Nissan Maxima 3.0 V6

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

modelář

Příspěvek od modelář »

Já znám jenom 5l balení.
craken

Příspěvek od craken »

no ja zase len 4 L balenie... nasiel som 5 L balenie na e-shope za dobru cenu a ci nejde o olej z pochybnych zdrojov
modelář

Příspěvek od modelář »

To nedokážu posoudit. Já nakupuji oleje prakticky výhradně ve Francii, tzv. do foroty, a tam se 4l balení téměř nevyskytují. Zrovna minulý týden jsem se ale díval na ceny olejů v Rakousku a málem mi vypadly oči: až 42 EUR za litr! Za to mám láhev noblesního šampaňského anebo méně noblesního, ale na pokoji... :P
craken

Příspěvek od craken »

aha... takto maju zrejme nejaky zdroj zo zapadu.. teda aspon dufam :? ale 42 € za liter je pekny brutal
Naposledy upravil(a) craken dne pon dub 26, 2010 6:59, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27405
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

modelář píše:Já znám jenom 5l balení.
craken píše:no ja zase len 4 L balenie.....
Existují obě "verze".
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Dobrý den, s volbou motorového oleje Total do Maximy (viz. výše) jsem spokojen. Chtěl bych vyměnit olej v převodovce. V manuálu je uvedeno GL-4 75W/90. Jaký olej byste mi doporučili? Auto má na tachu cca. 160tkm, s řazením problémy zatím nejsou. Nechci primárně ušetřit, abych pak olej vypouštěl a dával jiný. U nás v Táboře jedna firma prodává (mimo jiné) stáčené oleje Fuchs Titan. Existuje lepší volba ve srovnatelné ceně? Děkuji za odpovědi.
Dan1
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27405
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Co se týče kvality olejů Fuchs, netřeba se jich obávat. Spíš bych možná měl obavu z oleje stáčeného, ale určitě záleží na prodejci. Norma oleje GL-4 (příp. GL-4+) je to podstatné.
A olejů s touto (těmito) API normami a SAE 75w90 je více, mimo toho Fuchs-u :wink: třeba:
Mogul http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1020
Valvoline http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=136
nebo např. Agip Rotra LSX, Castrol Syntrans Transaxle, Millers Oils TRX, Motul Motylgear, Paramo Gyrol Syn, Total Transmission Syn Fe, Valvoline SynPower Gear Oil TDL.
Pokud bys nevzal ten Fuchs, tak já osobně - kdybych volil olej s dobrou cenou a kvalitou - bych se zřejmě rozhodoval mezi Motul-em, Mogul-em a Valvoline-m DuraBlend.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Dan1

Příspěvek od Dan1 »

Nejsympatyčtější je mi ten Valvoline, Motul mám nějak pořád spojenej s motorkama a Mogul se mi zdá zbytečně drahej. A zatím nevím, kolik ho budu vlastně potřebovat, aby mi ho zbytečně moc nezbylo. Je bezpodmínečně nutné dodržet SAE 75W/90?
bjukemen
Příspěvky: 4868
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvek od bjukemen »

..ano malo by sa dodoržat to co je primarne uvedene v manualu ale aj modelář mal skusenost s mierne odlisnym olejom tutela a fungoval dokonca vyborne
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Moja

Příspěvek od Moja »

Já bych použil Tutelu Car Technyx.Japonaký a i ostaní převodofky s ní fungují perfektně. :wink:
Dan1

Příspěvek od Dan1 »

Jak něco smrdí Itálií, tak k tomu pojímám jaksi nedůvěru (kromě potravin). I když ta Tutela asi špatná nebude, jenom mi do japonce moc nesedí. Ale kdoví co nakonec koupím.
bjukemen
Příspěvky: 4868
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvek od bjukemen »

Dan1 píše:Jak něco smrdí Itálií, tak k tomu pojímám jaksi nedůvěru (kromě potravin). I když ta Tutela asi špatná nebude, jenom mi do japonce moc nesedí. Ale kdoví co nakonec koupím.

..bohužial vačšina talianskych aut ma japonsku prevodovku a Tutela v nich maka dobre,posluchni Moja (hmm neviem ako je to spravne )
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27405
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Dan1 píše:Nejsympatyčtější je mi ten Valvoline, Motul mám nějak pořád spojenej s motorkama a Mogul se mi zdá zbytečně drahej. A zatím nevím, kolik ho budu vlastně potřebovat, aby mi ho zbytečně moc nezbylo. Je bezpodmínečně nutné dodržet SAE 75W/90?
Ta cena je zhruba stejná, a já bych asi zvolil nejspíš právě ten Motul. Kdo umí oleje pro motorky, umí i oleje pro auta. A Motul umí.....Co se týče viskozity 75w90, pro převodovku šestiválcového třílitru je vhodná. Ta 75w85 (Tutela je O.K.) by se taky dala použít, ale hlavně při kratších jízdách bez velkého zatížení.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Dan1

Příspěvek od Dan1 »

Dobrá dobrá, dám na vaše rady. Co se týče zatížení, tak tam mám velké rezervy, při jízdě podle předpisů v podstatě nemusím jít přes 2.500 ot/min. až se bojím o EGR ventil (spotřeba dle BC 7,3l/100km :lol: ) Nejdelší jízda v kuse vyjma dovolený je tak 100km, zátěž 2 lidi + pes a prkotiny.
Moja

Příspěvek od Moja »

No třeba Alfa GTA 3,2 je taky šestivál a Tutela 75W-85 v převodovce funguje A1.U Misubishi je převodovka zatížená podstatně méně co se týče výkonu i točivého momentu.A Selénia též dělá kvalitní motooleje. :lol:
Odpovědět