k rebelům, palivovej bych při tankování dobré nafty neměl měnit vůbec Vzduchový měním s olejem, palivovej co třetí výměna a kabinovej dokonce dvakrát za rok. Doufám že mě neprásknete Turbo nepíská, v autě se to nemlží a nesmrdí
Re: Octavia 1.9 TDI PD (bez DPF) motor BXE
Ty jeden rebele! Ve VAGu nebudou mít co žrát
Re: Octavia 1.9 TDI PD (bez DPF) motor BXE
Ty brďo Aby se nám z toho tady Itall neosypal Taková přehnaná péče....šulda píše:....Vzduchový měním s olejem, palivovej co třetí výměna a kabinovej dokonce dvakrát za rok....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Octavia 1.9 TDI PD (bez DPF) motor BXE
vzduchový, olejový, kabinový
samo nový olej
každých 15tkm
ale u zde uvedeného motoru je to stejně jedno
doporučuji kod motoru zadat na dieselpower foru
samo nový olej
každých 15tkm
ale u zde uvedeného motoru je to stejně jedno
doporučuji kod motoru zadat na dieselpower foru
Re: Octavia 1.9 TDI PD (bez DPF) motor BXE
Tak to mám po výměně vždy k lepšímu. Znatelné zklidnění chodu motoru.e-panolin.cz píše:Nebo se projevil fenomén, který nastává po každé výměně oleje v motoru - to jede jinak, to nedělalo, to má jinou spotřebu, to je olejem, to jste pokazili / v servisu / atd.
bylo
je
je
Re: Octavia 1.9 TDI PD (bez DPF) motor BXE
Ty můžeš, já takové prase nejsem. Viděl si filtr po 60000?Itall píše:Nemění se zde airfiltr po 60000 km?
bylo
je
je
Re: Octavia 1.9 TDI PD (bez DPF) motor BXE
Bavlněné a podobné tuning filtry u tohoto motoru nemají co dělat. Mají jinou propustnot vzduchu a totálně to rozhodí váhu.Návštěvník píše:Papíráky, na rozdíl od filtrů z netkané textilie a olejované bavlny, mají několik nepříjemných vlastností: jednou z nich je to, že po dosažení určitého stupně zanešení začnou nečistoty masivně propouštět, případě se na určitém místě protrhnou. I proto je dobré dát přednost netkané textilii, pokud je k mání.
bylo
je
je
Re: Octavia 1.9 TDI PD (bez DPF) motor BXE
V tom případě je někde chyba, ve filtru ale asi ne. Uplatnit Itallův recept: pro sichr měnit až v úplně nejdelším termínu, který si výrobce troufnul zapsal do "chytré" knihy. Majitel nic nerozhodí a ještě ušetří!ka-spel píše:... totálně to rozhodí váhu.
Re: Octavia 1.9 TDI PD (bez DPF) motor BXE
Teď zase trochu vážně: filtrboxy dieselových škodovek nejsou dostatečně bytelné, aby dokázaly čelit mechanickému namáhání vlivem průtoku vzduchu za situace, kdy už filtr nemá dostatečnou propustnost. Pak se začnou dynamicky deformovat natolik, že pod zatížením propouštějí vzduch mimo filtr, bez čištění. Jaký vliv to má při dopadu třeba jen zrníčka písku rychlostí přes 200 km/h na roztočenou vrtulku rotoru turba, to ať si každý představí sám.
Re: Octavia 1.9 TDI PD (bez DPF) motor BXE
Já jsem tedy nic takového nikdy nepozoroval. Naopak. Naprosto jednoznačně to lépe akcelerovalo. Chod motoru beze změn, úspora nula (ale to bylo možná tím, že jsem si dost často užíval tu akceleraci). Jednalo se o motory oba TDi PD 74 kW a 77 kW a filtry zn. Green (ten jsem dal časem pryč, protože špatně seděl v airboxu - netěsnil) a potom K+N. Rozdíl byl také znát při hodně vysokých rychlostech (samozřejmě, že na dálnicích našeho západního souseda ). A když jsem ty filtry čistil, než se usušily, tak jsem i několik dní jezdil opět na "papíráky", ale žádné rozdíly, řekl bych.ka-spel píše: Bavlněné a podobné tuning filtry u tohoto motoru nemají co dělat. Mají jinou propustnot vzduchu a totálně to rozhodí váhu.
Re: Octavia 1.9 TDI PD (bez DPF) motor BXE
Co jsem to proboha zase napsal za blbost Myšleno tak, že jsem nepozoroval žádné "rozhození" váhy vzduchu, pouze to hůře akcelerovalo a z toho důvodu, jediné, co bylo "rozhozené", jsem byl jáNOP píše:...tak jsem i několik dní jezdil opět na "papíráky", ale žádné rozdíly, řekl bych.
Re: Octavia 1.9 TDI PD (bez DPF) motor BXE
A ty? Já samozřejmě ano, když ho měním po 60000 km. Viděli ho také všichni, kdož byli na srazu v Dobřichovicích, rovněž svíčku po 60000 km. Neslyšel jsem tam názor, že je filtr nadměrně zanesený, dokonce ani od modeláře. Spíše někdo nevěřil, že má těch 60000 km. Ale měl je a byl tak, jak vyndán z auta. Bez čištění a úprav. Možná, že ho ještě někde v krabici mám, kdybys ho třeba, ze studijních důvodů, chtěl vidět .ka-spel píše:Ty můžeš, já takové prase nejsem. Viděl si filtr po 60000?Itall píše:Nemění se zde airfiltr po 60000 km?
Re: Octavia 1.9 TDI PD (bez DPF) motor BXE
Pitris: Netvrdím, že se starám o to, kdo si po mě auto koupí a jakou s ním bude mít zkušenost. Na druhé straně, i kdybych si chtěl auto nechat jakkoliv dlouho, měním airfiltr v intervalu dle návodu výrobce. Prostě proto, že si myslím, že mu to nijak neškodí. A nikdo mi ani náznakem nedokázal opak. Ani filtr po 60000 km, který jsi ostatně viděl.
Interval 90000 km už mě zaráží, třeba bych po 90000 km také uznal, že tohle už dělat nebudu. Ale takový filtr po 90000 km jsem nikdy neviděl. A také by musel být z mého auta, abych věděl, v jakých podmínkách se jezdí.
Interval 90000 km už mě zaráží, třeba bych po 90000 km také uznal, že tohle už dělat nebudu. Ale takový filtr po 90000 km jsem nikdy neviděl. A také by musel být z mého auta, abych věděl, v jakých podmínkách se jezdí.
Re: Octavia 1.9 TDI PD (bez DPF) motor BXE
Např. interval výměny svíček u Splashe je 105000 km. Sice jsem překvapen, ale vůbec to neznamená, že je nastaven špatně.
To si pište, že ho dodržím .
To si pište, že ho dodržím .