Nová verze Valvoline Durablend 10w40
Moderátor: Colommbo
Re: Nová verze Valvoline Durablend 10w40
PAO ma vysoce nadprumernou, Estery potom extremni cistici funkci !!
Re: Nová verze Valvoline Durablend 10w40
Jipocar píše:PAO ma vysoce nadprumernou, Estery potom extremni cistici funkci !!
to bol sarkazmus.? alebo ako.?
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Elf Sporti TXI 10W40
V SAE 10w40 - bych řekl, že - budou oleje API SL k sehnání (a kéž by fakt byly) ještě dlouho,adosM píše:....Jenže s tímto EKo trendem se bojím, že za rok nekoupím ani SL...( Teda v olejích 10w40 ) U motorsport olejů 5w50,10w60 budou snad na emise srát pořád....
a u motorsport olejů bude snad taky dána ještě "pár" let přednost kvalitě mazání před emisemi....SNAD
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Nová verze Valvoline Durablend 10w40
Základový olej bude mít určitý vliv, ale mělo by to být hlavně o složení aditivačního balíku....bjukemen píše:ked sme pri cist. vlast. oleja, tak ma zaujima ci aj samotny typ zakladoveho oleja ma vplyv na cistiacu schopnost , alebo je to vylucne v rukach aditiv pouzitych v oleji
http://www.oleje.cz/clanek/Vlastnosti-m ... isperzanty
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
-
- Příspěvky: 674
- Registrován: ned úno 01, 2009 8:57
Re: Elf Sporti TXI 10W40
Yacco VX 500 10W40Pitris píše:Když budeš měnit po 7-8 tkm, tak je to asi jedno.....adosM píše:....Yacco má viskos. index 157 a sunoco 150. U yacca nevím akorát T.B.N. Bude to celkem jedno že?
TBN :10.0; HTHS :4.0
Re: Elf Sporti TXI 10W40
dik za info vyzera to slusne na dnesnu dobualfi166silver píše: Yacco VX 500 10W40
TBN :10.0; HTHS :4.0
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Elf Sporti TXI 10W40
Ve spojení s API SL ->alfi166silver píše:Yacco VX 500 10W40....TBN :10.0; HTHS :4.0
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Elf Sporti TXI 10W40
Jé děkuji moc. To jsou náhodou dobré parametry. Vis index 157, TBN 10, HTHS 4.0...Api SL. A solidní cenovka. Za 6 dní mě dojde výplata, tak hned naletím na značkovéoleje.cz a objednávám olej na Jaro až podzim.alfi166silver píše:Yacco VX 500 10W40Pitris píše:Když budeš měnit po 7-8 tkm, tak je to asi jedno.....adosM píše:....Yacco má viskos. index 157 a sunoco 150. U yacca nevím akorát T.B.N. Bude to celkem jedno že?
TBN :10.0; HTHS :4.0
Re: Nová verze Valvoline Durablend 10w40
Zdravím,
do svého BMW e36 328i r.v. 1995 jsem posledních skoro 6 let, co auto vlastním, dával právě Durablend 10W40, auto ježděno pouze v létě, za těch cca 8000km za sezonu jsem doléval vždy jen 2-3 deci tak, aby byla hladina pořád v 3/4 rozpětí min-max. Dnes jsem koupil 7l na letošek a teď koukám na lahev, že oproti stávající API SL je tam SM, což mě v kontextu zdejších příspěvků znervóznělo.
Nalít, nebo ne? Případně, co jiného místo Valvolinu? Nezávisle na téhle situaci jsem přemýšlel o vyzkoušení chválených Millersů, konkrétně http://www.millersoils.cz/ee-semi-synthetic-10w40?c=64, ale říkal jsem si, proč měnit značku, když se stávající není problém. Změna API však situaci mění a Millers má pořád SL. Co vy na to? Jinak o cenu mi nějak zvlášť nejde, jestli dám za náplň o pět set korun víc nebo míň je v poměru k nákladům na provoz aut zanedbatelný...
Díky
do svého BMW e36 328i r.v. 1995 jsem posledních skoro 6 let, co auto vlastním, dával právě Durablend 10W40, auto ježděno pouze v létě, za těch cca 8000km za sezonu jsem doléval vždy jen 2-3 deci tak, aby byla hladina pořád v 3/4 rozpětí min-max. Dnes jsem koupil 7l na letošek a teď koukám na lahev, že oproti stávající API SL je tam SM, což mě v kontextu zdejších příspěvků znervóznělo.
Nalít, nebo ne? Případně, co jiného místo Valvolinu? Nezávisle na téhle situaci jsem přemýšlel o vyzkoušení chválených Millersů, konkrétně http://www.millersoils.cz/ee-semi-synthetic-10w40?c=64, ale říkal jsem si, proč měnit značku, když se stávající není problém. Změna API však situaci mění a Millers má pořád SL. Co vy na to? Jinak o cenu mi nějak zvlášť nejde, jestli dám za náplň o pět set korun víc nebo míň je v poměru k nákladům na provoz aut zanedbatelný...
Díky
Re: Nová verze Valvoline Durablend 10w40
Ja by som zbytocne na tvojom mieste nestresoval,kludne tam dal ten Valvoline a ked tak o rok vybral iny s API SL. Nic sa nestane neboj. Dolezite je ze olej menis pravidelne a to je pre motor to najpodstatnejsie
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Nová verze Valvoline Durablend 10w40
to rejdy: Když si s DuraBlendem spokojen a měníš ho po 8tkm, ničehož nic se neboj a klidně ho použij. Obzvlášt když ho máš už koupený - API SM by se event. mohlo negativně projevit až ke konci intervalu, ale určitě ne po 8tkm, kdy ho měníš Ty Kvůli emisím v něm totiž chybí část aditiv odpovědných za ochranu motoru, ale právě až ke konci intervalu -> aditiv na kilometrovou výdrž.... Jinak Valvoline
A ten Millers EE klidně vyzkoušej příští rok - je to taky hodně kvalitní olej; a "obohacený" nanosložkou.
A ten Millers EE klidně vyzkoušej příští rok - je to taky hodně kvalitní olej; a "obohacený" nanosložkou.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Nová verze Valvoline Durablend 10w40
Pitris, prosím ťa uveď aj zdroj tejto informácie. Ďakujem.Pitris píše:API SM by se event. mohlo negativně projevit až ke konci intervalu, ale určitě ne po 8tkm, kdy ho měníš Ty Kvůli emisím v něm totiž chybí část aditiv odpovědných za ochranu motoru, ale právě až ke konci intervalu -> aditiv na kilometrovou výdrž.
Re: Nová verze Valvoline Durablend 10w40
e1H píše: Pitris, prosím ťa uveď aj zdroj tejto informácie. Ďakujem.
uz sa to riesilo x krat ohladom aditiv u vyssich API
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Nová verze Valvoline Durablend 10w40
to e1H: Vždyť se podívej na zavedení té které výkonostní úrovně, které jsou poplatné době schválení:
API SL - zavedena v roce 2001 / obdoba ACEA Ax/Bx
API SM - zavedena 30. listopadu 2004 / obdoba ACEA Cx
API SN - zavedena v říjnu 2010 / obdoba ACEA Cx-10
Byť je to hlavně americká norma, je to obdoba evropské ACEA. Ale to už tu bylo » hledej šmudlo
API SL - zavedena v roce 2001 / obdoba ACEA Ax/Bx
API SM - zavedena 30. listopadu 2004 / obdoba ACEA Cx
API SN - zavedena v říjnu 2010 / obdoba ACEA Cx-10
Byť je to hlavně americká norma, je to obdoba evropské ACEA. Ale to už tu bylo » hledej šmudlo
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Nová verze Valvoline Durablend 10w40
To, že API normy sa zlepšujú v čase rovnako ako s vyvíjajú tie od ACEA vôbec nepotvrdzuje to, čo bolo vyššie napísané. Je to iba teória ako tá, že všetky oleje na M sú najlepšie, a čím viac sa blížim k začiatku alebo koncu abecedy, tým horšie sú. Aj keď by sa to na dosť veľa príkladoch dalo potvrdiť, stále to nie je pravda.
Takže ešte raz, prosím nejaký relevantný zdroj, a nie teórie. Zatiaľ som totiž žiaden relevantný zdroj nevidel, ktorý by vyššie uvedené tvrdenie potvrdzoval, len sa to tu dookola omieľa na fóre, ako zaseknutá gramofónová platňa.
Takže ešte raz, prosím nejaký relevantný zdroj, a nie teórie. Zatiaľ som totiž žiaden relevantný zdroj nevidel, ktorý by vyššie uvedené tvrdenie potvrdzoval, len sa to tu dookola omieľa na fóre, ako zaseknutá gramofónová platňa.