Nissan Almera Tino 1.8/85kw/2006
Moderátor: Colommbo
Re: Nissan Almera Tino 1.8/85kw/2006
Ano da sa povedat ze samotna vymena je najdolezitejsia z celeho procesu
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Nissan Almera Tino 1.8/85kw/2006
a to je japonsky motor alebo francuzsky? Lebo s japonskymi mam uz nejake skusenosti ale 1.8 s takym malym objemom oleja... nespominam si. Aj 1.0 yaris s 3 valcami ma cez 3 litre oleja.
Re: Nissan Almera Tino 1.8/85kw/2006
Příspěvek byl smazán.
Pokud chcete rozumně diskutovat o autech a motorech koncernu VW, neztrácejte tady čas, a navštivte příslušné diskusní fórum dané značky.
SKODAHOME.cz, VWCLUB CZECH REPUBLIC, VWCLUB SLOVAKIA, ŠKODA-FORUM, Seat-Club Czech Rep., SEAT Club Slovakia, Audi Club International Slovensko, audiklub.cz
Pokud chcete rozumně diskutovat o autech a motorech koncernu VW, neztrácejte tady čas, a navštivte příslušné diskusní fórum dané značky.
SKODAHOME.cz, VWCLUB CZECH REPUBLIC, VWCLUB SLOVAKIA, ŠKODA-FORUM, Seat-Club Czech Rep., SEAT Club Slovakia, Audi Club International Slovensko, audiklub.cz
Naposledy upravil(a) e1H dne pon bře 27, 2017 1:36, celkem upraveno 1 x.
Re: Nissan Almera Tino 1.8/85kw/2006
Och ja milujem reči "nissan od kedy sa spojil s renaultom"... benzíny sú aj boli japonské a aj niektoré diesel sú japonské. 350Z má motor od renaultu? a GRT to má akú variantu u renaulta? a note?
Veľkosť olejovej náplne je zrejme nie jediná vec ktorá rozhoduje o kvalite mazania motora... SR20DE má 3.7l a bohate stačí...
Čítal som rozhovor s nejakým manažérom nissanu - už pár rokov dozadu a dotkli sa tam práve obdobia konca storočia - a ten pán povedal áno - almera,primera fajn autá ale PREDAJE fajn neboli, čo z toho že vymyslíte a vyrobíte skvelé auto keď predaje nazarobia ani na vývoj?
Veľkosť olejovej náplne je zrejme nie jediná vec ktorá rozhoduje o kvalite mazania motora... SR20DE má 3.7l a bohate stačí...
Čítal som rozhovor s nejakým manažérom nissanu - už pár rokov dozadu a dotkli sa tam práve obdobia konca storočia - a ten pán povedal áno - almera,primera fajn autá ale PREDAJE fajn neboli, čo z toho že vymyslíte a vyrobíte skvelé auto keď predaje nazarobia ani na vývoj?
Re: Nissan Almera Tino 1.8/85kw/2006
- no a sranda je že tie autá jazdia dodnes, dostávajú od mladíkov riadne zabrať, za svet nechcú nič iné ako 10W40, nabehané stovkytisíc km...e1H píše:Inak aj ja pozerám, že niektoré tie japonské autá majú často menej ako 3 litre oleja a pritom aj o polovicu väčší objem ako moja turbokosačka (mení sa 3,9 litra). Ten olej potom musí dostávať poriadne zabrať ak sa nechá v motore počas 15-20 tisíc km.
čím to je, čím to je...
Re: Nissan Almera Tino 1.8/85kw/2006
Příspěvek byl smazán.
Pokud chcete rozumně diskutovat o autech a motorech koncernu VW, neztrácejte tady čas, a navštivte příslušné diskusní fórum dané značky.
SKODAHOME.cz, VWCLUB CZECH REPUBLIC, VWCLUB SLOVAKIA, ŠKODA-FORUM, Seat-Club Czech Rep., SEAT Club Slovakia, Audi Club International Slovensko, audiklub.cz
Pokud chcete rozumně diskutovat o autech a motorech koncernu VW, neztrácejte tady čas, a navštivte příslušné diskusní fórum dané značky.
SKODAHOME.cz, VWCLUB CZECH REPUBLIC, VWCLUB SLOVAKIA, ŠKODA-FORUM, Seat-Club Czech Rep., SEAT Club Slovakia, Audi Club International Slovensko, audiklub.cz
Naposledy upravil(a) e1H dne pon bře 27, 2017 1:36, celkem upraveno 1 x.
Re: Nissan Almera Tino 1.8/85kw/2006
Renault měl vždy zajímavá auta, ale vznikem Thalie dost zdegradoval. To je auto, které český trh povýšil na rodinnou limuzínu, která odveze vše, od kradeného cementu, po famílii do Chorvatska. Fluence nebudu ani komentovat. Je to škoda, ta značka mívala co nabídnout. Vzpomínám si, že když vznikla první Laguna, tak reklamu na ní doprovázel slogan "My auta nenazýváme čísly, ale jmény". S láskou však vzpomínám na ta "neosobní" čísla 30, 20, 19, 17, 16, 14, 8, 5....
Nemůžu si pomoci, ale na Nissan se od té doby také dívám jinak. Měl jsem dva a to spojení jsem prostě nezkousl. Kapitola se pro mne uzavřela s koncem první Almery. Chápu, že to asi má své obchodní výhody, ale je to přitažlivé asi jako násilně spatlaná "jednotná" Evropa.
Nemůžu si pomoci, ale na Nissan se od té doby také dívám jinak. Měl jsem dva a to spojení jsem prostě nezkousl. Kapitola se pro mne uzavřela s koncem první Almery. Chápu, že to asi má své obchodní výhody, ale je to přitažlivé asi jako násilně spatlaná "jednotná" Evropa.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Nissan Almera Tino 1.8/85kw/2006
Příspěvek byl smazán.
Pokud chcete rozumně diskutovat o autech a motorech koncernu VW, neztrácejte tady čas, a navštivte příslušné diskusní fórum dané značky.
SKODAHOME.cz, VWCLUB CZECH REPUBLIC, VWCLUB SLOVAKIA, ŠKODA-FORUM, Seat-Club Czech Rep., SEAT Club Slovakia, Audi Club International Slovensko, audiklub.cz
Pokud chcete rozumně diskutovat o autech a motorech koncernu VW, neztrácejte tady čas, a navštivte příslušné diskusní fórum dané značky.
SKODAHOME.cz, VWCLUB CZECH REPUBLIC, VWCLUB SLOVAKIA, ŠKODA-FORUM, Seat-Club Czech Rep., SEAT Club Slovakia, Audi Club International Slovensko, audiklub.cz
Naposledy upravil(a) e1H dne pon bře 27, 2017 1:36, celkem upraveno 1 x.
Re: Nissan Almera Tino 1.8/85kw/2006
Mne sa to tiez zda malo. Taketo mnozstvo max. 10tis a von bez debate1H píše:Inak aj ja pozerám, že niektoré tie japonské autá majú často menej ako 3 litre oleja a pritom aj o polovicu väčší objem ako moja turbokosačka (mení sa 3,9 litra). Ten olej potom musí dostávať poriadne zabrať ak sa nechá v motore počas 15-20 tisíc km.
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Nissan Almera Tino 1.8/85kw/2006
Vysli na trh z lacnym auto o ktore bol zaujem hlavne u tych ktorim nesedela znacka Skoda. Dizajn tychto sedanov (Thalia,Fabia) je taky aky je ale poznam par ludi co sa s nimi jemne pohrali (elektrony,folie) a vyzeraju trochu k svetue1H píše:Jednoducho určitej generácii hrabalo (treba sa pozrieť, že kto na týchto autách jazdí) a napriek tomu, že malý sedan nemá takmer žiadne výhody, ľudia ho chceli.
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Nissan Almera Tino 1.8/85kw/2006
Thalii bych nechal Thalií. Strašně mě ale dorazilo, když jsem na ulici míjel klasickou Thalii se vším všudy, ale se znaky Nissanu. Mohl jsem si krk vykroutit, abych zjistil označení na kufru, ale auto zmizelo. Rozhodně to nebylo žádné "domanico delanico", všechno působilo originálním dojmem. Je to pár let a od té doby jsem to již neviděl.
Modelem Tiida to ovšem Nissan dojebal k dokonalosti.
Modelem Tiida to ovšem Nissan dojebal k dokonalosti.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Nissan Almera Tino 1.8/85kw/2006
Je pravda,že topí velmi rychle. Snad jen VAZ 03 by s s tim mohl mohl trochu rovnat.
Oleje naleju 3 lahve a je to přesně na horní rysku. To i za těch mejch pár tkm vypustim. Hladina se nehne vůbec.
Zajímalo by mě jestli třeba za 5-10tkm by něco zmizelo.
Podle výstupní trubky fuku asi né ...
Corolla měla taky necelé 3L,neskutečně tenký chladič vody a taky topila i po 20 letech hned.
Oleje naleju 3 lahve a je to přesně na horní rysku. To i za těch mejch pár tkm vypustim. Hladina se nehne vůbec.
Zajímalo by mě jestli třeba za 5-10tkm by něco zmizelo.
Podle výstupní trubky fuku asi né ...
Corolla měla taky necelé 3L,neskutečně tenký chladič vody a taky topila i po 20 letech hned.
Re: Nissan Almera Tino 1.8/85kw/2006
Ano, je tomu přesně tak. Japonci totiž umění mnohem lépe než Evropané nastavit tepelnou bilanci všech součástí motoru, což si vyžaduje zejména přesnou regulaci teplot.e1H píše:... Možno aj chladiacej kvapaliny majú menej, a tým pádom máme vysvetlenie na to, že prečo kúria japonské autá v priemere rýchlejšie, ako tie európske. Ale iba teoretizujem...
Re: Nissan Almera Tino 1.8/85kw/2006
Koničiva.
Nemůžu se zbavit dojmu,že Japončíci jsou u Tebe tak nějak výše.
Čím to asi bude.
To se tady asi celkově líbit nebude
Ale pár člověků se přidá,myslim že jsou určitě 4.
Nemůžu se zbavit dojmu,že Japončíci jsou u Tebe tak nějak výše.
Čím to asi bude.
To se tady asi celkově líbit nebude
Ale pár člověků se přidá,myslim že jsou určitě 4.
Re: Nissan Almera Tino 1.8/85kw/2006
Přidám se já a co se Almery týče, tak já jsem měnil po deseti a v jednom ojedinělém případě po patnácti a na rysce nikdy neubylo ani ťuk. To platí i o předchozím Sunny. Oba motory měly v papírech 3,2 l.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40