Názor na motor 2.5 DTI 110 kW (Opel Omega 01->)

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Demo
Příspěvky: 609
Registrován: pon úno 25, 2008 13:17
Bydliště: Brno

Názor na motor 2.5 DTI 110 kW (Opel Omega 01->)

Příspěvek od Demo »

Máte někdo zkušenosti s tímto motorem ? Díky

Uvažuji o výměně Scorpia ;)
modelář

Příspěvek od modelář »

Názor? Dokonalý recept na problémy!
Demo
Příspěvky: 609
Registrován: pon úno 25, 2008 13:17
Bydliště: Brno

Příspěvek od Demo »

Důvod?
modelář

Příspěvek od modelář »

Je to:
1. Opel (a k čemukoli nesoucímu tuto značku jsem se už v jiném vláknu vyjádřil);
2. s nepovedeným motorem původem od VW (tedy pokud jsem se nespletl ve výrobních ročnících).
Demo
Příspěvky: 609
Registrován: pon úno 25, 2008 13:17
Bydliště: Brno

Příspěvek od Demo »

ad 1 - ?
ad 2 - motor je R6 od BMW
modelář

Příspěvek od modelář »

Ad 2/ Tak to beru zpět - spletl jsem se v ročnících. Tím nechci říct, že by to bylo o mnoho lepší - byť těch problémů je v daném případě o dost méně a přinejmenším charakteristiky jsou citelně jiné. Ostatně ne nadarmo BMW dnes v turbodieselech nepochybně vede - ovšem tohle je srovnání dost od věci, neboť uplynulé celé jedno desetiletí, které zejména v oboru trubodieselové techniky znamenalo obrovský pokrok.
Ad 1/ V mém bezprostředním okolí Opelů bylo a je poměrně dost. A také se jedná o nejčastější uživatele tzv. "náhradních vozů" - to jsou ty, které opravna půjčí majiteli za zvýhodněných podmínek, aby měl vůbec čím jezdit... U Opelu totiž platí, že co tam není, to se nepo.... A jelikož v Omeze je toho poměrně dost, zejména ve vybavených verzích, ...

P.S.: Zakoupení Opela považuji za svého druhu diagnózu. :twisted:
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

z každého auta bude jednou OPEL
modelář

Příspěvek od modelář »

Bohužel mi nezbývá, než souhlasit. :evil:
anonymní

Příspěvek od anonymní »

Já jí měl jako Taxi 11 let, než shnila, motor BMV,teď mám Passat B7 2,0Tdi PD druhým rokem, co jsem teď nastrkal do Passatu, tak jsem za tu dobu do omegy nedal,před Omegou jsem měl chvíli Vento-katastrofa.Passata mám v garanci a nestačim se divit.S omegou sem nalítal 630 000 km.Jediná rozsáhlá oprava na motoru bylo těsnění pod hlavou a turbo, ale až ve 400 000 km.Vydělala mi na Passata jsem zvědavý na co mi vydělá Passat.Teď vím že to byla chyba - pozdě-bohužel.
bjukemen
Příspěvky: 4876
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvek od bjukemen »

..no moment až sa dobre pamatam tak 2.5DTI 110 kw bol oplacky motor teda isuzu priamy vstrek a 2.5 96kw bol bmw predkomorka
modelář

Příspěvek od modelář »

No a jeden čas to byl 2,5 TDI sdílený s Passatem a Audi A6.
Demo
Příspěvky: 609
Registrován: pon úno 25, 2008 13:17
Bydliště: Brno

Příspěvek od Demo »

Kdy byly v passatech radovy 6valce?
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Ty motory nebyly v Passatech, ale byly to motory BMW s upravenou hlavou Opel (ta narozdíl od BMW nepraskala).

Jinak všichni, kteří tu tvrdíte, že Opel je shit, tak jste ubožáci, kteří si nevidí ani do huby - předně ty Modeláři :idea:

Předpokládám, že modelář je majitelem nějakého NadAuta jako třeba Voktávka f metle na hlínách vytuněná foe f tédéíčku s červeným íčkem foe s led diodama na podvozku kůli lepší spotřebě a vyšší maximálce foe.

Jděte do pr**le!
Demo
Příspěvky: 609
Registrován: pon úno 25, 2008 13:17
Bydliště: Brno

Příspěvek od Demo »

Tak koukam, ze je to tady jako na vsech forech...
bjukemen
Příspěvky: 4876
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvek od bjukemen »

..opel nemal nikdy upravenu hlavu je taka ista ako na bmw ale mne sa opel pači maju fajn auta sem tam sa chybička najde ako všade
Odpovědět