nabíječka,tady baterií

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Jaký nový AKU?

Příspěvek od rousini »

Někdo věří tomu, že vyšší napětí neznamá zároveň vyšší proud? :roll:
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
e-panolin.cz

Re: Jaký nový AKU?

Příspěvek od e-panolin.cz »

Víc než 14V?
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Jaký nový AKU?

Příspěvek od Pitris »

Ta "lidl-ovská" nabíječka Obrázek dává v zimním režimu 14,7V
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2517
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Jaký nový AKU?

Příspěvek od lefort »

Před nějakou dobou jsem to taky řešil, někde jsem dohledal, že ta hranice byl tuším 14,4V, ale přesně už opravdu nevím :?
Zkusil bych nějaký vyhledávač, tam by to podle typu vozu mělo vyskočit, ne?
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Jaký nový AKU?

Příspěvek od bjukemen »

takze dobijacia susatava v aute 14V je v norme.? :)
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Jaký nový AKU?

Příspěvek od skodovkar »

14,4V považuji za pořád OK. Fáčko jsem měřil na volnoběh kolem 14,23V.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Jaký nový AKU?

Příspěvek od Pitris »

Pitris píše:Ta "lidl-ovská" nabíječka....dává v zimním režimu 14,7V
lefort píše:Před nějakou dobou jsem to taky řešil, někde jsem dohledal, že ta hranice byl tuším 14,4V, ale přesně už opravdu nevím....
Těch 14,4V dává při nezimním režimu....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9844
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Jaký nový AKU?

Příspěvek od Colommbo »

bjuke: Lehce přes 14V by bylo lepší (jak píše Luboš), nicméně i 14V je gut, bjuku... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Jaký nový AKU?

Příspěvek od bjukemen »

dnesska som meral a je to v rozmedzi 13,8 az 14,1 pride mi to ze to nestiha dobijat
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: nabíječka,tady baterií

Příspěvek od Pitris »

Jestli nejsou zapnuté žádné příkonově velké spotřebiče, tak by si měl při nabíjení naměřit aspoň 14V
....a tohle vypadá na hóódně dobrou nabíječku http://www.eshop-rychle.cz/bezo/eshop/4 ... -2Ah-120Ah
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
janko

Re: nabíječka,tady baterií

Příspěvek od janko »

CTEK má desulfatačný režim na začiatku............a má program RECOND na obnovu batérie, čo nemá ani Bosch C3 nabka. CTEK zakaždým robí diagnostiku, čiže nenabíja bezhlavo, taktiež nabíja maximálne na kvalitu a nie na časovú normu. U nás do servisu na nákladné doniesli túto CTEK MXT 14 mašinu http://www.webareal.sk/extraolej/eshop/ ... TEK-MXT-14
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: nabíječka,tady baterií

Příspěvek od bjukemen »

no prave som dosiel z auta cely cas som meral merakom na svorkach baterie a dobija to na max 13,82V aj pri vyssich ot. je to to iste, svetla vypnute iba ventilator kurenia sa lahko tocil, mam pocit ze to je uz nedostatotcne
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9844
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: nabíječka,tady baterií

Příspěvek od Colommbo »

Není to katastrofa, ale mělo by být víc... :?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Hombre
Příspěvky: 1879
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: nabíječka,tady baterií

Příspěvek od Hombre »

bjukemen píše:no prave som dosiel z auta cely cas som meral merakom na svorkach baterie a dobija to na max 13,82V aj pri vyssich ot. je to to iste, svetla vypnute iba ventilator kurenia sa lahko tocil, mam pocit ze to je uz nedostatotcne
Musíš počítat s tím, že na těch 13,82V klesne již odběrem dobíjení baterky. Proto nabíječka bez zátěže dá 14,7V, ale v zátěži, dle vybití baterky a zapnutých spotřebičů napětí klesá na 13,8 - 14,4V.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: nabíječka,tady baterií

Příspěvek od Brembo »

od 12.Januára opat v predaji nabíjačka z Lidl-neviete do akej kapacity akumulátora je a aký má nabíjací prud?
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Odpovědět