Nehody - pre výstrahu!
Moderátor: Colommbo
Re: Nehody - pre výstrahu!
To rozhodně!
Jinak ovšem shledávám překvapivě nízkou souvislost mezi řidičským uměním a ročním či celkovým nájezdem. Holt komu není shůry dáno...
Jinak ovšem shledávám překvapivě nízkou souvislost mezi řidičským uměním a ročním či celkovým nájezdem. Holt komu není shůry dáno...
Re: Nehody - pre výstrahu!
Moje prvni zena,poucena od prvniho manzela-ridice z pov,za 8let svazku,pobrala slusny zaklady,pak s druhym (16let-rovnez rid.z pov /ja/) dalsi info a stala se z ni mistrine volantu. Co je u stavajici firmy,cca asi 15 let,sla profesne hore a najzdi za tu dobu cca 5-7tkm mesicne. Kratasy i mnohasetky v kuse,maka ted v SK.
Jedina soferka,u ktery jsem usnul v aute. Jezdi ostre,vyhradne sluzebni DASy,ma jedno,ktery je jen ,,jeji,, ,muze ho pouzivat neomezene i soukrome,bez ohledu na palivo a servis.
Me a prvnimu manzelovi je za skolu vdecna,ac to z pocatku bylo s urazenosti a slzama.
Dela i takovy drobnosti,ze kdyz zaradi zpatecku,zapne varovky,zrychli sterace,kdyz miji nakladak,vi jak jezdit v desti,snehu,vi co je v zadku a sedacce zpetna vazba,suprove couva do rady na zrcatka..................,ale vzdy se chova,jako solidni manazerka.
Ale kdyz vidim 40kg s blondatymi vlasy,tlf v ruce v X6 ap...,
Jedina soferka,u ktery jsem usnul v aute. Jezdi ostre,vyhradne sluzebni DASy,ma jedno,ktery je jen ,,jeji,, ,muze ho pouzivat neomezene i soukrome,bez ohledu na palivo a servis.
Me a prvnimu manzelovi je za skolu vdecna,ac to z pocatku bylo s urazenosti a slzama.
Dela i takovy drobnosti,ze kdyz zaradi zpatecku,zapne varovky,zrychli sterace,kdyz miji nakladak,vi jak jezdit v desti,snehu,vi co je v zadku a sedacce zpetna vazba,suprove couva do rady na zrcatka..................,ale vzdy se chova,jako solidni manazerka.
Ale kdyz vidim 40kg s blondatymi vlasy,tlf v ruce v X6 ap...,
Re: Nehody - pre výstrahu!
Ano, jsou i opravdu Paní Řidičky Ale málo jich
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Nehody - pre výstrahu!
Já na sobě pozoruji, že když nařídím kolem 25 000 km/rok, tak mám libovolné auto víc v ruce, než když jsem jezdil pod 10 000 km. Teď jsem mezi 10 000 a 15 000 km/rok a je to o dost lepší, než když jsem pár let dělal jenom cca 8000 km/rok.Jerry3 píše:To rozhodně!
Jinak ovšem shledávám překvapivě nízkou souvislost mezi řidičským uměním a ročním či celkovým nájezdem. Holt komu není shůry dáno...
Re: Nehody - pre výstrahu!
Já jsem skutečně přesvědčen o tom, že praxe a cvik sice přinášejí zautomatizované reakce, nicméně nedostatek vloh od přírody nemohou vykompenzovat ani náhodou.
A schválně jsem to nevztáhl jen k řízení auta, poněvadž to platí obecně.
A schválně jsem to nevztáhl jen k řízení auta, poněvadž to platí obecně.
Re: Nehody - pre výstrahu!
Moja je nejlepší šofér, když nás veze z akce myslivců. Celých 13km musím se krotit, bo se mi nechce pěšky.Pitris píše:Ano, jsou i opravdu Paní Řidičky Ale málo jich
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Nehody - pre výstrahu!
Stál jsem dost dlouho jako první v supervyústění (co do šířky hrdla, kvality vozovky i vodorovného značení) na odbočení doleva na hlavní) a hned každá ze třech za sebou jedoucích řidiček odbocujicich z hlavního směru po mé pravici doleva mi málem urvala levý roh předního nárazníku. A měli byste vidět ten jejich zkrouceně závodnický posez za volantem, jak čelí odstředivému přetížení o hodnotě min. 1 gečka...v rychlosti max. 30 km/h na poloměru zatáčky dobrých 50 m. Většina žen za volant prostě nepatří!
Re: Nehody - pre výstrahu!
Od minulého úterka,kdy jsem manželce předal "cvičebnici",tak trávím večery na parkovišti u nejmenovaného supermarketu a trpím jako zvíře. No co,žádný učený z nebe nespadl,37 let absence za volantem se někde projevit musí a malé pokroky jsou již vidět,např. rozjezd se již nepodobá vlnobití a čas od času už i chápe,že když je při jízdě vpřed volant doleva,tak při couvání zůstane ve stejné poloze a netočí se s ním na druhou stranu.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Nehody - pre výstrahu!
Jedna moje kolegyně neřídila sice jen 25 let, na parkovišti při cvičení potrapila spojku tak, že smrděla, ovšem hned další pátek dokázala dostat auto ze třetího suterénu, kde je ten výjezd hodně komplikovaný, no a další víkend udělala na jeden zátah 1300 km. To mne jen vrací zpět ke vlohám: prostě ne každý "má nárok" být řidičem, stejně jako ne každý může být hudebním virtuozem, cvičení necvičení, praxe nepraxe.
Re: Nehody - pre výstrahu!
Když porovnám výkon z minulého úterý s tím posledním cvičením v úterý tento týden,tak u mě má za 1*.Jasně,že oči kůleny,ale rozjezdy plynulé a spojku nepálí.Pilujeme parkování,aby uměla jak popředu mezi auta(ta tam pochopitelně nejsou) i nacouvat, k podélnému parkování jsme se ještě nedostali.Jinak znám spoustu lidí,co najezdí hromady km ročně,ale zaparkovat auto je pro ně big problem,vidím to denně jak u nás na sídlišti,tak v parkovacích domech. Ještě bych dodal,že před těmi 37 lety seděla naposledy pouze v té autoškole,od té doby ani ťuk,takže jdeme v podstatě od nuly.
A nechválím ji proto,že je to má lepší polovička,řídím se heslem těžko na cvičišti,lehko na bojišti,ale jízdy v autoškole nechtěla,že prý radši se mnou,takže si nemá nač stěžovat.
A nechválím ji proto,že je to má lepší polovička,řídím se heslem těžko na cvičišti,lehko na bojišti,ale jízdy v autoškole nechtěla,že prý radši se mnou,takže si nemá nač stěžovat.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Nehody - pre výstrahu!
Za posledni rok jsem neodjel ani kilak. Hruzou nespim,jestli az bude potreba,to vubec zvladnu
Re: Nehody - pre výstrahu!
Jezdit nemusíš. Stačí, když dodržuješ intervaly pro výměnu olejePedro píše:Za posledni rok jsem neodjel ani kilak. Hruzou nespim,jestli az bude potreba,to vubec zvladnu
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Nehody - pre výstrahu!
Až bude potřeba tak Ty se vejdeš i s busem☺ do místa po automatické pračce. To se nezapomíná.Pedro píše:Za posledni rok jsem neodjel ani kilak. Hruzou nespim,jestli az bude potreba,to vubec zvladnu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Nehody - pre výstrahu!
Já zase upřímně nechápu tvou reakci. Na tohle fórum sem vlezl kvůli tomu abych se dozvěděl něco kolem olejů. Co sem chtěl, sem se dozvěděl. Auto potřebuju téměř každý den a chci aby motor něco vydržel. Nepotřebuju něco echt, ale když najedu za týden cca 1000 - 1200km tak mě to opravdu zajímá. Nemám auto vyloženě pro radost, ale prostě ho potřebuju. Co můžu, dám pěšky nebo na kole, ale třeba 200km tam a zpátky takhle prostě nedám a věřím že bys to nedal ani Ty.Colommbo píše:Potom ale upřímně nechápu, proč se motáš zrovna na tomhle fóru...šulda píše:...Pro mě znamená auto nutný zlo a...
Teď upřímně, když sem vlezl na toto fórum poprvé, tak sem tu našel co sem hledal, ale postupně se to tu začalo, bohužel, převracet do sraček a proto sem moda požádal o zrušení účtu a zmizel. Říká se, že do stejný řeky nevstoupíš, což je pravda jen o tekoucí vodě, ale v životě to chodí jinak, nakoukl sem po dlouhým čase z dotazem kterej mě zajímal a něco tu pročetl a opravdu je to z k zblití jak tu pár jedinců zavede svůj chorobný "režim" ke kterýmu se další přidají. Je to "vaše" pískoviště, a šlapat vám do něj nebudu. Zkuste začít sami od sebe. Je mi líto kam tohle fórum dospělo. Dřív se tu lidi dozvěděli víc než jen že jsou kokoti protože vlastní auto z koncernu nebo že nepatří za volant protože mají kozy.
Extra pro Jerry3>> nejezdím teď jen s plechovkou O II, ostatně dneska je každý auto plechovka, a denně potkávám spoustu kokotů. Pokud máš zájem poléčit svou "nemoc" tak dej vědět a já tě vezmu na pár tisíc km, na tvou zodpovědnost, kdy uvidíš jaká je skutečnost, jestli tedy budeš chtít vidět realitu a né jen tvou úchylku očních čoček s logem VW.