Nerentabilné hrdzavejúce auto
Moderátor: Colommbo
Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto
teda cakal som to horsie ( aspon co som videl u nas v okoli)
Tak ako Nissan mal chorobu korozie zadnych podbehov najma v spoji s nadkolim , tak mali aj Civici z tejto doby velmi podobnu diagnozu avsak len do rv.1999. Zial ani Accord nie je vynimka.
Nemyslim si vsak ze by oprava takychto "vrodenych" chyb bola az takym nezmyslom pokial je inak voz OK - priklad - kolega zakupil mazdu 626 s 2l motorom (sedan) s najazdenými 167tiskm ktorym sa da verit za 850€ a okrem spominamych zadnych lemov , ktore boly na padrt ide o velmi zachovaly kusok. Vymena lemov komplet vysla 200€. Teraz ma za 1050€ celkom kralovský kociar , ktory mu iste vydrzi par rokov.
Mimochodom Mazda 6 je na tom s koroziou naozaj velmi zle. Videl som "mladuchy" ( v porovnani napr. s mojim vozom) vo vazne velmi zlom stave - opät podbehy a zadne falce najviac postihnute.
Tak drzim palce pri spravnom rozhodnuti..
Ale auto s podvozkom ako mala P11 - no neviem kde zozenies.
Tak ako Nissan mal chorobu korozie zadnych podbehov najma v spoji s nadkolim , tak mali aj Civici z tejto doby velmi podobnu diagnozu avsak len do rv.1999. Zial ani Accord nie je vynimka.
Nemyslim si vsak ze by oprava takychto "vrodenych" chyb bola az takym nezmyslom pokial je inak voz OK - priklad - kolega zakupil mazdu 626 s 2l motorom (sedan) s najazdenými 167tiskm ktorym sa da verit za 850€ a okrem spominamych zadnych lemov , ktore boly na padrt ide o velmi zachovaly kusok. Vymena lemov komplet vysla 200€. Teraz ma za 1050€ celkom kralovský kociar , ktory mu iste vydrzi par rokov.
Mimochodom Mazda 6 je na tom s koroziou naozaj velmi zle. Videl som "mladuchy" ( v porovnani napr. s mojim vozom) vo vazne velmi zlom stave - opät podbehy a zadne falce najviac postihnute.
Tak drzim palce pri spravnom rozhodnuti..
Ale auto s podvozkom ako mala P11 - no neviem kde zozenies.
Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto
Za tým podvozkom mi bude najviac ľúto, niekedy mám pocit čím rýchlejšie idem tým podvozok lepšie pracuje( krásne sa to dá otestovať na diaľnici)....dnes konštruktéri nedokonalosť podvozku maskujú veľkými a šírokými kolesami, kdežto P10 primera jazdila na 14palc. diskoch a stačilo to na krásnu jazdu...
Keby to bola oktávka tak tam kastu zoženiem, Primer je strašne málo a vśetky jazdia...ťažko nájst primeru so zadretým motorom napr., už som vśak nad takouto možnosťou uvažoval...
Keby to bola oktávka tak tam kastu zoženiem, Primer je strašne málo a vśetky jazdia...ťažko nájst primeru so zadretým motorom napr., už som vśak nad takouto možnosťou uvažoval...
Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto
to vies, tieto motory maju este korene ( aj ked len vzdialene) v legendarnej Prince motors To tak lahko neodrovnas.
Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto
Co s Primerou Ti poradili kluci, co (event.) po Primeře já. Nechci aby to vypadalo že si přihřívám polívčičku, ale toho Accorda pokud jsou fotky "pravdivé", byl by to celkem kauf Neboj se.davidTJ píše:Rozmýšľal som nad Hondou Accord ako nástupca Primery, napr. take niečo , dúfam že link nevadí
http://honda-accord.autobazar.eu/18-vte ... 05621.html
Ako boli na tom s hrdzou hondy? Staré civicy som videl hrdzavé a dosť teda...ale Accordy sa podľa mna držia....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto
Pitris:
Accord sa mi páči , hlavne vnútro je na inej úrovni ako Primera, podvozok by mal byť trocha komfortnejší ....
Ktorý motor do Accorda 6g je najlepśí...Pitris nevieš náhodou?
Accord sa mi páči , hlavne vnútro je na inej úrovni ako Primera, podvozok by mal byť trocha komfortnejší ....
Ktorý motor do Accorda 6g je najlepśí...Pitris nevieš náhodou?
Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto
jarson: myslel som si
1.8 VTEC je riadne podštvorcovy, tam to bude asi fakt zaberať až vo vysokých otáčkach...
len Hatchback verzií je strašne málo, a aj keď nejaká je tak len 1.8 VTEC. Sedan je pre mňa nepoužiteľný..
1.8 VTEC je riadne podštvorcovy, tam to bude asi fakt zaberať až vo vysokých otáčkach...
len Hatchback verzií je strašne málo, a aj keď nejaká je tak len 1.8 VTEC. Sedan je pre mňa nepoužiteľný..
Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto
Dvoulitr je "klasika", byly i 2.3, ale u této generace byl TOP motor 2.2 156kW (a model Type-R)
Ta jednaosmička má ale výkon taky - solidních 100kw (a dobrý - aspoň u nás z hlediska povinného ručení - obsah 1850 ccm). Pak bylo i pár jednašestek, ale ty se tady ofiko nedodávaly, a na Accorda byly slabší.... Od obsahu 1.8 to jede slušně ale tyto motory mají rády vyšší otáčky a nahoře se umí docela rozparádit
Ta jednaosmička má ale výkon taky - solidních 100kw (a dobrý - aspoň u nás z hlediska povinného ručení - obsah 1850 ccm). Pak bylo i pár jednašestek, ale ty se tady ofiko nedodávaly, a na Accorda byly slabší.... Od obsahu 1.8 to jede slušně ale tyto motory mají rády vyšší otáčky a nahoře se umí docela rozparádit
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto
Moja skúsenosť je že staré auto - za ktoré považujem 15 rokov a viac - sa oplatí ak kúpim za 500-1000E, má na dva roky stk a za tie 2-4 roky nebudem musieť riešiť brzdy, výfuk, rozvody,pneumatiky, senzory.... a podstatný je nájazd - čím vyšší bez investícií tým lepší pomer cena/výkon....
teraz sú napr. na bazoši nejaké fakt zvonku pekné almery - niečo by určite spustili..., vozím sa 2-4 roky a dovidenia...
http://auto.bazos.sk/inzerat/39530291/N ... -14-4D.php
http://auto.bazos.sk/inzerat/39491657/N ... 000-km.php
Ten Accord 6gen. tiež OK ale musíte nájsť niečo zachovalé, nie vrak podobný tomu čoho sa zbavujete...
Ale to je na debaty, ja som kúpil 10 ročného taliana - Punto, kvôli automatu a vymenil som kopec vecí... pritom auto málo nabehané veľmi málo ale tie veci za 10 rokov dozreli.... dnes by som pri svojej potrebe kupoval max. 5 ročné auto, pokles ceny je na začiatku relat. najvyšší, potom akoby sa zastavil a nakoniec tie 10 ročné sú relat. drahé...
teraz sú napr. na bazoši nejaké fakt zvonku pekné almery - niečo by určite spustili..., vozím sa 2-4 roky a dovidenia...
http://auto.bazos.sk/inzerat/39530291/N ... -14-4D.php
http://auto.bazos.sk/inzerat/39491657/N ... 000-km.php
Ten Accord 6gen. tiež OK ale musíte nájsť niečo zachovalé, nie vrak podobný tomu čoho sa zbavujete...
Ale to je na debaty, ja som kúpil 10 ročného taliana - Punto, kvôli automatu a vymenil som kopec vecí... pritom auto málo nabehané veľmi málo ale tie veci za 10 rokov dozreli.... dnes by som pri svojej potrebe kupoval max. 5 ročné auto, pokles ceny je na začiatku relat. najvyšší, potom akoby sa zastavil a nakoniec tie 10 ročné sú relat. drahé...
Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto
O těch nad/podčtvercových motorech je to tady: http://www.oleje.cz/forum/nad-podctverc ... t5638.htmldavidTJ píše:1.8 VTEC je riadne podštvorcovy, tam to bude asi fakt zaberať až vo vysokých otáčkach....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto
trochu sme sa vzdialili teme o rentabilite.
Dnes som opät po case okusil sluzobne vysoko rentabilne a v ziadnom pripade nehrdzave vozidlo ( je to funglovka nema ani 10tis., sam som bol pre neho niekedy koncom februara v BA), opla Astra kombik diesel....
... no co povedat , opät som pochopil ze velmi rad budem nadalej pouzivat moje nerentabilne a uz obcas hrdzavejuce stare auto.
Darmo , asi som staromodny, nejako mi tieto auta co si robia vsetko po svojom ( este ze mi dovoli aspon krutit volantom ) nesmakuju.
A to nehovorim o cca. 300km jazde v Rapide , kde som po vystupeni vazne uvazoval ci nenavstivim ortopeda, alebo aspon ludoveho liecitela.
... co tym chcem povedat?
ona otazka rentability stoji aj tak, ze co si vlastne viem ( môzem) namiesto stareho auta kupit. Ak mam vymenit za nejaky low-cost - dakujem pekne. Ak za nieco v mozno este horsom stave len pekne nalestene a s "bonusom" drahych vychytavok a drahym srvisom...tiez dakujem. Teda su podla mna pripady ked je zdanlivo nerentabilne auto v sumare najlepsie opravit a jazdit v pohode dalej.Kym to bude unosne udrziavat.
Ale to som ja , kazdy rozmysla inak. U mna je max cena co som ochotny dat za auto nech je aj zo zlata 2000€, a kazde dojazdim do automobiloveho nebicka
Dnes som opät po case okusil sluzobne vysoko rentabilne a v ziadnom pripade nehrdzave vozidlo ( je to funglovka nema ani 10tis., sam som bol pre neho niekedy koncom februara v BA), opla Astra kombik diesel....
... no co povedat , opät som pochopil ze velmi rad budem nadalej pouzivat moje nerentabilne a uz obcas hrdzavejuce stare auto.
Darmo , asi som staromodny, nejako mi tieto auta co si robia vsetko po svojom ( este ze mi dovoli aspon krutit volantom ) nesmakuju.
A to nehovorim o cca. 300km jazde v Rapide , kde som po vystupeni vazne uvazoval ci nenavstivim ortopeda, alebo aspon ludoveho liecitela.
... co tym chcem povedat?
ona otazka rentability stoji aj tak, ze co si vlastne viem ( môzem) namiesto stareho auta kupit. Ak mam vymenit za nejaky low-cost - dakujem pekne. Ak za nieco v mozno este horsom stave len pekne nalestene a s "bonusom" drahych vychytavok a drahym srvisom...tiez dakujem. Teda su podla mna pripady ked je zdanlivo nerentabilne auto v sumare najlepsie opravit a jazdit v pohode dalej.Kym to bude unosne udrziavat.
Ale to som ja , kazdy rozmysla inak. U mna je max cena co som ochotny dat za auto nech je aj zo zlata 2000€, a kazde dojazdim do automobiloveho nebicka
Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto
vo svojom aute vies co tam mas
ked je cudzie auto tak nikdy nevies co je zac ...
ked je cudzie auto tak nikdy nevies co je zac ...
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto
Je až nepochopitelné, s čím vším dokáží lidé jezdit a ještě s tím být spokojeni. A teď vůbec nenarážím na starší rezavějící auto! Např. Primeru P11 GT 2,0 110 kW si navzdory prkennému odpružení umím představit - na rozdíl od "snu českého motoristy".
Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto
Kup PU pěnu, laminát, Tlumex a za chvíli máš výstavní kus. Už pár týdnů lítám ve favoritu a taky bych neměnil
Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto
toto urcite nieKup PU pěnu, laminát,
podporuje to hrdzu, lebo to saje vlkost
rvonake zlo je aj asfalt
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317