Ochrana auto laku
Moderátor: Colommbo
Re: Ochrana auto laku
Tak to si pockam jak se diskuse rozvine,Jaroslave Pytliku..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Ochrana auto laku
Hele, NOVONe, mně je naprosto jasné, že tě nezměrně se.u. Mně ale pro změnu se.e ta nezměrná nekompetentnost tzv. fachmanů, kteří o své profesi vědí žalostně málo. A zrovna ty, jako automechanik, byť třeba ne zrovna karosář či autolakýrník, bys sám měl dobře vědět, že např. z hlediska odolnosti lakované plochy proti korozi je tloušťka samotného "laku" (opět záměrně v uvozovkách) snad až to úplně poslední, co o ní (o té odolnosti) rozhoduje.
Re: Ochrana auto laku
Víš jaký je mezi vámi rozdíl ? On už "hraje vyšší level". Ty ničemu nerozumíš ale furt se v tom vrtáš (jak máš v podpisu), Jarda protože se v tom vrtal, tak už ví....NOVON píše:Tak to si pockam jak se diskuse rozvine,Jaroslave Pytliku..
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ochrana auto laku
Ja si necham poradit, preto tu pisem.
Len mi nieje jasne naco sa meria hrubka nateru pred renovaciou , ak sa pri renovacii laku neposkodi lak.
Len mi nieje jasne naco sa meria hrubka nateru pred renovaciou , ak sa pri renovacii laku neposkodi lak.
Re: Ochrana auto laku
Ale ty rady tu již přece zazněly. A za nejhodnotnější osobně považuji tuto:
lefort píše:Pokud budeš včas opravovat poškození laku, pak auto reznout nezačne. Koroze začíná většinou nejčastěji ve spojích a přechodech panelů, kam se folie stejně dát nedá. Radši si dej každý rok 100 eur na stranu a za 2-3 roky si nech auto detailerem rozleštit
Re: Ochrana auto laku
Meri se proto, aby se pri rozlestovani vedelo, kolik je bezpecne "sebrat" a tedy i jakou kombinaci pasty a kotouce pouzit, vyber ovlivnuje napr. i tvrdost kryciho laku (obecne D auta tvrdy, JAP mekky) atd.ezop píše:Len mi nieje jasne naco sa meria hrubka nateru pred renovaciou , ak sa pri renovacii laku neposkodi lak.
To znamena, ze pri kazdem lesteni se celkova tloustka laku o neco snizi. Osobne bych do folie nikdy nesel, mozna jen pokud bych treba mel novy Lexus LFA, Carreru GT a podobne
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Ochrana auto laku
Na to se neda jednoznacne odpovedet. Mozna trikrat, mozna osmkrat, desetkrat...Zalezi na hloubce poskozeni a setrnosti provedene prace.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Ochrana auto laku
Lak je ochranna vrstva na farbe. Starne farba rychlejsie ak je lak tensi? Respektive strane aj lak rychlejsie?
Re: Ochrana auto laku
Velmi dolezite pri lakovani je aky tlak ma lakovacia pistol. Pomaly kazda automobilka pouziva rozne striekacie hlavy na robotoch. Napr. stare dvojkove Punta mali problem s vrchnym lakom ktory sa supal po celej kasni.
Hrubka tiez hra rolu. Zeny vacsinou hovoria cim hrubsi tym lepsi
Hrubka tiez hra rolu. Zeny vacsinou hovoria cim hrubsi tym lepsi
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Ochrana auto laku
Jestli ne-má lak na autě o pár tisícin milimetru víc nebo míň je důležité asi tolik jako jestli si vezmeš červený nebo černý trenky, protože pokud se už rez pod ten lak dostane, tak těch několik tisícin milimetru bude trvat tak týden než se "dokouše".
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ochrana auto laku
Ono záleží jak, kdo a čím tu renovaci dělá. Jde totiž hlavně o odstranění zoxidované vrstvy....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ochrana auto laku
No a pak ještě existuje něco, čemu se říká autokosmetika. A kdybys měl metalízu, nemusel bys nic z toho, o čem je tady řeč, vůbec řešit.
- BigBang
- Příspěvky: 1861
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ochrana auto laku
a jakej je rozdíl v pastelovym a metalicky laku, když říkáš, že kdyby měl metlu, nemusel by nic takovýho řešit????
stejně dlouho, protože když s tím budeš jezdit na kartáče, tak to bude jednoezop píše:Ako dlho vydrzi renovacia laku ak to porovnam s novym nastrekom?
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40