nabíječka,tady baterií
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9849
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: nabíječka,tady baterií
Dík za vysvětlení!
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: nabíječka,tady baterií
Málokto si uvědomuje, že tu charakteristiku U má v autě (samozřejmě podle tvrdosi zdroje a velikosti odběru je to i částečně W, ale to jen na úplne upřesnění).
Re: nabíječka,tady baterií
záruku 5 rokov ti dáva VÝROBCA a nie stránka.........ctek robí nabíjačky s rovnakými podmienkami pre celý svet, nerobí ich inak pre jožka a inak pre piťka,,,,,,,,,
Re: nabíječka,tady baterií
Ako si uplatníš záruku u predajcu 5 rokov,ked on ti dá len 2? Nijako,obchodný zákonník udáva minimum 24 mesiacov,ked je to splnené,výrobca si može písat i 20 rokov,uplatnitelnost je podla obchodných podmienok predajcu,teda 2 roky. Ked chceš mat 5 rokov,musíš jednat priamo s výrobcom.marcel píše:záruku 5 rokov ti dáva VÝROBCA a nie stránka.........ctek robí nabíjačky s rovnakými podmienkami pre celý svet, nerobí ich inak pre jožka a inak pre piťka,,,,,,,,,
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: nabíječka,tady baterií
Nemáš pravdu. Záruka je v moci prodávajícího. Zákonná je 2 roky a reklamuje se u prodejce. A prodejce je povinnen se reklamací zabývat, i když pravděpodobně věc podstupuje dál, tj. výrobci. Pokud je záruka nad rámec zákonné, tj. více jak 2 roky, je buď prodejce domluven s výrobcem, nebo to bere na svoje triko. V obou případech se reklamace opět uplatňuje u prodejce. A na něm je, jak se s tím popasuje.
Re: nabíječka,tady baterií
Jáj chlapci treba čítať knižky od nabíjačky ,,,,na str. 44 -SK návod je prehlásenie spoločnosti CTEK o uplatnení 5 ročnej záruky....stačí jej hociaký doklad o kúpe / nie záručný list/ a ctek garantuje 5 ročnú záruku na výrobok, jedno či nabíjačka bola kúpená na Madagaskare alebo v Zimbabwe.......to isté v českom návode na str. 14 - CZ, čiže ked predajca zomrie, tak záruka jeho smrťou nekončí ....takže nerobte paniku a nepíšte konšpiračné teorie,,,,,,,,,,a za B / ctek nabky sú robené z extra kvalitných polovodičov, to nie je lcd TV čo vydrží 2 roky a 2 dni.....
Re: nabíječka,tady baterií
Netušiac, že od zajtra Lidl opäť ponúka v akcii nabíjačku, tak som kupil v Kaufe Cartrend DP 4000. Dnes som ju troska otestoval, keďže moja baterka - 70Ah - už troška spievala pomalšie. A veru neviem, či ten nákup stál za to ...
Cena takmer identická, balenie krásne, samotná nabijačka je mohutnejšia, vizuálne krajšia a celkové prevedenie je lepšie.
Pri zapájaní prekvapenie: pri pripájaní záporného konektoru viditeľné iskrenie a pritom nabíjačka nebola napojená na sieť. Dokonca aj displej blikne, ale nenabehne.
Po pripojení do siete užívateľ musí rychlo navoliť režim nabíjania, ak tak neurobí, nabehne ( v prípade pripojeného 12V akumulátora) hlásenie error, keďže nabíjačka nedokáže automaticky detekovať napätie (6V-12V). Chvíľu mi trvalo, kým som na to prišiel, prečo mám stále hlášku error a tlačidlo Mode nereaguje. Nuž čo, vytiahnuť zo zásuvky, počkať cca 15 sekúnd a proces opakovať s tým, že po zapojení okamžite voliť nabíjací program. Na displeji svieti 12,3V (aktuálne napätie baterky) a volím jeden z programov. Skúšam program "14,3V" - teda konečné napätie - a pripájam merák. Z lidlovskej nabíjačky som si pamätal, že na meráku aktuálne napätie lietalo pomerne vo veľkom rozsahu, v tomto prípade napätie pozvoľna stúpalo, bez zjavných poklesov a stúpaní. Skúšam iný program - 14,8V - ale na meráku rovnaká situácia. Napätie pozvoľna stúpa, žiadne kolísania.
Po cca 8 hodinách nabíjačka hlási koniec a na dispeji meráka svieti 13,3V.
A tak sa rozhodujem, či nakoniec predsa len nezobrať lidlacku nabíjačku, ktorá mojím jednoduchým porovnaním vyzerá byť "inteligentnejšia". Ale či je aj lepšia, to Vás prosím o radu.
(Vonkajšie prevedenie hovorí jednoznačne v prospech Cartrend, ale "správanie" nabíjačky sa mi zdá užívateľsky prijateľnejšie v prípade lidlackej.)
Cena takmer identická, balenie krásne, samotná nabijačka je mohutnejšia, vizuálne krajšia a celkové prevedenie je lepšie.
Pri zapájaní prekvapenie: pri pripájaní záporného konektoru viditeľné iskrenie a pritom nabíjačka nebola napojená na sieť. Dokonca aj displej blikne, ale nenabehne.
Po pripojení do siete užívateľ musí rychlo navoliť režim nabíjania, ak tak neurobí, nabehne ( v prípade pripojeného 12V akumulátora) hlásenie error, keďže nabíjačka nedokáže automaticky detekovať napätie (6V-12V). Chvíľu mi trvalo, kým som na to prišiel, prečo mám stále hlášku error a tlačidlo Mode nereaguje. Nuž čo, vytiahnuť zo zásuvky, počkať cca 15 sekúnd a proces opakovať s tým, že po zapojení okamžite voliť nabíjací program. Na displeji svieti 12,3V (aktuálne napätie baterky) a volím jeden z programov. Skúšam program "14,3V" - teda konečné napätie - a pripájam merák. Z lidlovskej nabíjačky som si pamätal, že na meráku aktuálne napätie lietalo pomerne vo veľkom rozsahu, v tomto prípade napätie pozvoľna stúpalo, bez zjavných poklesov a stúpaní. Skúšam iný program - 14,8V - ale na meráku rovnaká situácia. Napätie pozvoľna stúpa, žiadne kolísania.
Po cca 8 hodinách nabíjačka hlási koniec a na dispeji meráka svieti 13,3V.
A tak sa rozhodujem, či nakoniec predsa len nezobrať lidlacku nabíjačku, ktorá mojím jednoduchým porovnaním vyzerá byť "inteligentnejšia". Ale či je aj lepšia, to Vás prosím o radu.
(Vonkajšie prevedenie hovorí jednoznačne v prospech Cartrend, ale "správanie" nabíjačky sa mi zdá užívateľsky prijateľnejšie v prípade lidlackej.)
Naposledy upravil(a) feroF dne ned říj 11, 2015 20:37, celkem upraveno 1 x.
Re: nabíječka,tady baterií
Nevidím důvod do ní lézt, pokud si správně pamatuji, tak plní IP 65. Byla by škoda o to náhodou přijít bezdůvodným rozebráním.
Re: nabíječka,tady baterií
Výkyvy napatia možu byt sposobené pulzným nabíjaním. čo mám nabíjačku Volcraft,prvé minuty nabíjania tiež poskakuje nabíjanie,po dosiahnutí max. nabíjacieho prudu už napatie stupa stabilne,i pri znižovaní prudu v konečnej fáze nabíjania. Akákolvek nabíjačka je lepšia,než žiadna,len u niektorých to treba sledovat,iné všetko vybavia za Vás.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: nabíječka,tady baterií
odporucam Lidl nabijacku, tu druhu by som vratil naspat, este to stihnes ...
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: nabíječka,tady baterií
Mám cca rok tu z LIDLu, dobíjím každý měsíc záložní baterku ve sklepě, občas dobiji provozní v autě, zatím není důvod ke stížnostem. Jediné co, tak display na nabíječce ukazuje v porovnání s připojeným multimetrem napětí o cca 0,15 V nižší.
- Colommbo
- Příspěvky: 9849
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: nabíječka,tady baterií
Loni před zimou jsem vyndal z tátovo Fáčka baterku (Varta BlueDynamic 44Ah, v "provozu" už nejmíň pět let), dobil ji nabíječkou CTEK (možná jsem dal i rekondiční program, už si nepamatuju) a uložil do sklepa. S autem se celý rok nejezdilo, takže odpočívala v temnu a stálé teplotě (jako víno v sudu .) Asi před měsícem jsem ji vyndal, že ji zase dobiju a ecce - naměřil jsem jí 12,6V...Fox píše:...dobíjím každý měsíc záložní baterku ve sklepě...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: nabíječka,tady baterií
stala sa mi takato vec
nechal som akumulator do auta v sklade u kamarata
zrejme sa u neho jašil pes pretoze ked som k nemu prisiel tak akumulator lezal prevrateny hore nohami
myslel som ze z neho vytecie vela ale zaujimave ze to bola asi len asi polievkova lyzica kyseliny (mozno sa vyparila netusim, bol som prec asi tyzden viac nie)
zaujimalo by ma co mam teraz robit, mam sa snazit nasilu ho otvorit a kyselinu doliat ? alebo to prezije aj tak ? poradte k nieco viete o konstrukcii ako je to spravene (je nejako zabranene aby sa vylialo vsetko ?)
nechal som akumulator do auta v sklade u kamarata
zrejme sa u neho jašil pes pretoze ked som k nemu prisiel tak akumulator lezal prevrateny hore nohami
myslel som ze z neho vytecie vela ale zaujimave ze to bola asi len asi polievkova lyzica kyseliny (mozno sa vyparila netusim, bol som prec asi tyzden viac nie)
zaujimalo by ma co mam teraz robit, mam sa snazit nasilu ho otvorit a kyselinu doliat ? alebo to prezije aj tak ? poradte k nieco viete o konstrukcii ako je to spravene (je nejako zabranene aby sa vylialo vsetko ?)
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: nabíječka,tady baterií
To záleží od značky a provedení, resp. typu. Např. červené Banner-ky mají články uzavřené speciální membránou, která propouští pouze plyny, nikoli elektrolyt, tj. kapalinu.Misojogi píše:... poradte k nieco viete o konstrukcii ako je to spravene (je nejako zabranene aby sa vylialo vsetko ?)