modelář píše:No a proč bych to měl nafukovat? Ač se to možná nezdá, tak já považuji za normální to, že auto prostě a jednoduše stále jezdí bez jakýchkoli poruch a vyžaduje pouze pravidelnou výměnu náplní a filtrů a výrobcem předepsané servisní úkony. Nejhorší totiž je, když se člověku vysype auťák stovky km od domova a k tomu v cizině.
Už proto mi připadá naprosto směšná a nemístná otázka: "Kolik ti to bere?" Správně by totiž měla znít: "Kolik do toho sypeš nebo kolik tě stojí provoz, tedy včetně nákladů na event. opravy?" Takže mi obdobně připadá nepochopitelné, proč si lidé kupující ojetiny chtějí mermomocí zadělávat na problémy koupí turbodieselu, a to snad až na naprosto světlé výjimky jakéhokoli.
To by asi mělo být u každého auta normální , že chceme aby se neporouchalo, ale už se probuď a vyndej ruku z nočníku, realita je jiná, podělat se ti může i sebesuperlepší auto, ikdyž tedy nevím které by to mělo být. Proč myslíš, že si lidi pořizují ojetiny?...a k tomu turbodiesely.Jezdí za prací delší cestu a ten TD je furt na palivo úspornější.Je to všechno otázka peněz,chuť by byla v kdekom si pořídit nové, ale je spoustu lidí, co na to nemají a jsou třeba rádi, že si zaúvěrují i tu blbou omegu za pár šlupek.To co do toho dál nasypou je až druhořadá věc, protože spoléhají, že to nějak dopadne.
Ale neboj, jestli jsi vlastníkem auta od nova tak víš, že když opustíš bránu autosalonu s nulou na počítadle km tak už taky sypeš a možná větší peníze než do ojetiny.
Zase zbytečně fylozofuješ, realita je někde jinde než tvoje představy či sny.Ale určitě by to bylo fajn, kdybych se auta nemusel všimnout.