nechte Castrol na pokoji
Moderátor: Colommbo
Modeláři nebo jsou druhé extrémy , bohužel v rodině.
Fabia 1,4MPI (2002), najeto asi 25 000Km , garážovaná, jako nová. Jelikož pan majitel tvrdí , že olej si sám nevymění, tak jezdí měnit do servisu, jenomže jednou za dva roky. Podle něj ani baterka nejde dobít a vlastně jediné co s tím jde dělat je dolít ostřikovače, benzín a otočit klíčkem.
Fabia 1,4MPI (2002), najeto asi 25 000Km , garážovaná, jako nová. Jelikož pan majitel tvrdí , že olej si sám nevymění, tak jezdí měnit do servisu, jenomže jednou za dva roky. Podle něj ani baterka nejde dobít a vlastně jediné co s tím jde dělat je dolít ostřikovače, benzín a otočit klíčkem.
Castrol v autě nepoužívám, ale ve dvoutaktním motocyklu ano - jako olej do benzinu. Používám Castrol Garden Syntetic a mám s ním ty nejlepší zkušenosti. Jedná se o asi nejlevnější plně syntetický značkový olej na trhu. Je sice "jen" do zahradní techniky - proto také není předražený, ale může se bez obav použít do jakéhokoliv dvoudobého motoru, včetně sportovních. I se značkou Castrol můžete mít výbornou kvalitu za zcela konkurenceschopnou cenu. Samozřejmě nedá se koupit hned to první, na co narazím, jen proto, že Castrol . Ale dá se rozumně vybrat. Na kvalitu této značky rozhodně věřím. Ovšem předražené nekupuji nic, ani Castrol.
Italle, za ty peníze by se dalo i něco od Shellu např.
http://www.shell.com/home/Framework?sit ... _1822.html
Zase záleží za kolik kupuješ Castrol a za kolik bys sehnal Shell, ale já mám v úmyslu zkusit Shellku.
http://www.shell.com/home/Framework?sit ... _1822.html
Zase záleží za kolik kupuješ Castrol a za kolik bys sehnal Shell, ale já mám v úmyslu zkusit Shellku.
skodovkar:
Jiný plně syntetický značkový olej by se tedy nesehnal, nevím o tom. A od Shellu - který pro mě není seriózní firma - už vůbec ne. Kupoval jsem ho do 200,- Kč. Teď už je to problém, tak jsem přešel na polosyntetický OMV Bixxol - míšení až 1:100, který jsem sehnal za 109,- Kč. Proti Mogulu TSF za 150,- Kč je to nebe a dudy. Tak jsem ho nakoupil víc a zatím ho jezdím. Ale kouří víc, než ten Castrol, tak po jeho spotřebování přejdu zas na plně syntetický, mám už něco v merku. Aby bylo jasno - Mogul TSF jsem zkusil jen jednou - to ještě byl o dost levnější a už bych ho víckrát nezkoušel. A za ty dnešní prachy je to už úplně úchylnost. Proto také značce Mogul nevěřím - nezmůže se ani na jeden slušný olej do benzínu. Zamrzla na minerálních kouřících, smrdících a karbonujících olejích. Trysk tam má alespoň polosyntetický Rapid 2T.
A jak víš, že ten Castrol je plná syntetika?Itall píše:Castrol v autě nepoužívám, ale ve dvoutaktním motocyklu ano - jako olej do benzinu. Používám Castrol Garden Syntetic a mám s ním ty nejlepší zkušenosti. Jedná se o asi nejlevnější plně syntetický značkový olej na trhu. Je sice "jen" do zahradní techniky - proto také není předražený, ale může se bez obav použít do jakéhokoliv dvoudobého motoru, včetně sportovních. I se značkou Castrol můžete mít výbornou kvalitu za zcela konkurenceschopnou cenu. Samozřejmě nedá se koupit hned to první, na co narazím, jen proto, že Castrol . Ale dá se rozumně vybrat. Na kvalitu této značky rozhodně věřím. Ovšem předražené nekupuji nic, ani Castrol.
Nevím jak Racing ale GPS za moc nestojí. Předchozí majitel motorky jezdil jen na něj a když jsem pak změnil značku oleje, tak se mi od nejspíš uvolněnýho karbonu akorát zasvinily hydroštosy a museli jsme je vyčistit - oba oleje 10W40, polosyntetika.Ondřej ST220 píše:Do motorek jsem používal Castrol power 1 racing 10w 50....naprosto špičkovej olej i cena........at si říká nebo píše kdo co chce