nabíječka,tady baterií
Moderátor: Colommbo
Re: nabíječka,tady baterií
Pajero by u mne určitě ještě dlouho jezdilo ale jelikož parkovalo pořád venku (rv 1992), spodky a dutiny jsem nechával dělat v servisech, tak to začalo hnít - prahy a dveře. Vyvařovat jsem to nechtěl. Jinak bezproblémové auto.
Loni jsem zrušil podomácky dělanou nabíječku vyzkratováním co sloužila asi 45 let, tak jsem koupil dle referencí CTEK MXS 5.0, sice dobíjí jen max 5A ale bohatě stačí. Hlavně je malá, skladná, vleze do zavřítého motorového prostoru kde nic nevyzkratuje, takže dobrý i na nabíjení před barákem.
Loni jsem zrušil podomácky dělanou nabíječku vyzkratováním co sloužila asi 45 let, tak jsem koupil dle referencí CTEK MXS 5.0, sice dobíjí jen max 5A ale bohatě stačí. Hlavně je malá, skladná, vleze do zavřítého motorového prostoru kde nic nevyzkratuje, takže dobrý i na nabíjení před barákem.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: nabíječka,tady baterií
Nevis jaky je u ni rozdil mezi nabijenim v rezimu motorky (v tom 12 V rezimu), auticka a v rezimu snehove vlocky? Nevi nekdo? Mam takovou podobnou (4 A) a mam na ni stejne mody nabijeni, ale dodnes nevim jaky je mezi nimi rozdil.
edit: dobry, nasel jsem navod
motorka - male aku 1-14 Ah, pousti jen 1,5 A
auto - velke aku 14-160 Ah, full power
vlocka - pro nabijani pri teplotach <5 st.
edit: dobry, nasel jsem navod
motorka - male aku 1-14 Ah, pousti jen 1,5 A
auto - velke aku 14-160 Ah, full power
vlocka - pro nabijani pri teplotach <5 st.
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: nabíječka,tady baterií
Tohoto CTEKa mám asi rok a půl taky, mockrát jsem jej zatím nepoužil, ale má-li přijít ke slovu, funguje dobře a spolehlivě.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: nabíječka,tady baterií
pri akom napati odstavit nabijanie.? 16,2V lebo v baterke je aplikovany amper plus, cely den je na nabijacke a napatie na baterke nestupa nad 15,4v aj to kolise stupne na 15,4V a zase klesne na 15,1V
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: nabíječka,tady baterií
Možná už má dost v jakémkoli slova smyslu - odpoj ji a tak po hodině-dvou změř napětí...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: nabíječka,tady baterií
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: nabíječka,tady baterií
fajn, clanky plynuju ale nie nejako intenzivne, tych 15,3 cca by mozno aj bolo dost podla tej stranky
tak ci tak na 4,5 rocnu znackovu bateriu je to nic moc taka vydrz
tak ci tak na 4,5 rocnu znackovu bateriu je to nic moc taka vydrz
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: nabíječka,tady baterií
Bateria po odstaveni z nabijacky a stabilizovani vykazuje napatie 13.2V
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: nabíječka,tady baterií
Tak je to spravne, tak to ma byt!
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: nabíječka,tady baterií
Včera při minus deseti se mi při startování zdálo, že se Vartě zrovna dvakrát nechce, ale asi byl spíš ztuhlý motor. Dnes patnáct pod nulou a jelikož parkuju venku, změřil jsem aku a ecce: 12,48V Přesto jsem připojil CTEKa přepnutého na zimní režim, ať se aku trochu prohřeje...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: nabíječka,tady baterií
A to se Ti pane chtělo ven Tady je (taky) taková zima že by člověk ani nabíječku nevyhnalColommbo píše:Dnes patnáct pod nulou....
Ale těch 12,5V je
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: nabíječka,tady baterií
Nabíječku jsem připojoval až v deset hodin, když se už trochu oteplilo... V poledne jsem kontroloval situaci a hotovo, šmytec, po dvou hodinách dobito, takže aku opravdu byla ještě ve slušném stavu nabití, aspoň vím, že multimetr nekecá.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: nabíječka,tady baterií
No ja som teda otestoval baterku ozivenu amper plusom..vecer som ju dal do auta mala 13.2V rano o osmej -19 baterka 12.74V a startovala lepsie ako par dni pred tym..ale citit ze v motore je olej 10w-40
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: nabíječka,tady baterií
Ja mam sice iba tu nabku z lidla ale vyzera ze tiez funguje dobre
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: nabíječka,tady baterií
Já mám nějakou nabíječku Made in CCCP asi 30 let starou. Má zabudovaný A-metr a napětí měřím připojeným multimetrem.
Funguje bez problémů, jen člověk musí v průběhu nabíjení s postupným poklesem proudu přepínat ovladačem vinutí trafa. Dovede ládovat 10A. Docela mě překvapilo, že ná graetzuv můstek. Spíš se doporučuje dobíjecí napětí moc nevyhlazovat je to účinnější pro nabíjení.
Je schopná nabít nový suchý akumulátor, ale od dob, kdy jsou baterky bez otvorů se tomu nevěnuji...
Funguje bez problémů, jen člověk musí v průběhu nabíjení s postupným poklesem proudu přepínat ovladačem vinutí trafa. Dovede ládovat 10A. Docela mě překvapilo, že ná graetzuv můstek. Spíš se doporučuje dobíjecí napětí moc nevyhlazovat je to účinnější pro nabíjení.
Je schopná nabít nový suchý akumulátor, ale od dob, kdy jsou baterky bez otvorů se tomu nevěnuji...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40