Nissan Maxima 3.0 V6

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

xpalo

Příspěvek od xpalo »

tak veru s tou tutelou... v mx-5 som dlhodobo riesil problem s radenim dvojky, hlavne za studena sla ztuha, obcas "cez zuby"... vyskusal som niekolko olejov, znaciek aj viskozit, vzdy pozadovanej normy a nakoniec zabrala prave ta tutela...(spomenul som si na nu v suvislosti s "modelarom"...aj ked na inych forach a pod inym nickom :)) uz tam nikdy nic ine nenalejem
Moja

Příspěvek od Moja »

Tak je to správné,tak to má být! :wink:
Dan1

Příspěvek od Dan1 »

Ukecali jste mě...
Dan1

Příspěvek od Dan1 »

Ještě bych měl jeden dotaz na rozdíl mezi Tutelou Matryx a Technyx. Nevím totiž, zda mám převodovku hypoidní či nikoliv. Ten Technyx zde v e-shopu uvádějí pro hypoidní soukolí, tak jestli by nebyl v mém případě vhodnější Matryx pro nehypoidní převodovky. Děkuji.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Když Tutela, tak za mě Technyx.....a nemusíš řešit (ne)hypoidnost.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Dan1

Re: Nissan Maxima 3.0 V6

Příspěvek od Dan1 »

Přátelé, po všech zde obdržených dobrých radách bych měl trochu kacířský dotaz: vzhledem k velmi(!) nízkému nájezdu na mojí Maximce v posledním roce (využívám manželky služební vozidlo) koketuji s myšlenkou neměnit olej po jednom roce, který vychází obligátně na jaro, ale ponechat ho tam buď do konce léta, nebo dokonce do příštího jara :oops:. Od výměny mám najeto necelých 1000km za velmi lehkých podmínek (málo startů a delší jízdy, malé zatížení). Ne že bych chtěl za každou cenu ušetřit, jen mi přijde taková výměna hodně neekonomická. Dávám Total Quartz 9000, nyní už bohužel v SM. Vzhledem k předpokládané životnosti vozu stran celkové koroze jsem toho názoru, že prostě na motor neumře i přes dvouletý interval výměny oleje. Nechci vyvolat flame, jen mě zájímá váš názor. Snad mě nebudete kamenovat. Dokonce bych měl chuť (navzdory svým myšlenkovým pochodům) navštívit váš "olejsraz".
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Nissan Maxima 3.0 V6

Příspěvek od skodovkar »

Na srazu budeš vítán si myslím. Je to na tobě...
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9850
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Nissan Maxima 3.0 V6

Příspěvek od Colommbo »

Dan1: I tvým myšlenkovým pochodům navzdory klidně interval prodluž, agregát to ani nepozná, bo je to MOTOR... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Návštěvník

Re: Nissan Maxima 3.0 V6

Příspěvek od Návštěvník »

Dane, prodej tu Maximu škodovkářovi, obchod si můžete domluvit na srazu. :D
e1H

Re: Nissan Maxima 3.0 V6

Příspěvek od e1H »

Bude to s tým olejom v pohode, ale keď jazdíš tak málo, tak aspoň raz za 2 týždne motor naštartuj a raz za mesiac sa s tým autom prejdi.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Nissan Maxima 3.0 V6

Příspěvek od Pedro »

e1H-
S 1.casti bych nesouhlasil,zustane vsude vc.fuku spousta m.j.,kondensatu,musel by motor na volnobeh bezet sakra dlouho,coz neni uplne ideal.
S 2.casti souhlas.
Sice to nedelam,Alma nekdy nejede i 2-3 mesice,ale urcite lepsi nez problafat na volnobeh.
e1H

Re: Nissan Maxima 3.0 V6

Příspěvek od e1H »

Čo sa týka toho kondenzátu, máš pravdu, ale pri aute ktoré iba stojí to je viacmenej jedno. Išlo mi hlavne o to, aby sa aspoň z času na čas ten motor a olej v ňom pretočil.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Nissan Maxima 3.0 V6

Příspěvek od Pedro »

Chapu.
Ale myslim ze kdyz uz,tak projet par km,at se hejbe vsechno,loziska,prasatka,cepy,pouzit rucku...
Dan1

Re: Nissan Maxima 3.0 V6

Příspěvek od Dan1 »

V podstatě to tak dělám, projedu jí tak 20km nejdýl jednou za měsíc, už kvůli brzdám, jsou jak liška. Hlavně mi šlo o vlastnosti oleje (např. kyselost), když se všude uvádí měnit po ujetých km nebo po 1 roce. Těch cca. 700Kč za výměnu i s filtrem mě nerozbije. O prodeji jsem taky uvažoval, ale vzhledem k částce kterou bych reálně obdržel si jí radši nechám. Kdyby časem zmizela možnost služebního auta a já si měl koupit nějakou uskákanou, tvrdou, podtočenou oturbenou past (a to i fungl novou!), to snad radši pořádný auto, i když sem tam nějakej flíček rzi atd. Děkuju za rady, olej nechám o "něco" déle.
Návštěvník

Re: Nissan Maxima 3.0 V6

Příspěvek od Návštěvník »

Před Vánocemi jsem byl dotazován, jak "uložit" auto s turbodieselovým motorem na několik let. Když jsem majiteli oznámil, že cokoli jiného, než větší výlet minimálně jednou za 3-4 týdny ho bude stát v lepším případě mnoho desítek tisíc Kč na znovuzprovoznění, v horším zcela nepoužitelné auto, sice nebyl rád, ale dokázal si to zařídit. Jedním z pravidel je udržovat nádrž paliva plnou až po okraj a aditivovat, aditivovat (atd. atd.).

Úplně nejhorší je pak to, co tu již bylo zmíněno: chodit ho občas startovat.
Odpovědět