18TD snad nikdo nemůže vychvalovat tam dávali čerpadla Lucas ty dlouho nevydrželiBrembo píše:áno Ford so svojimi vstrekovacímy čerpadlami Delphi,ktorým neuškodí ani piesok,len nafta a kryví pohlad. So slávnymi a vychvalovanými 1,8 TD.
Názor na motor 2.5 DTI 110 kW (Opel Omega 01->)
Moderátor: Colommbo
Re: Názor na motor 2.5 DTI 110 kW (Opel Omega 01->)
Re: Názor na motor 2.5 DTI 110 kW (Opel Omega 01->)
Poslední dobré diesely ve Fordech bych viděl na Indenory 2,3 D a 2,5 D, kterými byly osazovány Sierry a Scorpia.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Názor na motor 2.5 DTI 110 kW (Opel Omega 01->)
Každý preferujeme jiné auto. A mám pocit, že toto je ale vlákno o jiné automobilové značce. Admin
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Názor na motor 2.5 DTI 110 kW (Opel Omega 01->)
žeby by práve Ford vynikal nesmrtelnostou? No a nemal na F? To je ako drahší ako Porche alebo Maybach? A posledné čo za niečo stály boli Scorpiá. Ja som sem nezačal hádzat Ford,to by si mal uvedomit gal a leflefort píše:gal a brembo: typické kecy lidí, co Ford (nebo na Ford) nikdy neměli a jen umí trapně házet špínu.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta