nesaje,pokial sa bavíme o PUR pene v spreji,správne by sa polyuretánová pena mala označovat PUR. PU je taktiež polyuretán ale tvrdý-dodáva sa v tyčiach alebo doskách. Bitumén alebo asfalt taktiež,nesaju vodu. Oba materialy ale uzavru vlhkost už obsiahnutu na povrchu a znemožnia vyschnutiu materialu. Taktiež ,ked sa medzi ne a plech dostane voda alebo vlhkost. Ked už korozia napadla plech do hlbky,nie je čo robit,bude sa šírit dalej. Jediný možný sposob zastavenia je odrezat napadnuté miesta a nahradit novým.Misojogi píše:toto urcite nieKup PU pěnu, laminát,
podporuje to hrdzu, lebo to saje vlkost
rvonake zlo je aj asfalt
Nerentabilné hrdzavejúce auto
Moderátor: Colommbo
Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto
zdravićko som tu zas
bol som na teste tlmičov,mám predok 77% 75%
Čo ma ale zarazilo, zadok ľavý 32% pravý 52% .-....tester EUSAMA
treba to meniť? asi taký rozdiel je už dosť markantný....
auto sa nejak nehúpe ani po "teste" zatlačením...tlmiče už raz menil pôvodný majiteľ..sú tam Monroe Reflex
chcel by som hlavne odpoveď od " Návśtevníka" asi vieme vśetci o koho sa jedná, ale aj ostatní sa vyjadrite....auto je stabilné , minule som skúšal aj brzdenie zo 100km/h...trošku som musel zkorigovať, ale inak aj v tiahlych zákrutách je OK. Na nerovnostiach v nízkych rýchlostiach sa otrasie zadok dosť...
bol som na teste tlmičov,mám predok 77% 75%
Čo ma ale zarazilo, zadok ľavý 32% pravý 52% .-....tester EUSAMA
treba to meniť? asi taký rozdiel je už dosť markantný....
auto sa nejak nehúpe ani po "teste" zatlačením...tlmiče už raz menil pôvodný majiteľ..sú tam Monroe Reflex
chcel by som hlavne odpoveď od " Návśtevníka" asi vieme vśetci o koho sa jedná, ale aj ostatní sa vyjadrite....auto je stabilné , minule som skúšal aj brzdenie zo 100km/h...trošku som musel zkorigovať, ale inak aj v tiahlych zákrutách je OK. Na nerovnostiach v nízkych rýchlostiach sa otrasie zadok dosť...
Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto
Zkus tlumiče zn. Kayaba. Po výměně zadních tlumičů (a nemusejí to být zrovna kayaby) to auto z hlediska jízdních vlastností nepoznáš! O směrové stabilitě vozu totiž rozhoduje právě zadní náprava, přičemž vlastnosti tlumičů jsou pro její funkci naprosto klíčové.
- Colommbo
- Příspěvky: 9852
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto
Není to jen o rozdílu zadních hodnot, ale obě jsou už hodně nízké... A Monroe už nejsou, co bývávaly, zato KYB jsou gut!
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto
Díky chlapi
Ešte by ma zaujímalo kedy by ste menili pružiny, čo viem tak bežne sa nemenia....
Ešte by ma zaujímalo kedy by ste menili pružiny, čo viem tak bežne sa nemenia....
Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto
Aftermarketové tlumiče seženeš běžně a za přijatelnou cenu, pružiny stěží. Takže tam nech ty původní, samozřejmě pokud nejsou popraskané.
Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto
A ked chceš top tak Koni,ale su to výhradne športové alebo racing tlmiče,zvačša spolu s pružinami.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto
neviem ako velmi sa vedia opotrebovat pruziny pri beznom zatazeni si nemyslim ze nejak velmi trpia...skor by som spolu s tlmicmi zvazil vymenu ulozenia tlmicov. mal som tu cest zazit vytrhnuty tlmic z ulozenia - prave vzadu , zial, a nie je to nic prijemne. A samozrejme dorazy - to je asi samozrejme.
Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto
Pružiny sa časom unavia a auto má po dlhšej dobe stvetlú výšku o pár mm, až cm nižšiu. S vyšším zaťažením pruženie skôr "mäkne".
Ale vplyv tlmičov je výrazne vyšší.
Ale vplyv tlmičov je výrazne vyšší.
Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto
Samozrejme ak to budem meniť tak uloženie, dorazy a manžety..lebo tie mám vzadu potrhané....
Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto
Inak nakoniec som sa rozhodol že zimu pojazdím ..a na rok v lete to bude pravdepodobne Honda Accord 6g. Videl som minule jednu u nás v Slovenskom raji na parkovisku...poliak, LPG, cez 300tkm a zadné lemy, prahy , podbehy vzadu aj vpredu bez hrdze..
Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto
Z vlastní zkušenosti vím, že Hondy z konce devadesátých let trpí trošku více na korozi lemů zadních blatníků, ale když se majitel aspoň trochu staral tak není problém. Naopak motory vydrží hodně, jen je nutné hlídat olej. Nepotřebují žádný extrasupernonplusultra VWMBGMPSA - stačí API SJ (a doporučím ACEA A3), ale měnit ho po 10-ti tkm a při krátkých jízdách i toto zkrátit. A odvděčí se zážitkem.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto
a teraz ake ?Zkus tlumiče zn. Kayaba.
Premium, alebo ExcelG ?
pripadne ine ?
a este oficialkny dovozca ich predava za 33 euro pre Matiza zatialco predajca z Cieh ich ponuka za 18 Euro
troska dost velky rozdiel
znamena ze ide o falosne kusy alebo chybaju doplnkove veci (maticky ulozenie) alebo cim je to ?
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
- Colommbo
- Příspěvky: 9852
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto
ExcelG zcela postačuje, měl jsem je na Omču loni z Elitu v akci za cca 1000Kč/kus a byly zcela kompletní...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto
pridavam sa do hlasovania za Excel-G.
Ceny su specialna kapitola. Ked som zhanal ja bolo rozpätie od 4500 do 1800 korun za kus.
Nakoniec som kupoval od nejakej prazskej firmy Autopet ( zial zda sa ze uz neexistuje, ziadny odkaz nefunguje) za tych 1800 ( bolo to rok 2008 a islo o Toyotu Carinu).
Faktom ale je ze v cene bol iba tlmic. Dorazy a prachovky som musel priobjednat zvlast.
Ceny su specialna kapitola. Ked som zhanal ja bolo rozpätie od 4500 do 1800 korun za kus.
Nakoniec som kupoval od nejakej prazskej firmy Autopet ( zial zda sa ze uz neexistuje, ziadny odkaz nefunguje) za tych 1800 ( bolo to rok 2008 a islo o Toyotu Carinu).
Faktom ale je ze v cene bol iba tlmic. Dorazy a prachovky som musel priobjednat zvlast.