Názor na motor 2.5 DTI 110 kW (Opel Omega 01->)

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

modelář

Příspěvek od modelář »

mipesa píše:Pokud se někdo považuje za "borce", ať klidně řekne, že sem nesmím!


Osobně se za borce nepovažuji, ale skromnost stranou.Jen zůstaňte, alespoň za mě, je s Vámi pr.el.
Díky! Díky za připuštění názoru tzv. "z druhé strany barikády", tj. ze strany náročného spotřebitele, který nemá s výrobní, prodejní ani servisní stranou barikády vůbec nic společného.

A jinak bych byl rád, kdybychom se vrátili k tykání, které tu povětšinou panovalo. To, že se názorově neshodneme, by nám v tom snad nemělo bránit. Stejně jako dodržování mezí slušnosti, které se s tykáním ovšem nijak nevylučuje.

P.S.: Účast ve zdejších debatách je pro příjemným osvěžením a odreagováním, byť třeba předchozí příspěvky mi ubraly až příliš mnoho času z toho, čemu se hlavně věnuji...
Demo
Příspěvky: 609
Registrován: pon úno 25, 2008 13:17
Bydliště: Brno

Příspěvek od Demo »

Přatelé, děkuji za diskuzi, ale byl jsem se dneska v jednom 2.5 DTI projet. Myslel jsem, že Omega, by mohla být důstojným nástupcem Scorpia, ale bohužel :(


Mám v hledáčku další vozidlo - Ford Mondeo 2.0 TDCi 96 kW....
modelář

Příspěvek od modelář »

To Demo: Mohu to brát jako uznání mého názoru? :D

Jinak volba nástupce Scorpia co do vozu jako takového OK, co do motorizace ovšem výhradně v případě detailní znalosti úplné historie, jinak si nachystat objemnou kasičku!
Demo
Příspěvky: 609
Registrován: pon úno 25, 2008 13:17
Bydliště: Brno

Příspěvek od Demo »

Motor jel pekne, ale ve zvlastnim spektru otacek...

Tak hura na me s nazory na 2.0 TDCi ;)
modelář

Příspěvek od modelář »

Hódně povedený motor (tedy když zrovna funguje) s hóóódně choulostivým vstřikovacím zařízením: přidírající se pumpa pošle nějaké ty drobné šponky do vstřiků a přes zpětnou větev i do nádrže. Servis vymění napřed vstřiky, posléze čerpadlo a vstřiky, ale obvykle opomene důkladně vyčistit celý palivový trakt (někdy je nejlepší vyměnit všechno - nádrž i vedení), takže následuje další výměna vstřiků. Desítky tisíc Kč v pr... a jistota dalšího bezproblémového provozu veškerá žádná!
mipesa
Příspěvky: 765
Registrován: čtv srp 28, 2008 20:39

Příspěvek od mipesa »

Jo tak s tím musím souhlasit, ale.....modeláři proč si to zase tak nafoukl, copak ty Mondea stojí v řadě u servisů a čekají na opravu a až by vyjeli tak můžou znovu do servisu? To snad né.To si Demo může koupit koloběžku.Ano ten problém tu je, ale tuhle koncepci nepoužívá jen Ford.
modelář

Příspěvek od modelář »

No a proč bych to měl nafukovat? Ač se to možná nezdá, tak já považuji za normální to, že auto prostě a jednoduše stále jezdí bez jakýchkoli poruch a vyžaduje pouze pravidelnou výměnu náplní a filtrů a výrobcem předepsané servisní úkony. Nejhorší totiž je, když se člověku vysype auťák stovky km od domova a k tomu v cizině.

Už proto mi připadá naprosto směšná a nemístná otázka: "Kolik ti to bere?" Správně by totiž měla znít: "Kolik do toho sypeš nebo kolik tě stojí provoz, tedy včetně nákladů na event. opravy?" Takže mi obdobně připadá nepochopitelné, proč si lidé kupující ojetiny chtějí mermomocí zadělávat na problémy koupí turbodieselu, a to snad až na naprosto světlé výjimky jakéhokoli.
Demo
Příspěvky: 609
Registrován: pon úno 25, 2008 13:17
Bydliště: Brno

Příspěvek od Demo »

To co píše modelář, tak je pravda, ze začátku výroby. Palivový systém Delphi trpí na kvalitu nafty v ČR. Od 06/2003 se prý začali dávat nové systémy Bosch?
mipesa
Příspěvky: 765
Registrován: čtv srp 28, 2008 20:39

Příspěvek od mipesa »

modelář píše:No a proč bych to měl nafukovat? Ač se to možná nezdá, tak já považuji za normální to, že auto prostě a jednoduše stále jezdí bez jakýchkoli poruch a vyžaduje pouze pravidelnou výměnu náplní a filtrů a výrobcem předepsané servisní úkony. Nejhorší totiž je, když se člověku vysype auťák stovky km od domova a k tomu v cizině.

Už proto mi připadá naprosto směšná a nemístná otázka: "Kolik ti to bere?" Správně by totiž měla znít: "Kolik do toho sypeš nebo kolik tě stojí provoz, tedy včetně nákladů na event. opravy?" Takže mi obdobně připadá nepochopitelné, proč si lidé kupující ojetiny chtějí mermomocí zadělávat na problémy koupí turbodieselu, a to snad až na naprosto světlé výjimky jakéhokoli.
To by asi mělo být u každého auta normální , že chceme aby se neporouchalo, ale už se probuď a vyndej ruku z nočníku, realita je jiná, podělat se ti může i sebesuperlepší auto, ikdyž tedy nevím které by to mělo být. Proč myslíš, že si lidi pořizují ojetiny?...a k tomu turbodiesely.Jezdí za prací delší cestu a ten TD je furt na palivo úspornější.Je to všechno otázka peněz,chuť by byla v kdekom si pořídit nové, ale je spoustu lidí, co na to nemají a jsou třeba rádi, že si zaúvěrují i tu blbou omegu za pár šlupek.To co do toho dál nasypou je až druhořadá věc, protože spoléhají, že to nějak dopadne.
Ale neboj, jestli jsi vlastníkem auta od nova tak víš, že když opustíš bránu autosalonu s nulou na počítadle km tak už taky sypeš a možná větší peníze než do ojetiny.
Zase zbytečně fylozofuješ, realita je někde jinde než tvoje představy či sny.Ale určitě by to bylo fajn, kdybych se auta nemusel všimnout.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

bjukemen píše:
Anonymous píše:
bjukemen píše:..opel nemal nikdy upravenu hlavu je taka ista ako na bmw ale mne sa opel pači maju fajn auta sem tam sa chybička najde ako všade
Ale měl, tak nedělej ramena. Když něco nevíš, tak se zeptej a nebo použij Google :idea:
...ale to fakt..??.. si nejaky mudry sa mi zda rozober opel rozober bmw a porovnaj hlavy a uvidiš je to to isté a za tým si stojím!!!
Hmmm, tak přesně tohle jsem udělal, protože jsem koupil svoji Omegu 2.5 s nefunkčním motorem. Na vrakáči jsem sehnal BMW s tímto motorem. No a překvapení na závěr: při výměně jsem porovnával hlavy (protože jsem věděl, že Opel má svoji) a zjistil jsem nevídané - ty hlavy byly opravdu jiné.
Bjukemene, prosím, nesnaž se tu mermomocí prosazovat svoji pravdu, když jí vůbec nemáš podloženou praxí. Prostě to tak s těmi hlavami je.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Demo píše:Mám v hledáčku další vozidlo - Ford Mondeo 2.0 TDCi 96 kW....
Demo píše:Tak hura na me s nazory na 2.0 TDCi ;)
Já Ti nebudu vyvracet ani Opel, ani Ford, protože s nimi jezdí jak ti, co na ně nadávají, tak ti, kteří jsou spokojení. Ale pokud hledáš, (nevím ale, v jaké cenové relaci), tak zkus zaměřit hledáček i na Hondu Accord 2.2 i-CTDi - tam těch spokojených řidičů je hodně.....
Demo
Příspěvky: 609
Registrován: pon úno 25, 2008 13:17
Bydliště: Brno

Příspěvek od Demo »

Cenový strop mám 250 tkč. S tou Hondou díky za tip. Zajedu se na nějakou podívat.
Chtěl jsem nějákeho městského sráče. Napadl mě Fusion, ale když jsem se ve Fusionu pokusil zabouchnout dveře, tak se mi odrazily od ramene ;)
modelář

Příspěvek od modelář »

mipesa píše:
To by asi mělo být u každého auta normální , že chceme aby se neporouchalo, ale už se probuď a vyndej ruku z nočníku, realita je jiná, podělat se ti může i sebesuperlepší auto, ikdyž tedy nevím které by to mělo být.

- Najezdil jsem s vozy jedné značky 3/4 mil. km a největší problémy s nimi byly výhradně v záruce, a to "díky péči" značkových servisů. Ale důkladně jsem si to "vybral zpět", takže škodný rozhodně nejsem. Jinak mne nikdy nenechaly na holičkách, a pokud jsem si je servisoval sám, nemusel jsem do nich investovat absolutně nic navíc, tedy vyjma toho, co jsem si sám zničil (rovnání předních kotoučů každých 10 - 15 tis. km, zato desky až 120 tis. km...).

Proč myslíš, že si lidi pořizují ojetiny?...a k tomu turbodiesely.Jezdí za prací delší cestu a ten TD je furt na palivo úspornější.Je to všechno otázka peněz,chuť by byla v kdekom si pořídit nové, ale je spoustu lidí, co na to nemají a jsou třeba rádi, že si zaúvěrují i tu blbou omegu za pár šlupek.To co do toho dál nasypou je až druhořadá věc, protože spoléhají, že to nějak dopadne.

- Domnívám se, že tito lidé neumějí počítat a silně na to doplácejí. Asi mají na vyhazování... Přece nelze brát v úvahu výhradně spotřebu paliva! Tuhle jsme s kolegou jezdili lyžovat mým autem a on padal do mdlob z toho, kolik mi to bere. Tak jsme večer sedli a schválně propočítali bilanci: přestože má Mazdu 6 v turbodieselu, kupoval ji novou a zatím neměl žádné problémy s agregátem (při 120 tis. km opět spíše zázrak), tak opakované opravy klimy, oprava posilovače řízení a stržené péro v zadní roletce (což si vyžádalo její výměnu) + výměna všech kotoučů a desek v neznačkovém servisu nejenže vymazaly úsporu na spotřebě a obvykle i nižší ceně paliva, ale je na tom v přepočtu nákladů na km dokonce hůř, než já. Teď ho čekají rozvody, já mu je udělat nemohu, tak jsem zvědav, kolik vysolí.

Kromě toho mám spolužačku z gymplu, jejíž manžel si pořídil "na podnikání" ojetou Omegu v turbodieselu, jenomže kvůli její permanentní nepojízdnosti si neustále půjčoval její auto (stylem "dej, mně to nejede a auto nutně potřebuji" - jenže ona také a možná více - vzhledem k její profesi), až to skončilo zruinováním rodinného rozpočtu a rozvodem. To jsou ty "odstrašující zkušenosti z praxe", které mi tady někdo vyčítal, že nemám. Ano naštěstí nejsou v tomto případě moje, ale vzhledem k tomu, že jde o člověka mně blízkého, jsem o to více na některé věci alergický.

Ale neboj, jestli jsi vlastníkem auta od nova tak víš, že když opustíš bránu autosalonu s nulou na počítadle km tak už taky sypeš a možná větší peníze než do ojetiny.
Zase zbytečně fylozofuješ, realita je někde jinde než tvoje představy či sny.Ale určitě by to bylo fajn, kdybych se auta nemusel všimnout.

- Asi právě proto dnes mám 10 let staré soukromé auto, třebaže dříve jsem kupoval nový vůz každé tři až čtyři roky. Ne že bych neměl na nové nebo si ho nechtěl z principu pořídit (znám i takové lidi - vadí jim, že v momentě přihlášení vozu okamžitě ztratili min. 10 ale spíše 15% jeho kupní ceny), ale každá má projížďka s potenciálním kandidátem skončila jeho vyškrtnutím se seznamu, až jsem propásl možná jednu z posledních možností - přišel totiž nový model, který mi už nevyhovuje. Nu což, asi nakonec (také) skončím u nákupů ojetin, než se všechny z kategorie těch skutečně dobrých stanou nepoužitelnými...
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Demo píše:Cenový strop mám 250 tkč. S tou Hondou díky za tip. Zajedu se na nějakou podívat.
Chtěl jsem nějákeho městského sráče. Napadl mě Fusion, ale když jsem se ve Fusionu pokusil zabouchnout dveře, tak se mi odrazily od ramene ;)
Městského sráče? V tom případě nevím, proč chceš nafťák;
a jestli Tě napadl Fusion, tak Accorda vynech - ten je jinde......
Demo
Příspěvky: 609
Registrován: pon úno 25, 2008 13:17
Bydliště: Brno

Příspěvek od Demo »

To bylo brané jako příklad ;)
Vidím to na to Mondeo 2.0 TDCi 96 kW, okolo roku 2005.
Odpovědět